سردار کمیل:القاي ناتواني در کشور مهمترين هدف دشمن است

سردار کميل کهنسال گفت: هميشه تلاش دشمن بر اين هدف است که ملت نسبت به استعداد و موفقيت دروني و بومي خود بيگانه باشد.

سردار کميل کهنسال از فرماندهان دفاع مقدس دريادمان شهداي گمنام در منطقه عملياتي اروندکنار ضمن تبريک بمناسبت سال نو گفت: انشاءالله توفيق داشته باشيم در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي به وظايف و تکليف مان در رکاب امام خامنه اي(مدظله العالي) عمل کنيم.

وي افزود:عمليات والفجر۸ يکي از پر افتخارترين عمليات دوران دفاع مقدس محسوب مي شود، اين عمليات سرنوشت جنگ را تغيير داد و توازن قوا را به نفع جمهوري اسلامي رقم زد.

فرمانده سابق لشکر ۲۵ کربلا اذعان کرد:دشمنان به اين نتيجه رسيدند که علي رقم کمک هايي که به ارتش عراق کردند،قادر نيستند در برابر جمهوري اسلامي بايستند و نيروي جديدي در اين عمليات از ايران به رخ جهانيان کشيده شد که در محاسبات آنها نمي گنجيد ، چون دشمن روي محاسبات مادي حساب باز مي کرد.

وي بيان داشت : به گفته شهيد صياد شيرازي عبور از اروند عبور عشق بود . ظرفيت معنوي و عاشورايي مردم ايران و ولايت مداري آنها در اين عمليات به خوبي نشان داده شد. اين عمليات بزرگ قطعا مي بايست به دست انسانهاي بزرگي همچون شهدا انجام مي شد.

يادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد:امروز حضور پرشور مردم فهيم ايران در اين مناطق بيانگر اين است که قدردان و ادامه دهنده ي راه شهدا هستند و با اين حرکت خود ثابت کردند که راه شهدا را ادامه خواهند داد و فداکاري و افتخارات آنها را فراموش نخواهند کرد و اين در فرهنگ عاشورايي و معنوي مردم تاثير خواهد گذاشت.

وي اظهار داشت : هميشه تلاش دشمن بر اين است که ملت نسبت به استعداد و موفقيت دروني و بومي خود بيگانه باشد تا از اين طريق بتواند آثار خودش را جايگزين کند که اين توطئه به عنوان مسير بي هويت کردن ملت ها مطرح است.

کهنسال با اشاره به تبليغات منفي دشمن در خصوص راهيان نور گفت : مخالفت رسانه هاي استکباري نشان داد اين حرکت راهيان نور چقدر تاثيرات ماندگاري خواهد داشت.

وي تصريح کرد : هر حرکتي که در جهت حفظ عزت ، سر افرازي ، ارتقا سطح آگاهي ، سطح بصيرت و ايستادگي ملت در رکاب ولايت باشد دشمن مخالفت مي کند.

اين فرمانده دفاع مقدس در لشکر ۲۵ کربلا در پايان گفت:بحمدالله مردم ما داراي بصيرت هستند و نقشه هاي دشمن کارايي ندارد و روز به روز شاهد نابودي نظام سلطه خواهيم بود.
بلاغ

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *