نکا قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری کشور شد/تصویر

پرونده مسابقات لیگ برتر جاده آقایان امروز با رقابت ۲۳ رکابزن در بخش تایم تریل انفرادی بسته شد
به گزارش نیکا خبر ، سید عمار محمدی قلعه سری اعلام کرد : در آخرین روز مسابقات لیگ برتر جاده آقایان در جزیره کیش ۲۳ رکابزن از ۱۱ تیم لیگ برتری در ماده تایم تریل انفرادی به رقابت پرداختند که در پایان سعید صفرزاده ملی پوش باسابقه تیم آرویچ شرق مازندران( نکا ) توانست مسیر حدود ۲۰ کیلومتری را با ثبت زمان ۲۵ دقیقه و ۳ ثانیه و ۴۷۰ صد ثانیه زودتر از سایر دوچرخه سواران رکاب بزند.
سرپرست تیم آرویج شرق مازندران در تماس تلفنی از کیش اعلام کرد : در این دوره از مسابقات آیدین علیاری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی(عدالت اکبری) که در بخش استقامت نیز صاحب عنوان دومی شده بود در تایم تریل نیز با ثبت زمان ۲۵/۱۷/۲۰ دقیقه به مقام دومی دست یافت.


محمدی قلعه سری خاطر نشان کرد :دیگر تیم هم استانی ما حسین عسگری از تیم هورسان رامسر نیز با ثبت زمان ۲۵/۳۶/۸۲۰ دقیقه سوم شد.
وی از تمامی عوامل دست اندرکاران و برگزار کنندگان مسابقات از مالک تیم جناب عبدالمطلب کریمی نودهی ، از مدیریت باشگاه حاج عبدالرضا فولادی و افتخار افرینان این دوره از مسابقات قدردانی نمود .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. افتخار مازندران شدید وباعث غرور ورزشکاران نکایی دست مریزاد که هیت دوچره سواری نکا تا کنون گمنام بوده را شما با همت وتلاش خود باعث انگیزه رکاب زنان شهرمون شدید و حاصل ان قهرمانی کشور .خدا قوت انشالله ریس هیت دوچرخه سواری استان مازندران گمارده شوید و باتوان خود در اسیا بدرخشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *