آقایان!!! من به باشگاه نساجی مازندران حق دادم /زحمت کش

باشگاه نساجی مازندران که همه جانبه توسط مسئولان استانی برای حضور هر چه بهتر در لیگ برتر، حمایت شد در آخرین دیدار خود با مس کرمان شکست سنگینی خورد و در آستانه‌ی سقوط قرار گرفت!!

حمید مطهری سرمربی تیم نساجی که متوجه افتضاح پیش‌آمده شده‌بود، خیلی فوری و بدون هیچ مشورتی در نشست خبری پس از بازی از سرمربی‌گری این تیم استعفا داد اما فرادی آن روز روزنامه‌ی خبر ورزشی به نقل از مدیرعامل نساجی، از مخالفت این باشگاه با استعفای سرمربي‌اش خبر داد.

اما این پایان کار نبود چرا که توسط هواداران نساجی، حملات سنگینی به کادر فنی به ویژه مدیریت باشگاه صورت گرفت؛ از کامنت‌هایی که هواداران نساجی این روزها پای پست صفحات اینستاگرامی مدیریت باشگاه و کادرفنی قرار داده‌اند میتوان خشم آن ها را از وضعیت پیش‌آمده درک کرد.

در این فضای روانی بحرانی که برای باشگاه، مدیریت و کادر فنی آن رخ داده و اذهان و افکارِ سرمایه‌ی اصلی این تیم که هوادارانش هستند کاملا مشوش گشته و بیم‌ آن می‌رفت که حمایت‌های دولتی نیز بابت ریزش محبوبیت نساجی بین هوادارانش، تحت تاثیر قرار گیرد، از این رو باشگاه نساجی مازندران تصمیم گرفت تا با ایجاد حرکتی اذهان هوادارانش را از اصل ماجرا پرت کند تا کمی از فشار روانی که روی مدیریت و کادر فنی تیم است کاسته شود.

بروز قضیه‌ی معلم قائمشهری بهترین فرصتی بود که باشگاه با دستمایه قرار دادن استخدام معلم قائمشهری فضای روانی ایجاد شده را از خود بکاهد و به سمت دیگری سوق دهد.

هرچند معلم قائمشهری که این روزها از هر گونه حاشیه‌ی مجازی دوری می‌کند تا همه چیز به روال سابق بازگردد، با این حرکت باشگاه نساجی دوباره در تیرس فضای مجازی قرار گرفته و وضعیت وی که رو به آرام شدن ماجرا پیش می‌رفت دوباره مشوش شده‌است.

اما به هر حال این حرکت باعث می‌شود که فشار روانی حداکثری از روی مدیریت و کادر فنی باشگاه کاسته شود.

به همین خاطر من به باشگاه نساجی مازندران حق دادم که آرامش هر کسی را قربانی آرامش مدیریت و کادر فنی‌اش کند.
حسین زحمتکش روزنامه‌نگار

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *