سردارملک:ملتی که مسلح به نیروی ایمان باشد شکست ناپذیر است

خلاصه خبر : سردار ملک خاطر نشان کرد :دشمنان ما از احمق ترین ها هستند آنها درصدد ایجاد نافرمانی مدنی ؛ تضعیف بنیان خانواده ترویج بدحجابی ؛اخلال در مسایل اقتصادی و اشتباهات مردم هستند باید مراقب بود با بصیرت در خط ولایت حرکت کردانشالله به برکت خون پاک شهدا مشکلات اقتصادی هم مرتفع خواهد شد .

سردارملک فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم یادواره ۲۹تن از شهدای مسجد امام خمینی نکا ضمن تبیین حماسه ایثارگری و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت :آنچه ما را در دفاع سربلند و پیروز کرد؛اخلاص و قدرت ایمان رزمندگان ما بود که ارتش رژیم بعث را به زانو در آورد .
به گزارش پایگه خبری و تحلیلی آنلاین شرق استان مازندران ” نیکا خبر ” سردار ملک گفت:دشمن به اعتراف خود در محاسباتش در حمله به ایران اشتباه نکرد اما فراموش کرده بود که رزمندگان ما با تبعیت از رهبری امام راحل و با قدرت ایمان و مقاومت درمقابلشان ایستادند وحتی از جانشان دریغ نکردند
فرمانده سپاه نینوا گلستان در یادواره ۲۹ آلاله حسینی از مسجد امام خمینی نکا گفت:به برکت حماسه آفرینی های شهدای ما کشتی ها و ناو های ما در دریای سرخ و مدیترانه رفت و آمد می‌کنند .
او گفت: پشت پرده حوادث اخیر دشمنان در صدد بودند به واسطه گرو های مختلف داخلی و خارجی با اقدام های خرابکارانه با چاشنی اعتراضات و ایجاد اغتشاشات ایران را تجزیه کنند.
این یادگار دفاع مقدس گفت: در مقابل با هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری و عدم همراهی مردم ولایت مدار با اغتشاشگران نقشه های دشمنان عملی نشد .
سردار ملک خاطر نشان کرد :دشمنان ما از احمق ترین ها هستند آنها درصدد ایجاد نافرمانی مدنی ؛ تضعیف بنیان خانواده ترویج بدحجابی ؛اخلال در مسایل اقتصادی و اشتباهات مردم هستند باید مراقب بود با بصیرت در خط ولایت حرکت کردانشالله به برکت خون پاک شهدا مشکلات اقتصادی هم مرتفع خواهد شد .
او گفت : بایدقدرنعمات وانقلاب را دانست چون ما امنیت و استقلال داریم وامروز درجهان عزتمند هستیم بی شک ملتی که مسلح به نیروی ایمان است شکست ناپذیر است

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. علی اکبررنجبر بایع کلایی.نکا در گفت:

    سلام،درودوسلام بررهبرعزیزم سلام برشهدا، یادواره شهدا زنده
    نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس
    می باشد.یادواره شهدا انسان را به دانش الهی نزدیک تر می کند
    علی اکبررنجبر.نکا دبیر بازنشسته ورزمنده دفاع مقدس،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *