افتتاح منزل مددجوی امداد به نیابت از شهید محسنی درنکا

آئین افتتاح منزل مسکونی به نیابت از طلبه شهید محمدمحسنی آستانی درسالروز شهادت امام کاظم(ع)
باحضور قائم مقام کمیته امداد استان،جانشین فرماندهی سپاه نکا و جهادگران و مسولین شهرستانی با دستان بابرکت مادرشهید محسنی در روستا گلبستان نکا قرارگاه جهادی و مرکز نیکوکاری برکت انقلاب نکا
۲۷بهمن ۱۴۰۱برگزار شد .
به گزارش نیکا خبر،صبح امروز با حضور مسئولان شهرستانی یک واحد مسکونی که از سوی گروه جهادی برکت انقلاب احداث شده بود تحویل مددجوی کمیته امداد این شهرستان قرارگرفت.
این ساختمان در متراژ ۶۵ متری و با ارزش ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیرین و نیکوکاران مرکز نیکوکاری شهدای گلبستان کمیته امداد شهرستان و گروه جهادی برکت انقلاب بنیاد مسکن شهرستان احداث شده است.
احسان جلالیان در حاشیه افتتاح این واحد مسکونی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت : قرارگاه جهادی برکت انقلاب فعالیت خود را با هدف محرومیت زدایی در سال ۱۴۰۰ شروع کرد.


تا کنون بیش از ۲۰ واحد مسکن مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رو ساخته و تحویل داده است .
او گفت: همچنین تعمیرات اساسی ۳۰ واحد مسکونی مربوط مددجویان و نیازمندان رو به اتمام رسیده است و در تامین سبد معیشتی حدود هزار بسته تاکنون بین نیازمندان توزیع کرده همچنین در حوزه اشتغال و کارآفرینی دو واحد کارگاه خیاطی و مبل سازی را راه اندازی و بیش از ۲۰ نفر در این واحد ها مشغول به کار شدند.
جلالیان گفت: تاکنون با هدف کمک به نیازمندان حدود یک میلیارد تومان در خصوص تامین جهیزیه ، پرداخت بدهکاری ها وکمک اجاره بها از سوی قرارگاه جهادی برکت انقلاب تامین و مشکل گشایی شده است


دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *