اعضای جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهید رسانه «محمد حسن قریب طزره» دیدار کردند/ عکس

اعضای جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهید رسانه «محمد حسن قریب طزره» دیدار کردند
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شرق استان مازندران نیکا خبر ،معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران گفت : در راستای اجرای طرح ملی ماندگاران صبور و بزرگداشت شهدای جهاد دانشگاهی اعضای سازمان جهاد دانشگاهی استان مازندران با حضور دربیت عکاس و خبرنگار شهید«محمدحسن قریب طزره» دیدارکردند.


خانم تقوی گفت با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی استان مازندران پنج شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نموده است خاطر نشان کرد : خون شهیدان و صبرخانواده های این عزیزان، عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است
در این دیدار رئیس جهاد دانشگاهی استان مازندران ضمن تکریم به مقام شامخ این شهید والا مقام و خانواده محترمشان خاطر نشان کرد :
امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا هستیم امروز توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.
دکتر محمد رضا شافعیان که بهمراه همکاران خود آقای روحی مدیر اجرایی سازمان دانشجویی ، خانم دکتر تقوی معاون فرهنگی و خانم قبادی گزارشگر ایسنا طاهریریاست بنیاد شهید نکا به بیت شهید قریب طرزه حضور یافتند اظهار کرد: ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدا باعث بارور شدن درخت انقلاب اسلامی شد و فرصت خدمت را برای مسوولان فراهم کرد
یادآور می شود شهید محمد حسن قریب طزره متولد شهرستان نکا در سال ۱۳۸۱ و پس از چند سال وقفه در تحصیل، در رشته عکاسی دانشگاه هنر(تهران) با رتبه ۳۰ به عنوان دانشجو پذیرفته و زندگی خود را در خوابگاه فلسطین دانشگاه هنر و پس از آن، در خوابگاه شهید رهساز ادامه داد.
قریب فعالیت خود را در ایسنا از تیرماه ۱۳۸۲ آغاز کرد. وی با ثبت تصاویر دیدارهای مقام معظم رهبری با مردم و مسئولین ، ثبت محرومیت های جامعه ( با محرومان) و حضور در بم و زرند برای گرفتن تصاویر فجایع زلزله ی این دو شهر فعالیت حرفه ای خود را در حوزه های مختلف عکاسی ارتقا داد.


قریب در دوازدهمین جشنواره مطبوعات، رتبه نخست رشته عکاسی خبری گروه نشریات سراسری به دریافت لوح افتخار و تندیس جشنواره موفق شد. قریب در مسابقات و جشنواره های مختلفی حضور داشته و جزو یکی از شرکت کنندگان دومین جشنواره عکس دریایی ایران بود.
(ایشان در طی سانحه سقوط هواپیمای سی ۱۳۰ حامل خبرنگاران در نیمه آذرماه ۱۳۸۴ همراه با جمعی از اصحاب رسانه به شهادت رسید روحش شاد و یادش گرامیباد )..

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *