تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه نکا

از مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه نکا گزارش می‌دهداز فرصت طلایی خدمتگزاری به مردم تا بوسه بر پیشانی کارمند نمونه در حالی برگزار شد که خدمت به مردم به عنوان فرصت طلایی خدمتگزاری عنوان شد.

141615
به گزارش نیکاخبر:خدمت‌رسانی به مردم، خدمتگزاری و تکریم ارباب رجوع در همه دولت‌ها از مسائل مهم و اساسی مورد توجه دولتمردان بوده است و این مهم در دولت تدبیر و امید هم همچون گذشته توسط دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار دارد.

خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم، همواره رمز موفقیت مدیران و کارمندان بیان شده است که باید در کنار اخلاق و منش‌های پسندیده دیگری همچون اخلاق‌مداری، امانت‌داری و مسؤولیت‌پذیری همراه با نظم و انضباط در سر لوحه کار قرار گیرد.

1418
* همه کارکنان نظام نمونه و برتر هستند

فرماندار نکا در این مراسم با تشکر از همه خدمتگزاران و کارکنان دولت، همه آنانی را که در دولت به مردم خدمت می‌رسانند را نمونه دانست و گفت: تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه و ارزیابی صادقانه و منصفانه افراد، به عنوان کارمند و مدیر برتر که دارای ویژگی منحصر به فردی در اجرای وظایف خود بوده‌اند، تنها بخشی از این کار است و در واقع همه افرادی که به مردم در نظام خدمت می‌کنند، نمونه هستند.

جعفر احمدی با بیان اینکه در طول مدتی که به عنوان فرماندار در این شهر مشغول خدمت به مردم هستم، خدمات شایسته‌ای توسط کارکنان دولت به مردم ارائه شده است، اظهار کرد: هیچ یک از فعالیت‌ها و عملکردهای کارکنان دولت برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان از منظر خداوند دور نمی‌ماند و پاداشی اخروی بر این دنیا خواهند داشت.

141802
وی با گرامی‌داشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره دو اسوه علم، عمل، ساده‌زیستی و تقوای الهی، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به همه کارکنان دولت برای خدمتگزاری در این نظام، افزود: حضور در این جایگاه برای خدمت به مردم، توفیقی از سوی خداوند بوده است تا همه با هم برای عزتمندی انقلاب اسلامی ایران تلاش کنیم.

فرماندار نکا با بیان اینکه دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران در خدمت ملت است، هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی دانست که همه مسؤولان باید با الگوبرداری از دو شهید دولت شهیدان رجایی و باهنر برای خدمتگزاری صادقانه، بی‌منت، رشد، پیشرفت روز افزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

* توسعه همه‌جانبه، بدون همکاری کارمندان امکان‌پذیر نیست

این مسؤول بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مختلف را در گرو تلاش همه کارکنان دولت دانست و گفت: امور مختلف انجام شده با تلاش و همراهی همه کارکنان اتفاق افتاده است و اگر همراهی و همگامی یک کارمند در روند رو به رشد یک پروژه وجود نداشت، چه بسا آن طرح به افتتاح نمی‌رسید و لذا در خیرات طرح‌های افتتاح شده برای مردم، همه کارکنان دولت دخیل هستند و توسعه همه جانبه، بدون همکاری و همراهی کارمندان امکان‌پذیر نیست.

14181

احمدی ادامه داد: فرصت خدمتگزاری به مردمی که در تمام شرایط سخت حامی این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند فرصت طلایی است که باید قدردان این فرصت بوده و برای خدمتگزاری بیشتر به این مردم همیشه در صحنه، از یکدیگر سبقت بگیریم.

وی با بیان اینکه کار اصلی ادارات بر دوش کارکنان دولت است و در واقع کارمندان به عنوان بدنه دولت در امور تاثیرگذار هستند، یادآور شد: توفیق یک دولت به چگونگی کار کارمندان آن بستگی دارد و برگزاری چنین مراسم تجلیلی، سبب تشویق و تقویت انگیزه کارمندان می‌شود.

فرماندار نکا با تأکید بر تکریم ارباب رجوع، امانت‌داری، صداقت، درست‌کاری و… افزود: همه ما باید خدمتگزاران صادق برای مردم به عنوان ولی‌نعمتان خود باشیم و با نگاه متعهدانه و مسئولیت‌پذیر، برای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم.

141613
احمدی با اشاره به پروژه‌ها و طرح‌های مختلف هفته دولت نکا، گفت: ۳۲ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال در نکا کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‎رسد که امیدواریم با همراهی همه کارکنان دولت، مسؤولان و مردم در ادامه راه بیش از پیش در خدمت به مردم تلاش شود.

* بوسه بر پیشانی کارمند نمونه بخش هزارجریب نکا

محمد محمدیان، بخشدار هزارجریب نکا و از مدیران ساعی و پرتلاش، عملیاتی و فنی در این حوزه از جمله مدیران توانمندی است که در طول عمر خدمت صادقانه خود به این مردم، در دولت‌های مختلف خالصانه برای مردم تلاش کرده است و اکنون در آستانه بازنشستگی، خدمتگزاری به مردم هزارجریب را به عنوان بخشدار این بخش تجربه می‌کند.

1418
وی که امروز به عنوان یکی از مدیران حاضر در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه نکا دعوت شده بود، با بوسه بر پیشانی کارمند نمونه بخش هزارجریب نکا از او تجلیل و قدردانی کرد و اینگونه مراتب قدردانی‌اش را از کارمند حوزه خود نشان داد.
فارس

1418000

14166

14167 (2)

14168

14169

141613

141802

141804

141807

141808

141809

141811

دیدگاه های این مطلب

12 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سرکار خانم زارع نژادانتخاب به جا وشایسته جنابعالی را بعنوان کارمندنمونه تبریک عرض میکنم امیدوارم موفق باشید

  2. حداقل کاری که میشد کرد ، معرفی کارمندان نمونه با ذکر رسته شغلی و سنوات و … بود فقط چهره ی بعضی ها قابل شناسایی است که جزو مدیران شهر هستند
    موفق باشند و متعهد به خدمت انشاا…

  3. نکا این همه مدیر نمونه داره و ما خبر نداشتیم؟!
    پس دلیل عقب افتادگی نکا همین تعداد زیاد مدیران نمونه هست… التماس تفکر

  4. درود بر همه مدیران زحمتکش بخصوص فرماندار ارزشی ارزشی شهرستان نکا.

  5. به جای اینکارا تورو خدا بلند شین برین ورودی و خروجی نکا رو درست کنین … قبلا باز ۴ تا گردشگر میومد نکا یکم رونق بود واسه بازاریا .. آخه کدوم شهر تو دنیا اینجوری ورودی شهرو می بندن مسافرارو تو این تابستون که تمام شهر ها برای جذبا گردشگراستقبال می کنن تو ورودی های شهرشون واسه شهر نکا بسته است . متاسفم

  6. یعنی تمام کارکنان نمونه توی فرمانداری و بخشداری مرکزی وهزارجریب وتنی چند از روئسای ادارات بودند!!!!!!!!/؟؟؟؟؟؟

  7. فخرالدین عبدالهی در گفت:

    تبریک خاص تقدیم حضور کارمند دوست داشتنب بخشداری هزار جریب جناب اقای نادر احمدی دوست داشتنی. فخرالدین عبدالهی

  8. عقب افتاده ذهنی در گفت:

    عزیزدل(کیا) هنوز متوجه نشدی که بستن ورودی شهر از طرح های مهم کاستن ترافیک شهری بوده است ؟ مسافران بیان داخل شهر که با دیدن وضع شهر به ریش ما بخندن ؟ این طرح برای حفظ آبروی شهر ما بود.

  9. عقب افتاده ذهنی در گفت:

    آقای یدالهی پس نظر من کو ؟

  10. دوست خوبم اگر از آبرو حرف می زنی اول اسم خودتو (( مناسب )) درج کن

  11. شورای اسلامی ودهیاری قلعه سر در گفت:

    انتخاب به جا وشایسته،آقای سیدذاکر هاشمی نسب قلعه سری را به این جوان خوش اخلاق قلعه سری تبریک وآرزوی موفقیت در همه عرصه را برای نامبرده از خداوند مسءلت می نماییم

  12. خواهرت زینت در گفت:

    تبریک خاص خدمت خواهر عزیزم امیدوارم درتمامی زندگی ات پیروز وموفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *