خبرنگاران ،پویایی،بالندگی،نشاط،و آگاهی رابه جامعه تزریق می کنند

نماینده مردم شرق مازندران در مچلس شورای اسلامی :خبرنگاران با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می کنند3666_441
دکتر علی مجمد شاعری در آستانه سالروز شهادت شهید والامقام صارمی که در تقویم میهن ما به روز خبرنگار نام گذاری شدخاطر نشان کرد: هفدهم مرداد ماه، روز شهادت در راه اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه انتخاب شد تا هدفی متعالی و مقدس به منصه ظهور برسد.
دگتر علی محمد شاعری خاطر نشان کرد :هفده مرداد که به مناسبت شهادت خبرنگار عرصه اطلاع رسانی و خبر، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد، بهانه ای است تا از یکسال زحمت و تلاش مجدانه و بدون چشمداشت اهالی رسانه و خبر، تجلیل و قدرشناسی شود؛ تجلیل از خبرنگارانی است که عرصه فرهنگ کشور از وجود آنان بر خود می‌بالد.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: آگاه سازى و اطلاع رسانی مناسب، زیربنای یک جامعه آگاه است و خبرنگاران با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می کنند که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسؤولین است که محصول آن بهبود شرایط فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه است.
وی تأکید کرد: آنچه در این بین باید مدنظر قرار گیرد تا تأثیرگذاری خبرنگاران بیش از پیش نمایان گردد، حمایت های مجدانه از این قشر دلسوز است که همواره باید مورد توجه مسؤولین قرار گرفته و محدود به این روز و هفته نباشند.
دکتر شاعری در پایان گفت: اینجانب به عنوان خادم ملت ضمن تبریک این روز پر افتخار به خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه، آمادگی خود را برای پیگیری حقوق مسلم این عزیزان و حمایت های همه جانبه تا رسیدن به جایگاه واقعی خبرنگاران اعلام می دارد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *