شاعری:هم‎زیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا در ذهن نمی‌گنجد

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه پیروی از امام(ره) و رهبری و از طرفی هم‎زیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا در ذهن‌ها نمی‌گنجد، گفت: آمریکا دشمن بزرگ و آشکار است و اسرائیل نیز بدون آن یک لحظه توان نفس کشیدن ندارد.

به گزارش نیکاخبر:علی‌محمد شاعری ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در این شهرستان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‎عنوان روز قدس نامید؛ یعنی روزی که تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان از هر نژاد، رنگ، دین و مذهبی گرد هم بیایند و علیه نظام جعلی اسرائیل و قدرت‌های سلطه‎گر به‌پا خیزند و آنها را به عقب رانده و نابود سازند.

وی با بیان اینکه پس از پیام امام راحل، مردم از سراسر دنیا در این روز به خیابان‌ها آمدند و اکنون، اسرائیل که در آن زمان حالت تهاجمی داشت، حالت دفاعی و عقب‌نشینی به‎خود گرفت‌.

عضو خانه ملت با بیان اینکه فراموش نکنیم رسالتی که امام راحل برای اسلام و ایرانی قائل بود، در سطح جهانی و برای آگاهی‌بخشی و کار قوی، فرهنگی و بصیرت‌افزایی بوده است، گفت: امام امت این تفکر، راهبرد و استراتژی را در پیش گرفت و به همین علت است که امروز در جهان اسلام و سراسر دنیا حرفی برای گفتن داریم.

شاعری بیان کرد: هر کسی که دغدغه دین را دارد، از اینکه می‌گوید پیرو انقلاب، رهبر و امام هستیم و از طرفی خواهان هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا است، باید بداند که این چندان جالب نیست و در ذهن‌ها نمی‌گنجد، زیرا امکان هم‌زیستی مسالمت‌آمیز وجود نداشته و آمریکا دشمن بزرگ و آشکار است و همه بدانند که اسرائیل بدون آمریکا یک لحظه توان نفس کشیدن ندارد.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم روزه‌دار بهشهر در روز قدس و در هوای گرم و سوزان تیرماه، اظهار کرد: همه به فرمان مقام معظم رهبری و امام عظیم‌الشأن در پی یک تکلیف و ضرورت انسانی و انقلابی به خیابان‌ها آمدید و بار دیگر خواستار از بین رفتن رژیم غاصب و منفور اسرائیل و این غده سرطانی شده‌ایم که ان شاالله هر چه سریع‌تر به لطف خداوند متعال این رژیم صهیونیستی نابود شود.

تأمین منافع آمریکا و غرب توسط اسرائیل در خاورمیانه

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با اشاره به اینکه حدود ۷۰ سال پیش و پس از جنگ جهانی دوم رژیم جعلی اسرائیل با حمایت انگلیسی‌ها، آمریکا و غرب در دل جهان اسلام در بیت‎المقدس شریف اعلام وجود کرد، گفت: از همان ابتدا مقاومت اسلامی علیه این رژیم باطل شکل گرفت، هدف اصلی استعمار این بود که بتواند با استقرار رژیم جعلی منافع غرب و استعمار را در خاورمیانه تأمین کند.

شاعری با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل هفت دهه است که انسان‎های مظلوم و بی‎دفاع را می‌کشد و میلیون‌ها نفر را آواره و سرزمین‌های اسلامی (اردن، مصر، یمن، فلسطین و سوریه) را غصب کرده است، افزود: از همان ابتدای تأسیس، هدف این رژیم غاصب، ژاندارم بودن برای آمریکا و انگلیس و نظام‌های سلطه غرب و نفوذ در کشورهای مسلمان بود.

وی با اشاره به جنگ‎افروزی‎های آمریکا، اسرائیل و غرب در خاورمیانه با استفاده از جریانات داعشی و حرکت‌های تند و افراطی در منطقه علیه نظام ایران خاطرنشان کرد: هدف آنها این است که انقلاب اسلامی را مشمول موضوعاتی کنند تا فشار بر اسرائیل کم شود که بتوانند زمان را مدیریت کرده و نابودی اسرائیل به تأخیر بیفتد.

عضو خانه ملت بیان کرد: دو راهبرد برای خنثی‎سازی این توطئه‎ها وجود دارد؛ یکی از آنها مقابله در برابر حرکت تفرقه‌افکنانه آنها با فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی به مسائل، ایجاد آرامش در منطقه و بالا بردن مقاومت و راهبرد دوم نیز همگرایی، همدلی و وحدت برای رسیدن به پیروزی نهایی و سقوط نظام‌های استکباری است.

* تحویل گرفتن ۵۶۲ پروژه نیمه‌تمام به ارزش یک‌هزار میلیارد تومان در شرق مازندران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد چند ماه اخیر در این حوزه انتخابیه پرداخت و گفت: ۵۶۲ پروژه نیمه‌تمام به ارزش یک‌هزار میلیارد تومان را تحویل گرفتم.

شاعری با اعلام اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای تمام شبکه‌های زیر سد گلورد، پول نیاز داریم، افزود: با فروش اوراق مشارکت، دریافت نقدینگی و تسهیلات بانکی باید اعتبار این سد را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: در بخش گازرسانی به مناطق کوهستانی بهشهر، نکا و گلوگاه برای ۱۵۰ روستای محروم هزارجریب نیز با معاون وزیر نفت هماهنگ شد تا از مردادماه سال‌جاری عملیات گازرسانی شبکه اصلی کلنگ ‌زنی شده و در پروسه سه ساله به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی همچنین از افتتاح فاز دوم بندر امیرآباد بهشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ظرفیت ۳/۵ میلیارد تنی در این بندر به ۷/۵ تن افزایش می‎یابد.

وی ادامه داد: شرکت حفاری شمال کار خود را با ۲۵۰ کارگر شروع نکرد و کارگران اخراج شدند، لذا از زمان شروع کار خود، بابت این مشکل ۶ بار با مسؤولان مربوطه جلسه برگزار شد و در حال حاضر، بیش از ایجاد اشتغال، برای حفظ اشتغال دغدغه داریم.
بهره‌برداری از بزرگ‌ترین سایت کشتارگاهی در گلوگاه، آب‌رسانی به ۱۸ روستا تا پایان سال‌جاری، پیگیری طرح هادی ۴۳ روستا و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به‌ویژه صنایع تبدیلی در بهشهر، نکا و گلوگاه از دیگر مواردی بود که شاعری در جمع مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.

فارس

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اقای دکتر شاعری عزیز:
    اتمام اسفالت جاده متکازین به سه راه پارچ و عشرالستاق و با استفاده از ظرفیت بالای گردشگری منطقه و قابلیت رونق کشاورزی باغداری دامپروری صنایع دستی گیاهان دارویی و همچنین حمایت جدی از حیات وحش میتوان به سوی درامد بالا و اشتغال به کار و جذب سرمایه گام برداشت. تیم متخصص متعهد به همراه ظرفیت های بومی با مطالعه دقیق منطقه ای امکان پذیر است.

  2. دهستان استخرپشت در گفت:

    جناب آقای دکتر شاعری عزیز چرا پیگری اسفات وجاده هزارجریب به ویژه از سوچلماه تاارم چندین سال است راکت مانده است مردم منطقه از کسانی که سنگ شمارا به سینه می زدند انتظار کار درمنطقه را دارند که موقع انتخابات حضرت عالی شب وروز را نداشتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *