مقیمی:اکثریت وزیران روحانی افراد امتحان پس داده هستند

احمد علی مقیمی گفت:دکتر روحانی با ارائه لیست وزرای پیشنهادی خود در مراسم تحلیف، قدرت برنامه‌ریزی خود را نشان داد و مجلس نیز تلاش می کند در اسرع وقت بررسی برنامه و کارنامه وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را به نتیجه برساند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، افراد امتحان پس داده هستند.

احمدعلی مقیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میانگین سنی وزرای پیشنهادی بالا بوده که البته این مورد نکات مثبت خود را دارد، چراکه تجربیات این نیروها می تواند بسیار با ارزش باشد، اگرچه داشتن نیروی جوانی خود یکی از نکات مثبت است که امیدواریم با انتخاب معاونان و مدیران جوان در وزارتخانه ها این ضعف پوشیده شود.

وی افزود: از هفته‌ آینده جلسات مجلس در دو نوبت صبح و عصر برای بررسی صلاحیت کابینه‌ی پیشنهادی آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم به دولت یازدهم کمک کنیم تا برای شعارها و اهداف بیان شده گام بردارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: حضور هیئت های دیپلماتیک در ایران زمینه‌ها و بستر‌های مثبتی برای تعمیق روابط فراهم کرده و بررسی نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های طرفین زمینه‌های همکاری‌های را امکان پذیر می‌کند.

وی بیان کرد: دکتر روحانی با ارائه لیست وزرای پیشنهادی خود در مراسم تحلیف، قدرت برنامه‌ریزی خود را نشان داد و مجلس نیز تلاش می کند در اسرع وقت بررسی برنامه و کارنامه وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را به نتیجه برساند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: اکثریت وزرای پیشنهادی دکتر روحانی افرادی باسابقه، با تجربه و امتحان پس داده هستند و به لحاظ تحصیلات، مدارج و سابقه کار توانمندی های لازم را دارند.

مقیمی ادامه داد: مردم با انتخاب دولت اعتدال تدبیر و امیـد، خواستار حل مشکلات اقتصادی خصوصا تورم هستند و از این رو باید در مجلس شورای اسلامی تلاش کنیم افراد دلسوز، مدیر، مدبر، امتحان پس داده و افرادی که حفظ و صیانت از ارزشهای انقلاب و ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار می دهند وارد کابینه دولت شوند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی از وزارتخانه‌های کلیدی که در عرصه اقتصاد و سیاست‌خارجی نقش والایی دارند، از افرادی استفاده شده که جز چهره‌های کارآزموده در این عرصه‌ها بوده و این خود از نکات مثبت کابینه دولت یازدهم خواهد بود و مطمئنا مجلس ای اعتماد بالایی به این افراد خوهد داد.
شمال نیوز

دیدگاه های این مطلب

19 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نکا(نقطه کلیدی ایران) در گفت:

    تادیروزمی گفت مگه شهرصاحب نداره که برای روسای ادارات وفرمانداری هاوبخشداری ها لیست میدین.حالاچی شده ازرییس جمهورمحترم ووزرا تعریف وتمجیدمیکنه؟لابدترسیده حامیانش وبردارن اینطوری صحبت میکنه چون زمان انتخابات حامیاتش وبرا انتخاب کس دیگه ای بسیج کرده بودوازاون تعریف میکردن.

  2. تا دیروز همین آقا نبود میگفت مرگ بر موسوی هاشمی و خاتمی تو مجلس / حالا از وزیر ای این سه نفر تمجید میکنند

  3. آقای مقیمی شما خودت هم امتحان پس داده هستی!!!

  4. دکتر شما هم؟!!!!!!!!!!

  5. دکتر حاج منوچهر در گفت:

    ازاصول متقن قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران وظایف نمایندگان مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است…نه اینکه برخلاف نظرات راهگشای امام و مقام معظم رهبری حتی در عزل و نصب آبدارچی یک اداره که در حوزه اختیارات مسلم دولت است دخالت اشکار نمایند

  6. از کوهسارکنده در گفت:

    تازه شناختمشون
    ایشون نماینده بهشهر نیستند!!!

  7. مهندس عربعلی رضایی در گفت:

    از آقای مقیمی میخواهم بپرسم چرا تغییر جناح دادند و به اصلاح طلبی روی آوردند؟

  8. بخشدار های چند روز تان عوض میشوند

  9. دلسوخته نکا در گفت:

    کاش ادعای شایسته سالاری ایشان حداقل در خصوص انتصاب بخشدار مرکزی نکا تحقق می یافت. وپرایش

  10. اون آقایونی که نظرات بالا رو نوشتند ، کور خوندند ….چون رحمانی فضلی وزیر آینده کشور ۱۱ سال با مقیمی همکار بود و شک ندارم که فرماندار نکا و دوتا بخشداراش به کوری چشم بعضی ار حسودان و کینه ورزان ماندگارتد……

  11. دکتر روشن رنجبر در گفت:

    میخواستم بدونم فرماندار شهرستان نکا به علاوه دو تا بخشدار در دولت دکتر روحانی میمانند یا رفتنی هستند .چون شایعات در مورد رفتنشان زیاد است.

  12. درود بر آقا محمد مهدی که با کمال ادب و احترام پاسخگوی دوستان بودند!! البته ایشان فراموش فرمودند که در حکومت اسلامی شایسته سالاری اصل است نه ۱۱ سال رفاقت!!

  13. اولا باید انتقاد کنم که چرا ۵ نفر از اعضای دولت اقای روحانی دستی در فتنه ۸۸ داشتند ؟
    ثانیا همدلی نمایندگان و دولت بهتر هست.
    ثالثا آقای دکتر مقیمی شایسته سالاری را سر لوحه کارشان قرار دهند….فرماندار و بخشداران کاملا شایسته این پست بودند…..علی الخصوص بخشدار هزارجریب که اگر به سمت هزار جریب بروید و عمران و آبادانی جاده ها را ببینید شایستگی آقای مبینی کاملا محرز میباشد.

    • نکا(نقطه کلیدی ایران) در گفت:

      ناصحی سوچلمایی:
      اگربخشدارهم محلیت(سوچلمایی) نبودبازهم این حرف هارومیزدی؟
      توکه نمیدونی تهمت نزن قیامت بایدجواب پس بدی. حرف بدون سندبادهواست پشیزهم نمی ارزه.وزارت اطلاعات تاحالاچیزی اعلام نکرده پس سکوت کن.

  14. آقا محمد مهدی!
    مگه مقیمی و آزادی و آرست ومیری ۴ سال همکار نبودند پس چی شد که دور دوم مقیمی یکسال هم تحملشون نکرد اینکه مقیمیه این کارو کرد چه برسه به رئیس جمهور محترم که از مقیمی حمایتی ندید…
    ضمناَ مهندس رجبی نیروی استاندار بود مقیمی میخواست واحدی فرمانداربشه.
    صرفا جهت اطلاع شما استاندار با معرفی وزیر کشور توسط رئیس جمهور مشخص میشود و استاندار هم فرمانداران را و فرماندار بخشداران را…
    رحمانی فضلی نیروی آقای لاریجانی و دکتر روحانی هست که هیچ وقت از نیروهای احمدی نژاد استفاده نمیکنه،مصداق میخوای؟ وزرای پیشنهادی و معاونان دکتر روحانی
    این قانون و اصول سیاست است،چیزی که عوض داره گله نداره…

  15. حاج آقا ناطق نوری در شب قدر فرمودند:هواشناسی عده ای خوب است.

  16. دوستان دلسوز همشهری بنده نه کارمند دولتم نه چیزی اما دعا کنیم اقای رجبی فرماندار بمونه چون چند باری که با اون برخورد داشتم نشون داد که ادم دلسوزیه و دوست داره کار کنه چون مثل بقیه فرمانداران ما اولین بارش نیست که فرماندار شده باشه بخواد یاد بگیره

  17. حرف محمد رو تایید میکنم…..مهندس رجبی فرماندار دلسوزیه و بخشدار هزارجریبش آقای مبینی هم خیلی مردمی و کاری و خوش اخلاق هست…..به ضرر شهرمون هست که فرماندار و بخشدار هزارجریب رو بخوان برارند….امام جمعه محترم هم از مهندس رجبی و بخشدار هزارجریب رضایت کامل دارند….خدا خیرشون بده.

  18. به قول مازندرانی ها (نکاوچه بازی بهیه) یعنی مسئولین نکا چه در بخش انتخابات و چه در بخش انتصابات افراد بی تجربه و کم سن و سال وارد گود شده اند . نمونه آن ، اعضای محترم شورای شهر جدید که میانگین سنی آنها ۳۵ سال شاید بشود یا نشود. در قیاس با اعضای شورای شهرهای همجوار که ۵۰سال هستند . حالا از این بچه ها چه انتظاری دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *