آیت الله طبرسی:نماز عید فطر مانور قدرت مسلمانان در مقابل کفر است

امام جمعه ساری گفت: نماز عید فطر مانور قدرت مسلمانان در مقابل کفر است.
خبرگزاری فارس: نماز عید فطر مانور قدرت مسلمانان در مقابل کفر است
وی با اشاره به اینکه مسلمانان در ماه مبارک رمضان با بتوانند مهمترین دستاورد این ماه را حفظ کنند، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و مصونیت بخشیدن در برابر گناهان است.

طبرسی نماز عید فطر را نمایش قدرت مسلمانان دانست و ادامه داد: اقامه نماز عید فطر مانور قدرت مسلمانان در قابل کفر است و در تمامی مساجد و نیز زیر سقف آسمان هم می‌تواند به جای آورده شود.

نماینده ولی‌فقیه درمازندران نمازعید فطر رااجتماع کوچکی ازحج عنوان کرد.

خطیب جمعه شهرستان ساری با تاکید براینکه زکات فطره بعداز ۳۰ روزروزه داری در ماه مبارک رمضان باید پرداخت شود، تصریح کرد: زکات فطره انسان را ازگناه و آلودگی پاک می‌کند.

طبرسی دربخش دیگری از خطبه نماز عید فطر به مسائل اجتماعی و سیاسی روز کشور و جهان پرداخت و گفت: بعداز ۳۴ سال پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق بی‌سابقه‌ای افتاد، مراسم تنفید و تحلیف رئیس جمهور جدید که با ۱۷ میلیون رای مردم انتخاب شد در کمال صداقت و امانت‌داری در فضایی بسیار با شکوه و عظمت برگزار شد.

وی افزود: همچنان که مردم در انتخابات مشارکت بی‌سابقه‌ای داشتند از این به بعد باید حامی دولت جدید باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت باید با مطالعه کار و امور کشور را در دست بگیرد، بیان داشت: رئیس جمهور جدید شناخت کاملی نسبت به امور داخل و خارج از کشور دارد.

وی گفتمان ایران با کشورها را توام با تکریم دانست و گفت: دنیا باید بداند سخن با ایران باید بدون تهدید و تحریم باشد چون اینگونه رفتارها با جمهوری اسلامی نتیجه معکوس می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: ایران اسلامی بر پایه امامت و ولایت استوار است و شیعه در طول تاریخ با همین نماد استوار ماند.

وی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی اهل تعامل توام با عدالت است، بیان داشت: از همین تریبون اعلام می‌کنیم که ما به هیچ عنوان سند نوکری آمریکا را امضا نمی‌کنیم.
فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *