شهردار ساری :اجازه نمی‌دهم به ساری خدشه وارد شود

شهردار ساری با اشاره به اینکه مرکز مازندران باید به جایگاه واقعی خود برسد، گفت: اجازه نمی‌دهم به هر قیمتی به شهر ساری خدشه وارد شود.
مهدی عبوری پیش از ظهر امروز در مراسم جشن بزرگ عید سعید فطر شهرداری ساری که در استادیوم شهید متقی مرکز مازندران برگزار شد، اظهار داشت: همه تلاش ما ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان ساروی است.

وی با اشاره به اینکه رفاه عمومی حق مردم مرکز مازندران است، ادامه داد: به عنوان شهردار ساری سعی می‌کنم در ارائه خدمات شهری توسعه یافته برای مرکزنشینان مازندران را فراهم آوردم.

عبوری تصریح کرد: بنا دارم افسردگی پنهان شهروندان را با احداث شهری سالم و پویا و آباد از بین ببرم و فضایی نو و پر نشاط ایجاد کنم.

این مسئول با اشاره به اینکه ساری باید به شهر خاطره‌ها تبدیل شود، بیان داشت: در پی آن نیستم که ساری را به اصفهان تبدیل کنم اما در پی آن هستم که ساری به حق واقعی خود برسد.

شهردار ساری اظهار داشت: آنانی که به هر قیمتی اصرار دارند در راس امور بمانند و قدرت کسب کنند بدانند که ماندنی و ماندگار نیستند و من هرگز اینگونه نبودم و همیشه کوشیدم شهرداری خادم، مفید و سازنده باشم.

عبوری شهروندان را به همدلی و همفکری با شهرداری توصیه کرد و گفت: من به احترام برادران شهیدم، محبت مردم و نماینده ولی فقیه می‌کوشم تا در خدمت شما باشم و مانع از خدشه‌دار شدن اعتبارم شوم.

وی متذکر شد: عبوری در فکر کار است نه پیکار.

عبوری به اقدامات انجام شده از سوی شهرداری ساری در مدت تصدی خود در امور شهری مرکز مازندران پرداخت و یادآور شد: موفقیت خود را مرهون همراهی مردم، همدلی شورای شهر سوم و اعتماد شورای چهارم هستم.

وی خاطرنشان کرد: مخالفان و دشمنان و جارچیان بدانند تا متکی به شما و معتمد مردان شورا هستم از ارائه خدمات به همشهریانم کوتاهی نمی‌کنم.

عبوری اضافه کرد: من نه پولادین هستم و نه رویین تن بلکه تنها خدمت‌گذار محسوب می‌شوم و منافع خود را به منافع مردم ترجیح نمی‌دهم.

شهردار ساری با اشاره به اینکه به عنوان شهردار مرکز مازندران و فرزند این شهر به ساری و سارویان عشق می‌ورزم، بیان داشت: زیباترین لحظه‌های زندگی من در کنار شما بودن و ارائه خدمت به همشهریانم است.

وی اظهار داشت: من با یاری خدا و حمایت شما شهروندان مصمم به ارائه خدمات صادقانه هستم.

این مراسم که با حضور استاندار، نماینده مردم ساری در مجلس و فرماندار مرکز مازندران برگزار شد بیش از۲۰ هزار نفر از مردم ساری عید سعید فطر را جشن گرفتند و شهرداری ساری نیز به عنوان میزبان از علیرضا محمد حسینی و علی دنیوی دو نخبه علمی، فرهنگی و هنری شهرستان ساری تجلیل کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *