پیام نماینده مردم بهشهر نکا و گلوگاه بمناسبت روزخبرنگـار

احمدعلی مقیمی با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را نماد امانت داري، تقوا وبصيرت درجامعه اسلامي دانست. متن این پیام بدین شرح است:

به نام خداوند آگاهی بخش
خبرنگار تجسم امانت داري، تقوا وبصيرت درجامعه اسلامي است و اهميت نقش ارزشمند آن همواره به عنوان بازوي مسئولان وچشم بینا وناظر مردم مورد ارزش و احترام بوده است.
هفدهم مرداد فرصت مغتنمی است تا قدردان مردان و زنان سختکوشی باشیم که صداقت و امانتداری، حسن اندیشه و تفکر، تحلیل به حق و انصاف و حفظ اصول اخلاقی را منشور کارشان قرار دادند و خالصانه برای ارتقاء اطلاعات در جامعه می کوشند و نمی گذارند جامعه در بی‌خبری بماند و با رشد آگاهی مردم، حرکت به سوی قله‌های دانش و علم و پیشرفت و سعادت را موجب می‌شوند.
امروزه با وجود موانع، سختی‌ها و دغدغه‌های فراوانی که در مسیر اطلاع رسانی، کسب خبر و تبادل اطلاعات وجود دارد، اصحاب رسانه با تلاش مضاعف خود می‌کوشند تا رسانه‌های ما با نشاط و پویا به وظایف خطیر خود جامه عمل بپوشند و ما باید دستبوس این عزیزان باشیم که همواره در مسیر حرکت یکایک ما، حرکت در مسیر درست را یادآور می شوند.
روز خبرنگار یادآور مردان و زنانی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه گشتند، مجاهدانی که در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت نام خویش را جاودانه ساختند.
اينجانب به عنوان نماینده مردم فهیم شهرستانهای بهشهر، نکا، گلوگاه و همچنین عضو کوچکی از جامعه‌ی رسانه و خبر، ۱۷مردادماه سالروز گرامیداشت، شهيد محمودصارمي و روزخبرنگار را به تمامی فرهيختگان پرتلاش این عرصه تبريك وتهنيت عرض نموده و توفيقات بيش از پيش آنها را در انجام وظايف خطيرشان از درگاه حق تعالي خواهان و خواستارم.

خبرنگار عزیز، روزت مبارک و قلمت پربار

احمدعلی مقیمی – ۱۷ مرداد ۹۲

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *