استقرار ۷ پايگاه کميته امداددرنکا بمنظورجمع‌‌آوري فطريه

مدير کميته امداد امام خميني (ره) نکا از استقرار هفت پايگاه ثابت کميته امداد نکا براي جمع‌آوري زکات فطريه در اين شهرستان خبر داد.

سيد موسي عمادي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: يکي از مهم‌ترين کارهاي کميته امداد جمع‌آوري زکات فطريه همزمان با عيد سعيد فطر در راستاي کمک به افراد زيرپوشش اين نهاد است.

وي افزود: مردم نوعدوست ما در سال‌هاي اخير کمک‌هاي مناسبي را در اين رابطه به اين نهاد انجام داده‌اند که در اسرع وقت نيز در بين نيازمندان توزيع کرديم.

عمادي ادامه داد: زکات فطريه يکي از کمک‌هاي مهم در راستاي محروميت‌زدايي و رفع نيازهاي اين افراد است و کميته امداد نيز از جمله دستگاه‌هاي متولي در اين امر است که با اعتماد مردم در اين راستا فعاليت‌هاي مختلفي را انجام داده است.

وي با اشاره به پايگاه هاي مختلف در سطح مساجد نيز يادآور شد: با اجرايي شدن طرح مسجد محوري در نکا همه مساجد سطح شهرستان که اقامه نماز عيد فطر دارند نيز فطريه روز عيد فطر را براي نيازمندان محلات خود با هماهنگي کميته امداد جمع‌آوري و توزيع مي‌کنند.

مدير کميته امداد نکا از توزيع پاکت هاي جمع‌آوري زکات فطريه توسط نيروهاي کميته امداد نکا از امروز در اين شهر خبر داد و متذکر شد: نيروهاي کميته امداد با مراجعه به درب منازل اين تعداد پاکت را بين مردم توزيع مي‌کنند.

عمادي افزود: پايگاه‌هاي جمع آوري فطريه در نکا در معابر عمومي، ميعادگاه‌هاي نماز عيد، حسينيه‌ها و همه مساجد سطح شهرستان در بخش‌ها و روستاها برقرار است.

وي با اشاره به اينکه سال گذشته ۷۰ ميليون ريال زکات فطريه در شهرستان توسط کميته امداد جمع‌آوري شد، عنوان کرد: از اين مقدار فطريه ۶۰ ميليون ريال فطريه عام و بقيه فطريه سادات بوده است.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *