آیه الله طبرسی :مقاومت و ايستادگي تنها راه نجات و رهايي قدس است

نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري، مقاومت و ايستادگي را تنها راه نجات و رهايي قدس و ملت مظلوم فلسطين از چنگال و بند رژيم صهيونيستي دانست.
آيت الله نورالله طبرسي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ساري افزود: رژيم صهيونيستي و حاميان آن به هيچ گونه تعهدي پايبند نيستند و طرح مذاكره با دولت فلسطيني فريبي بيش نيست.
وي اظهار كرد: امت اسلامي و ملت مظلوم فلسطين بايد با ايستادگي و مقابله با رژيم صهيونيست و دنياي استكبار قدس عزيز را آزاد كنند.
وي از حضور با شكوه مردم مومن و روزه دار ديار علويان در راهپيمايي روز قدس قدرداني كرد و گفت: حضور باشكوه مردم در راهپيمايي روز قدس لبيك به نداي امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي در دفاع و حمايت از ملت مظلوم فلسطين است.
نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري افزود: حضور باشكوه امت اسلامي در راهپيمايي روز قدس عامل مهمي در افزايش روحيه ملت مظلوم فلسطين براي مقابله و ايستادگي آنان در برابر رژيم صهيونيستي است.
آيت الله طبرسي در بخش ديگر سخنان خود با عنوان اينكه دشمنان با اجراي دسايس مختلف و اعمال تحريم هاي مستمر ، قصد ضربه زدن به نظام اسلامي را دارند، گفت: حضور با صلابت مردم در عرصه هاي مختلف و عشق و وفاداراي آنان به آرمان هاي مقدس نظام اسلامي تمامي توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب را همانند گذشته خنثي خواهد كرد.
وي افزود: نظام اسلامي به بركت قرآن كريم ، اهل بيت عصمت و طهارت ، ولايت و وحدت و انسجام مردم ثابت و استوار به حيات جاودانه خود ادامه مي دهد.
وي گفت: مردم و مسوولان ثابت كردند كه تحريم هاي دشمنان عليه انقلاب اسلامي ديگر كارساز نيست ، گفت: ايستادگي مردم و همچنين تلاش و پشتكار دولت جديد همانند ديگر دولت هاي خدمتگزار باعث خواهد شد تا تحريم هاي دشمنان عليه نظام اسلامي به فرصتي بزرگ براي توسعه و پيشرفت كشور تبديل شود.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *