امام جمعه نکا:نبایدنوکری آمریکا و استکبار را بریاری رساندن به مسلمین جهان ترجیح داد

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه نکادر مصلی امام خمینی این شهرستان افزود: اسلام ناب محمدی، اسلام سیاسی است و شعار دین بدون سیاست و سیاست بدون دین معنا ندارد و نوعی تفرقه‌افکنی است که باید از آن دوری شود.
امام جمعه نکا گفت: شعار دین بدون سیاست و سیاست بدون دین با اسلام ناب محمدی منافات دارد.
4708

وی بیان داشت: همه ما باید یاری‌گر کامل اسلام ناب باشیم و لحظه‌ای از مواضع اسلامی خود عقب‌نشینی نکنیم.

امام جمعه نکا یادآور شد: خالی کردن پشت اسلام چه در جنگ احد باشد و یا اکنون با یاری کردن دشمنان اسلام هر دو یکی است و نباید نوکری آمریکا و استکبار را بر یاری رساندن به مسلمین جهان ترجیح داد.

محمدی لایینی ادامه داد: مردم ما امروز نشان دادند که همواره گوش به فرمان ولایت و امام و رهبری هستند و از مواضع خود در برابر اسراییل عقب نشینی نمی کنند.

امام جمعه نکا با بیان اینکه دین ما باید فراگیر شود، بیان داشت: دین اسلام دین نور و روشنایی است و همه ما باید برای جهانی شدن آن تلاش کنیم.

وی یادآور شد: مردم ما امروز با این حضور حماسی و حداکثری در روز قدس، حمایت خود را از مظلومیت فلسطین به نمایش گذاشتند.

محمدی لایینی گفت: رژیم اشغالگر قدس با فتنه‌انگیزی، ترور فرزندان پاک این منطقه و نیز جنایت‌های متعدد در سرزمین‌های اشغالی همچنان کانون بحران و غده سرطانی در منطقه است که باید از بین برود.

وی ادامه داد: روز قدس، روزی است که مسلمانان سراسر جهان انزجار خود از استکبار جهانی را اعلام کردند و نشان دادند که همواره پایبند ارزش ها و ولایت و رهبری هستند.

محمدی لایینی در پایان با سفارش به تقوای الهی ادامه داد: همه انسان‌ها نیازمند تقوا هستند و این ماه بهترین فرصت برای افزایش و تقویت تقوا است که امیدواریم برای کسب تقوا از این فرصت نهایی درست بهره‌برداری کنیم.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *