فاضلی ازروابط عمومی اوقاف مازندران خداحافظی کرد/ تصویر

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در آیین تودیع و معارفه معاون توسعه و منابع پشتیبانی، رئیس اداره تحقیق و مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: امروز همه وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم تا مردم لذت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را بچشند.

وی بزرگ‌ترین خواسته مقام معظم رهبری را خدمت صادقانه و خالصانه به ملت ایران اسلامی دانست و افزود: قیمت هر مسئول در گرو خدمت‌رسانی به نظام جمهوری اسلامی، ملت ایران و اطلاعت از ولی‌فقیه است.13950126000196_PhotoL

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مسئولان باید مشکل‌ستیز باشند، ادامه داد: همه ما مسئولان باید تلاش کنیم تا بروکراسی اداری کاهش دهیم تا ملت به‌راحتی به امور خود بپردازند.

* جابه‌جایی‌ها امری طبیعی و دور از مسائل شخصی و جناحی است

این مسئول جابه‌جایی‌ها را امری طبیعی و دور از مسائل شخصی و جناحی دانست و بیان کرد: مسئولیت‌ها ماندگار نیست اما خدمت‌رسانی به مردم ماندگار است.
علیزاده فعالیت روابط عمومی، اداره تحقیق و معاونت توسعه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان را خوب و ارزشمند برشمرد و ادامه داد: تعامل این دو بخش با دیگر ستادها موثر بوده است.

وی فعالیت روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران را خیلی عالی و ارزشمند برشمرد و گفت: زحمات زیادی از سوی مجموعه روابط عمومی اداره کل در انتقال عملکرد مدیران اوقاف به مردم، اطلاع رسانی، ترویج فرهنگ وقف ، معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه و… انجام شده است.

علیزاده اوقاف را دستگاه اهل بیت(ع) و قرآن دانست و یادآور شد: اوقاف در راستای شرع اسلام گام برمی‌دارد و برای اجرای نیت واقف و تبدیل امام‌زادگان به قطب فرهنگی تلاش می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از شناسایی و تنظیم ۵ هزار و ۳۰۰ سند اجاره اولیه موقوفات استان در سال گذشته خبر داد و گفت: ۱۵ هزار و ۱۱ سند اجاره موقوفات استان به‌روزرسانی شد.
اوقاف

* تولید و انعکاس ۳۵۰۰خبر در رسانه‌ها و سایت اطلاع‌رسانی اوقاف مازندران

محمدحسین فاضلی در این آیین با اشاره به اینکه در سال ۷۸ تنها سه بسته اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی اوقاف مازندران منتشر شد، افزود: در سال ۹۴ بیش از ۷۰ بسته اطلاع رسانی اعم از پوستر، بروشور و… تهیه و توزیع شد.فاضلی

مدیر سابق روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه طی سال ۹۴ بیش از ۱۶۷ مورد تبلیغات هدفمند در محیط های شهری پرتأثیر مانند بقاع متبرکه، میادین و… انجام شد، اضافه کرد: ۲۸۵ مورد برنامه های ویژه اوقاف مازندران از صدا و سیمای مرکز مازندران ضبط و پخش شد.

فاضلی از تولید و انعکاس ۳ هزار و ۵۰۰ خبر اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در رسانه ها و سایت اطلاع رسانی اوقاف مازندران خبر داد و گفت: ۴۵ مورد مستند معرفی موقوفات و بقاع متبرکه نمونه استان، اسوه های واقفین، خیرین، متولیان موقوفات و… در بیش از ۳ هزار دقیقه از صدا و سیمای مازندران منتشر شد.

وی از برگزاری ۳۳ مورد از نشست های مشترک با مسئولان استانی و رفع مشکلات فی‌مابین خبر داد و عنوان کرد: اطلاع رسانی از عملکردها و اجرای نیت واقفان موجب افزایش اعتماد مردم به اوقاف شد که افزایش تعداد موقوفات نشان دهنده این مسئله است.فیاض بخش مدیر روابط عمومی جدید

محمود فیاض‌بخش مدیر جدید روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. باسلام
    به نظر شما این آقای فیاض‌بخش با تراشیدن ریششش می تواند برای اداره اوقاف مثمر ثمر باشد؟
    آقا ی علیزاده:حضرت آقا نیز فرمودند نیروهای انقلابی را باید حفظ کرد و از آنان حمایت کرد!

    • دوست گرامی به اطلاع شما بزرگاران می رساند تا جاییکه بنده آقای فیاض بخش را میشناسم وی از جوانان مخلص وانقلابی است که وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و صداقت. ایمان .سلامت اداری وی مثال زدنی است. وی با توجه به جوان بودن و سابقه کم منشا خیر در مجموعه اوقاف بوده که حتی مورد تقدیر نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف کشور قرار گرفت.

  2. ریش ما را نیست درمان القیاس

  3. فاضلی کجا رفت جهکاره شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *