حجت الاسلام شیرازی :مدافعان حرم به اسلام آبرو دادند/ تصویر

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم  سرگرد پاسدار محمد تقی سالخورده  در حسینیه روستای  شهاب الدین نکا ضمن تبین  ماموریت مدافعان حرم خاطر نشان کرد : مدافعان حرم سند حمایت از حریم آل الله هستند و به اسلام آبرو دادند .
حجت الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در این مراسم  خواستار تداوم راه مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس شد.
شیرازی در این مراسم گفت : دشمنان باید بدانند شهادت جوانان ما در دفاع از حرم و اماکن مقدسه سبب بیداری دیگر مسلمان جهان خواهد شد و این را عزتمندی و پایداری بر گرفته از مکتب عاشوراست و هر روز زنده تر خواهد شد .Sequence 01.Still014 Sequence 01.Still011 Sequence 01.Still010 Sequence 01.Still015 Sequence 01.Still009 Sequence 01.Still007 Sequence 01.Still006 Sequence 01.Still005 Sequence 01.Still013 Sequence 01.Still004 Sequence 01.Still003 Sequence 01.Still002 Sequence 01.Still001
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت : شهدای مدافع حرم سند حمایت از حریم آل الله هستند و به اسلام آبرو دادند
برای اقتدار اسلام جان در طبق اخلاص می نهند و هیچ چیزی مانع از  حرکت  مقدس آنها نخواهد شد .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ملت ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستاده است و هیچ‌گاه در بدترین شرایط و مشکلات پای ارزش‌ها رنگ نمی‌بازد.

وی با بیان اینکه افرادی همچون شهید سالخورده، فیروزآبادی و رزمندگان عزیزی از کشورهای مختلف وارد سوریه و عراق شدند تا از حرم اهل بیت(ع) دفاع شود، افزود: شهدای حرم، شهدای مدافع اهل بیت(ع) و اسلام هستند و اسلام را در جهان حفظ کردند و پرچم اسلام‌خواهی را برافراشتند.Sequence 01.Still018 Sequence 01.Still019 Sequence 01.Still024 Sequence 01.Still023 Sequence 01.Still022 Sequence 01.Still021 Sequence 01.Still020 Sequence 01.Still029 Sequence 01.Still028 Sequence 01.Still027 Sequence 01.Still026 Sequence 01.Still025

شیرازی تصریح کرد: امروز با نگاه به سوریه، لبنان، بحرین، نیجریه و … متوجه می‌شویم جوانان زیادی عاشق شهادت هستند و برای آن لحظه شماری می‌کنند که همه این افراد از جوانان مومن انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند و این مساله نتیجه مجاهدت این شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: حرکت عظیم انقلاب، خون شهدای انقلاب و حرم، فرمایشات امام راحل و رهبری از جوانان ما مجاهد و حماسه‌ساز ساخت و روحیه شهادت‌طلبی در میان جوانان دنیای اسلام دمیده شده است.

شیرازی با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و حرم آل‌الله حرکت عظیم را در جهان شکل دادند تا اسلام صادر شود، یادآور شد: شهدا اعلام کردند که پای اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت و اهل بیت(ع) ایستاده‌اند و سر می‌دهند تا ارزش‌ها باقی بماند.

وی گفت: ملت ما در طول این انقلاب، هیچ‌گاه نسبت به ارزش‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی سست نشد و برخی با شعار و بزرگ کردن مشکلات نمی‌توانند ملت را از ادامه راه انقلاب باز دارند و مردم در برهه‌های حساس نظام این ایستادگی را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان کرد: دشمن تصور می‌کند ما پای ارزش‌ها رنگ می‌بازیم و از انقلاب و اسلام دست بر می‌داریم در حالی که شهدای حرم و خانواده‌های آنان ثابت و اعلام کردند پای آرمان‌های انقلاب همچنان ایستاده‌اند.Sequence 01.Still033 Sequence 01.Still032 Sequence 01.Still031 Sequence 01.Still030 Sequence 01.Still034

وی با اعلام اینکه شهدا با معرفت در این راه گام برداشتند، گفت: این رزمندگان خود را آماده شهادت کردند تا فدای اسلام شوند و شهید سالخورده نیز اعلام کرد «خدایا وقتی حسین تو جان داد و فرزند سه ساله داد من هم فرزند دو ساله دارم تا اعلام کنم زینب(س) را بیشتر از زینب خود دوست دارم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه عزت، سربلندی و قدرت کشور ما از خون شهدا و خانواده‌های شهداست و امروز ملت‌های آزاده به ایران افتخار می‌کنند، افزود: باید در راه شهدا و اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم و از مسیر شهدا دور نشویم.

همچنین یاد آور می شود : غلامرضا سالخورده پدر بزگوارمحمد تقی  در این مراسم ضمن خبر مقدم به مهمانان و قدر دانی از حضور باشکوه مردم در مراسم استقبال  و تشییع  آن شهید والا مقام خطاب به مردم گفت : تا دیروز محمد تقی سالخورده  فرزند من بود از امروز فرزند شما و فرزند اسلام است  این هدیه  خدواند از همه شما قبول کند اگردینی به گردن شما داشت به بزگواری خودتان ببخشی و عفش کنید  ادامه دهنده راهش باشید هر امر خیری  دارید انجام دهید مانعی نیست چنانچه  در برنامه های خیر شما دعوت باشم   انشالله شرکت خواهم  نمود .

در این مراسم  که با اجرای  لقمانی همراه بود کربلایی رمضان محمدی  نوحه سرایی و مداحی نمود و چند کلیب پیرامون  شهید و مدافعان حرم نیز پخش شد  . حضور پاسداران  فرماندهان همسنگران آن شهید و نیز روحانیت معظم در این مراسم معنویی  بر تکریم از این آ لاله حرم زینبی  افزوده  شد.

شایان ذکر است :شهید محمدتقی سالخورده، دومین شهید مدافع حرم نکا در ۲۹ سالگی در حلب به شهادت رسید و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید ۲۴ فروردین ماه برگزار شد.

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *