جشن سیب وسلامت دردبستان دخترانه شاهدنکا برگزارشد/+تصویر

با حضور سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل و اجرای برنامه های دانش آموزی دبستان دخترانه شاهد جشن سیب وسلامت به مناسب آغاز هفته سلامت برگزارشد.

مراسم جشن باشکوه سیب وسلامت به مناسب آغاز هفته سلامت با حضور سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و با برنامه های هنری دانش آموزان دبستان دخترانه شاهددر سالن پژوهش سرای دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش نیکاخبر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نکا،مراسم جشن باشکوه سیب وسلامت به مناسب ۱۸فروردین آغاز هفته سلامت با حضور سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ،رمضان نوری و سیده رقیه سیدی معاونین آموزشی و پرورشی،دبیران و دانش آموزان دوره دوم دبستان دخترانه شاهد در سالن پژوهش سرای دانش آموزی برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان به اجرای برنامه های شاداب هنری و مسابقات وشعر و نمایش و دکلمه در موضوع سلامتی پرداختند و در ادامه سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ضمن سخنانی در مبحث سلامت از دانش آموزان خواست تا با تغذیه مناسب ،تحرک بدنی ،رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و استراحت کافی بر ارتقای سلامت خود و جامعه بیفزایند.

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. برنامه بسیار جالب و پر محتوی و منظمی اجرا شد. امیدواریم فرهنگ تغذیه سالم در بین دانش اموزان نهادینه شود.و تاثیر بسزایی روی خانواده ها داشته باشد.از معاونت پرورشی شهرستان نکا خانم سیدی و مدیریت دبستان دخترانه شاهد و تمام کسانی که نقش افرینی کردند تشکر مینماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *