حسین زادگان:تکمیل پروژه های ورزشی نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار +تصویر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی مازندران نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم با حمایت استانداری و مدیریت و برنامه‌ریزی استان این امر، عملیاتی شود.
به گزارش نیکاخبر، حبیب حسین‌زادگان، امروز در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات ورزش شهرستان نکا، در سالن اجتماعات اداره ورزش و امور جوانان نکا، اظهار کرد: وجود ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان‌های مختلف از تعهدات این اداره کل در حوزه ورزش است که امیدواریم با برنامه‌ریزی به اتمام برسد.

 

DSCN3486

وی با اعلام اینکه در سال ۹۵ بخش زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام استان با تخصیص اعتبارات لازم به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در این زمینه نیازمند حمایت استانداری و مدیریت و برنامه‌ریزی استان هستیم که امیدواریم با تحقق این امر، مشکلات در این حوزه برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین با اشاره به ظرفیت خوب ورزشی در شهرستان نکا نیز یادآور شد: این شهرستان از جمله شهرستان‌های موفق در حوزه ورزش است اما در زمینه زیرساخت‌های ورزشی با مشکلاتی روبه‌رو است که امیدواریم با کمک مسئولان و حمایت ورزشکاران این مشکلات برطرف شود و توجه ویژه به این شهرستان نیز از سوی ورزش استان اعمال می‌شود.

حسین‌زادگان در ادامه از ورزش به عنوان یکی از محورهای توسعه استان نام برد و گفت: در کنار توجه به زیرساخت‌های مختلف ورزشی، نگاه به بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ورزش مازندران نیز در برنامه‌ها دیده شده تا ورزش مازندران به عنوان یکی از محورهای توسعه استان با توجه به قهرمانان مختلف ورزشی، به‌درستی دیده شود.

DSCN3476

وی افزود: تقویت زیرساخت‌های ورزشی از جمله تعهداتی است که بر عهده این اداره کل قرار داده شده است که افزایش سرانه زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار است و در همین زمینه برای اتمام پروژه‌های مختلف ورزشی از توان بخش خصوصی استفاده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: در کنار توجه به زیرساخت‌های ورزشی، توجه به ورزش قهرمانی، توجه به امور جوانان، اشتغال و مسکن آنان از برنامه‌های مهم در دست اقدام است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، عملیاتی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا نیز در سخنانی گفت: شهرستان نکا از جمله شهرستان‌های موفق مازندارن در ورزش قهرمانی است که دارای نام‌آوران مختلف ورزشی در رشته‌های مختلف تکواندو، والیبال، ژیمناستیک و… در سطح جهانی، ملی و کشوری است.

 

مجتبی رضایی افزود: شهرستان نکا دارای ۳۳ هیئت ورزشی، بیش از ۳۰ مکان و باشگاه ورزشی و ۷ هزار ورزشکار سازمان‌یافته است و قابلیت‌های ورزش نکا در بخش‌های مختلف کم‌نظیر است که امیدواریم با تقویت زیرساخت‌های ورزشی، رشد مناسبی در بخش ورزش نکا ایجاد شود.

وی با اشاره به جایگاه ورزشی شهرستان نکا در مازندران، اظهار کرد: این شهرستان در شرایط فعلی دارای جایگاه شماره ۲ در بخش سرانه ورزشی را دارا است که و به ازای هر نفر دارای ۱/۱ ‌مترمربع سرانه ورزشی است که امیدواریم با ارتقاء این جایگاه به درجه یک از موقعیت بهتری برخوردار شویم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حوزه روستایی گفت: در همین راستا ۷۵ شورای ورزشی در روستاهای مختلف و بخش‌ها راه‌اندازی شده و ورزش روستایی و توجه به زیرساخت‌های ورزشی در این حوزه با قوت دنبال می‌شود و در بخش ورزش شهری نیز نیازمند توجه ویژه به پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم تا مشکلات این حوزه برطرف شود.

 

 

DSCN3468 DSCN3469 DSCN3471 DSCN3477 DSCN3479 DSCN3489 DSCN3491 DSCN3496 photo_2016-04-07_23-28-56DSCN3500 DSCN3504 DSCN3506 photo_2016-04-07_23-29-06 photo_2016-04-07_23-29-02 photo_2016-04-07_23-28-52DSCN3508 DSCN3514 DSCN3516 DSCN3524 DSCN3525 DSCN3529 DSCN3541

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *