حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ به ندای معمار انقلاب است

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با دعوت آحاد مردم به راهپیمایی در روز قدس تاکید کردند: حضور در راهیپمایی روز قدس پاسخ به ندای معمار کبیر انقلاب است.
سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران و حجت‌الاسلام مختار نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با دعوت از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در بیانیه‌ای مشترک اظهار داشتند: ماه رمضان ماه نزول کلام وحی و بهار قرآن است که با رایحه فرح بخش الهی خود روح آدمی را تازه می‌کند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: قرآن، امروز تنها سند ناب و دست نخورده مخاطب بشر و کردگار است که با عنایت الهی در طول تاریخ از گزند تغییر، تحول و تحریف در لفظ و محتوی در امان مانده تا نسل‌ها بتوانند با رجوع به آن هر روز به زلال تازه‌ای از حقایق و معرفت دست یابند و به ژرفای اندیشه‌های تعالی بخش راه پیدا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در چنین ایامی که عطر دل انگیز کلام الهی قرآن کریم با نسیم بهاری ولایت در هم می‌آمیزد و روح هر انسان شیفته کمال و رستگاری را نوازش می‌دهد، پاسخ به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه روز قدس روز اسلام است، ضرورتی الهی ملی، میهنی سترگ و اجتناب‌ناپذیر است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: امسال هم به توفیق الهی ملت بزرگ ما بر مبنای مقاومت و ایستادگی، هوشمندی و هوشیاری، تغییر و تحول کنونی منطقه و بیداری اسلامی، حضور بی‌نظیر خود را به برکت انفاس قدسی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای به نمایش گذاشته و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه و دیگر مسلمانان در بند استکبار جهانی اعلام می‌کند.

در این بیانیه آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات دلدادگان روزه‌دار کوی دوست در ماه ضیافت الهی از تمام عشاق حریم عترت و طهارت و مردم خداجوی مازندران دعوت به عمل می‌آید تا همگام با امت به پا خواسته سایر مناطق ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه و وحدت بخش روز جهانی قدس، حضور فراگیر و حماسی یابند.

در پایان این پیام اضافه شد: مردم به این وسیله مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌آفرینان زده و شکوه و عزت و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *