شهرداری نکا ساخت پیاده رو مقابل مصلا راسریعا متوقف نماید/تصویر/

همه پیاده رو های شهر فضای شهری هستند. در زیبایی یا نازیبایی شهر تاثیر دارند. پستی بلندی های سطح پیاده روها٬ تنوع در شکل و اندازه و جنس و نوع بگویم معماری٬ در موزاییک یا سنگ فرشی که به تناسب ذوق کسبه وشهروندان در “بعلاوه” شهر بر سطح پیاده رو های شهر ما نشسته اند٬ و از آن خراب تر و متنوع تر٬ درهم رفتگی سلایق خلق ا… و اغلب کج سلیقگی هادر رها کردن پیاده روها به حال خود ٬ پستی بلندیها عجیب و غریب و…همگی دست به دست هم داده اند تا چهره شهرنکا ما همچنان بصورت مخربه بیشتر شبهات داشته باشد .
براستی چه کسانی بر ساخت و سازهای پیاده روهای شهرمان نظارت میکنند؟
این مدل کار کردن و ساخت و سازها بیشتر برایند سهل انگاری ،مسامحه کاری ، بی تفاوتی و عدم دلسوزی نسبت به اموال بیت المال شبهات دارد درانجام یک کارو یا از بین بردن بخشی ازاموال و سرمایه بیت المال را به سادگی نمی توان ازکنارآن عبور کرد .
متولیان ساخت پیاده رو هرچه سریعتر باید روند این گونه کار ناشیانه را گرفته وسپس با نظارت استاد کار و کارشناس این امر به ساخت آن اقدام نمایند .
البته غفلت اعضای محترم شورای شهر و یا شهردار محترم نیز در این پروژه کاملا محسوس است .تصاویر ذیل خود گوای بر این ادعاست .
استفاده از مصالح نا مرغوب ، بدون تراز کاری ، پست و بلندهای فراوان کار ، و اینکه اکثر بتونی هاو دور باغچه ایی ها دارای شکستگی و نمای نامناسبی را ایجاد میکند
فراموش نکنیم این طرح در مقابل بزرگترین پایگاه سیاسی عبادی شهرستان (مصلای امام خمینی نکا) در حال اجراست .
IMG_8477

IMG_8479

IMG_8480

IMG_8481

IMG_8482

IMG_8483

IMG_8484

IMG_8485

IMG_8487

IMG_8488

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. گزارش خوبی بود .ممنون

  2. باسلام وباتشکراززحمات شهردارمحترم وپرسنل زحمتکش شهرداری نکالطفامسولین محترم قدری به مبلمان شهری وزیبایی شهراهمیت دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *