روز شهادت حضرت علی (ع) درتقویم به عنوان روز ملی اکرام ایتام نامگذاری شد

عمادی مدیر کمیته امدادامام خمینی نکا گفت : با توجه به اهمیت و جایگاه خاص رسیدگی به ایتام در ادیان و جوامع مختلف بویژه در دین مبین اسلام، از امسال روز شهادت حضرت علی (ع) در تقویم به عنوان روز ملی اکرام ایتام نامگذاری شد.
سید موسی عمادی اظهار کرد: حضرت علی (ع) با رعایت تمام موارد انسانی و دینی به کمک و یاری ایتام و نیازمندان اهتمام داشت تا نبودحضور سرپرست و نیاز زمینه سازی برای بروز مسائل و ناهنجاری آنان نشود.

وی گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات مرتبط در حوزه مشارکت‌های مردمی در راستای عزت بخشیدن به ایتام و نیازمندان تحت پوشش، درصدد جذب حامی برای آنان است.

مدیرکمیته امدادنکاخاطرنشان کرد: جذب حامی و کمک های مردمی درمقاطع مختلف سال انجام می شود که این امر به طور شاخص در ماه مبارک رمضان و از میلاد امام حسن (ع) آغاز و تا شهادت امیرالمومنین (ع) ادامه دارد.
IMG_8535

IMG_8548

IMG_8549

IMG_8551

سید موسی عمادی افزود:تعداد ۱۴۱۱ حامی شریف و نیکوکاردر شهرستان نکا ۳۱۴ نفر از ایتام را در قالب طرح اکرام تحت حمایت قرار دادند و با توجه به اینکه ماه رمضان، ماه معنوی و ماه عبادت و تقرب به خداوند است، بنابراین روز شهادت امیرالمومنین (ع) در تقویم های رسمی کشور از امسال به عنوان روز ملی اکرام ایتام نامگذاری شد.

انتهای پیام/ ق

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *