بازم سوء مدیریت/تعطیلی محفل انس با قرآن در نکا

پیشتر در خبرها آمده بوده ساعت یازده و نیم امروز چهارشنبه باحضورقاری مصری محفل انس با قرآن درمسجد جامع نکا برگزارمیگردد.خوشبختانه چندتن ازمدیران شهرستان بهمراه دیگرمومنین روزه دارنکاکه ازقبل از طریق پیامک و چند بنر تبلیغاتی نصب شده در دقیقه نود در سطح شهر مطلع این محفل شده بودند دراین ساعت با حضوردرمسجد جامع این شهربی صبرانه منتتظر وروداین قاری بزرگوار شدند تالحظاتی ازایام مهمانی خدارااز ثواب شنیدن صوت دلنشین یکی ازقاریان بین الملی بهرمند شوند .
امادرساعت ۱۲و ده دقیقه مدیراوقاف شهرستان نکاپشت تریبون رفت و رسما به مهمانان اعلام کرد :این محفل قرآنی لغو شده است و قاری مصری امروز بعلت کسالت نمی تواند قرائت داشته باشدضمنا آقای فرماندار از مدیران از این بایت عذر خواهی نمودند .
از طرفی علی رغم اینکه تمامی بخش اجرای این برنامه اعم از دکوراسیون ، صوت و سن آماده تلاوت کلام وحی بود در یک اقدام عجولانه مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا به تعطیلی کشیده شده است شایان ذکر است گرچه باتدیبر لازم این برنامه میتوانست به تعطیلی کشیده نشود وازقاریان محترم کشوری و استانی که درجلسه شرف حضورداشتند دعوت بعمل می آوردند تا به قرائت کلام وحی بپردتازند تا مهمانان حاضر در جلسه بهره مند و برنامه قاری مصری به زمان بعد موکول گردد .

نیوز نکاطی تماس تلفنی با مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف استان مازندران علت لغو برنامه را جویا شد : که جالب بدانید جناب فاضلی گفتند چنیین برنامه ایی قرار نبود امروز در نکا برگزار شود . از طرفی قاری محترم صبح امروز ازاستان گیلان وارد استان مازندران شده و اولین برنامه او از رامسیر آغاز خواهد شد و به احتمال زیاد شاید روز شنبه هفته آینده که متعاقبا اعلام خواهد شد این برنامه در شهرستان نکا برگزار گردد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *