محمدی به تشریح عملـکردمـرکـزخیـریـه حضـرت زیـنـب (س)نکاپرداخت

خانم نرگس محمدی (خانم سلطانی )در مراسم ضیافت افطاری مدجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام خمینی شهرستان نکا که شب گذشته که به همت موسئسه خیریه حضرت زینب نکادرمسجد سعادت این شهرستان برگزار شده بود به تشریح عملکرداین موسئسه مردم نهاد پرداخت .
IMG_3108
خانم سلطانی با بیان این حدیث از امام حسین که فرمودند (( بدانید نیازهای مردم به سوی شما از نعمت های خداست که به شما روی آورده است ، پس از انجام آنها ملول نشوید که نعمت از شما به دیگران منتقل می گردد . )) در ادامه خاطر نشان کرد : این مرکز به شماره ثبـت : ۱۱۰ توسط سازمـان های مـردم نـهـاد وزارت کشـور (زیـر نـظر فرمـانـداری نـکااز دی ماه سال ۱۳۸۹ به همت جمعی از خواهران مومنه شهر آغازبه کار نمود و هم اکنون نیز اداره می گردد بااهداف کمک به خانم های بی سرپرست و بد سرپرست و کودکان آنها – فراهم نبودن زمینه اشتغال برای این عزیزان – تهیه جهیزیه برای نو عروسان تحت پوشش – مساعدت های مالی – تاسیس مرکزی جهت ایجاد در آمد ثابت از جمله : آشپزخانه مرکزی ، تولیدی ، خیاطی و … انجام امور فرهنگی و مذهبی مانند : آموزش مهارتهای خانواده و …به لطف ایزد منان ، اهداف فوق راتا حدودی زیاد با همکاری مردم نوع دوست به انجام میرساند.
IMG_3130
اودر ادامه به تشریح عملکرد سال ۱۳۹۱پرداخت و گفت : اشتغال پایدار برای ۹ نفر از نیازمندان و پرداخت حقوق مستمر و ۱۰ نفر در منزل از زمان تاسیس – تهیه ۱۲۷ عدد سبد کالا و مواد غذایی مورد نیاز نیازمندان – کمک به نیازمندان معرفی شده از بهزیستی به مبلغ ۴۷۰۰۰۰۰ تومان – تهیه جهیزیه نو عروسان نیازمندان ۱۶ عروس جهیزیه و ۱۸ عروس تک کالا – تهیه پوشاک نیازمندان به مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰ تومان – کمک به ایتام تحت پوشش کمیته امداد ماهیانه ۱۶۰۰۰۰تومان – کمک به موسسات انجمن نا بینایان و انجمن سرطانیها ماهیانه ۱۰۰۰۰۰ تومان – اطعام دهی به نیازمندان در پایان هر هفته – تهیه پوشاک نیازمندان و مستمندان به مبلغ ۱۸۰۰۰۰۰ تومان -هزینه جهت طرح درمان اعتیاد جوانان ۲۰۰۰۰۰۰ تومان – تحت پوشش قرار دادن ۱۳۰ نفر تا سال ۹۱ خاطر نشان می شود از سال ۱۳۸۸ مبلغ حدودا ۴۸ میلیون تومان به نیازمندان تحت عناوین ذکر شده پرداخت گردید ومبالغی ماهیانه جهت اجاره فضای کار موسسه و هزینه های حقوق و آب و برق و … پرداخت مینماید .
IMG_3126
او در ادامه از افراد متمکن و خیرینشهرستان خواست جهت کمک به بی بضاعتان و نیازمندان همت نمایند و به خرید محصولات تهیه شده توسط موسسه شامل (انواع سبزیجات خرد شده ، ترشیجات ، غذایی – آشپزخانه مرکزی موسسه ، شیرینی جات و …کمک مالی ماهیانه با پر کردن فرم اشتراک در موسسه .اهدای کمک های نقدی و غیر نقدی (اجناس و لوازم منزل) مشارکت نمایند .
IMG_3103
وی یاد آور شد :دراین موسسه تا این زمان هیچ کمک مالی از طرف نهاد های دولتی دریافت نکرده و حتی به نهادهای حمایتی دولت کمک هم می کند و کلیه موارد ذکر شده را توسط زحمت اعضا موسسه و کمک خیرین انجام داده است .
یادآور میشوم :آدرس موسسه : نکا – سه راه زاغمرز – روبروی میدان جانبازان موسسه و آشپزخانه مرکزی حضرت زینب (س) شماره تماس : ۰۱۵۲۵۶۲۸۷۳۲ ۰۹۳۵۵۰۶۷۸۰۰

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خدا آقا محسن و حفظ کند

  2. باسلام وعرض خسته نباشید خدمت مسئولین محترم موسسه خیریه حضرت زینب (س) واقعاً باید از خانواده محترم سلطانی دربرنامه ویژه ای تقدیر وتشکر گرد ، با دهان روز وبا اخلاص عرض می کنم جناب سرهنگ سلطانی آن فرمانده دفاع مقدس ، با روحیه بسیار بالاولبهابی همیشه خندان همیشه درکنار خانواده های معظم شهدا ورزمندگان عزیز بوده وهستند خانواده های شهدا وقتی ایشان رازیارت می کنند .فکر می کنند فرزند خودشان را زیارت نمودند . امروز ما نقش همسرمحترمه ایشان را درکمک به افراد نیاز مند می بینیم .لذا جا دارد دربرنامه ویژه ای که بصورت مردمی برگزار شود از این خانواده تقدیر وتشکر شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *