همایش بزرگ سبک زندگی ایرانی اسلامی در نکا/تصویر

همایش بزرگ سبک زندگی ایرانی اسلامی با شرکت ۱۵۰ زوج جوان وبا حضور فرماندار و مدیران بهزیستی ٫کمیته امداد امام (ره) و ورزش وجوانان و دیگر مسئولان شهرستان نکا  در مجتمع امیر المومنین اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
معاون فرهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا خاطر نشان کرد : این همایش  به همت مؤسسه اندیشه های فرج و اداره ورزش و جوانان  شهرستان برگزار شد

وی با اشاره به اینکه اشتغال بزرگترین مشکل جامعه به شمار می آید گفت٫ معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان این آمادگی را دارد که با( سمن ها ) سازمان های مردم نهاد) همکاری کنند.
عبادی با بیان اینکه در سال ۹۵ حمایت های اجتماعی یکی از مهم ترین برنامه های دولت است افزود: این اداره از ۷ونیم تا ۴۰ میلیون تومان برای این بخش اعتبار اختصاص می دهد.
وی خاطرنشان کرد: جوانان ۱۵ تا ۲۹ سال از خدمات ورزش و جوانان برخوردار می شوند.
یکی از روانشناسان مارندران نیز در این همایش با اشاره به اینکه متاسفانه سرانه مطالعه در کشور غم انگیز است گفت٫ زوج های جوان نیز بدون آموزش مهارت زندگی و مطالعه و قبل از رسیدن به رشد کافی و بدون شناخت کافی از خواسته های درونی با هم ازدواج می کنند.
یزدان پناه افزود: آشنایی دختر وپسر در سن ۱۷٫۱۸ سالگی به ویژه در شبکه های اجتماعی مجازی قبل از سن واقعی ازدواج وبلوغ فکری و ازدواج آنها موجب طلاق زود هنگام می شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه بیشتر طلاق ها در ۵ سال نخست بعد از ازدواج اتفاق می افتد.
اهدای وام ۲۰ میلیون ریالی با بهره ۴ درصد به ۲۲ زوج جوان شرکت کننده در این همایش که در قرعه کشی نامشان اعلام شده با همکاری بانک ملی و تجلیل از تعدادی از زوج های جوان برتر وبرگزاری نمایش و اجرای موسقی بومی محلی از دیگر بر نامه های این همایش بوده است.
خبرنگار : سکینه رضائیان٬ عکس از سید علی صادقی

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *