پس ازیک دهه بی آبی ،شیت آبدار شد +تصویر

یه یمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  پس از یک دهه  بی آبی ،با حضور دكتر يونسي معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي استانداري مازندران   پروژه آب رسانی روستای شیت  از بخش هزار جریب نکا  به بهره برداری رسیده است .

در این مراسم که با حضور دکتریونسی  معاون سیاسی امنیتی  استانداری مازندران ، آیت الله محمدی لائینی آمام جمعه شهرستان نکا ، جعفر احمدی  فرماندار نکا ، محمد رضا غلامی  معاون  فرماندار  بخشداران بخش مرکزی و هزار جریب و نیز مدران دستگاهای اجرایی ، مردم سخت کوشش  روستای شیت برگزار شده بود کلنگ احداث ساختمان دهیاری  این روستا بزمین زده شد و در پایان به میمنت  ۲۲ بهمن  سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،  پروژه آبرسانی این روستا  مورد بهر برداری رسیده است .DSCN8920 DSCN8933

مدیر اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نکا با اعلام اینکه این روستا از یک دهه قبل  دچار مشکل آب شرب بهداشتی بوده است این طرح به بهره برداری رسیده است  .
سید مظاهر حسینی خاطر نشان کرد :برای اجرای این پروژه مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.DSCN8861

او گفت : اعتبارات هزینه شده در این بخش بمنظور حفر چاه نیمه عمیق ، احداث دو باب مخزن بتنی ۲۰ و ۵۰ متر مکعبی ، لوله گذاری و خط انتقال به طول ۳۲۰۰ متر ، احداث دو واحد ایستگاه پمپاژ ، نصب سیستم اتوماسیون امواجی و نصب سیستم گند زدایی و کلر زنی برای بهره برداری ۳۳۷ خانواری روستا شیت در منطقه محروم هزار جریب نکا انجام شده است .

 

 

 

DSCN8838 DSCN8855 DSCN8857 DSCN8862 DSCN8865 DSCN8869 DSCN8872 DSCN8887 DSCN8920 DSCN8933 DSCN8936

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شیخی زنگت سفلی در گفت:

    خدارا شکراین روستای خوب ومردم باصفاازاین مشکل که سال ها رنج میبردن حل شده وامیداست اقایان به فکرجاده ی این مسیرباشند

  2. با سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و تشکر و قدردانی از مسئولین شهرستان در راستای محرومیت زدایی منطقه هزارجریب.
    ان شاء الله با همت مسئولین مشکل آب روستای سورک که بیش از چند سال با قول مساعد مسئولین در حال پیگیری است و هنوز اجرایی نشده است نیز دستور کار قرار بگیرد و مشکل اب این روستا که دارای چشمه های جوشان در اطراف روستاست حل شود.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *