ضیافت افطاربه همت روشندلان موسسه قرآنی روح الامین نکا/تصویر/

مراسم ضیافت افطاری از سوی موسسه قرآنی روح الامین برگزار شد .این مراسم با حضورروشندلان و مدد جویان اداره بهزیستی شهرستان نکا مدیران چند دستگاه اجرایی ، مقیمی نماینده مردم شهرستانهای بهشهر ،نکا،گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ،رجبی فرماندار نکا-بخشدار مرکزی در تالار مهسا برگزار شد
در این ضیافت افطاری که به همت موسسه قرآنی روح الامین و اداره بهزیستی شهرستان نکا بر گزارشد بعداز ضیافت افطاری از سوی موسسه قرآنی روح الامین برنامه های متنوع برگزار شد .3
54269178
این محفل نورانی با تلاوت روح بخش قرآن کریم توسط روشندل گرامی دهبندی آغاز شد سپس حسین اخوان مدیر اداره بهزیستی شهرستان نکابه مهمانان خیر مقدم گفت .
در ادامه احمد علی مقیمی در این مراسم ضمن تبریک ماه نزول قرآن گفت : :رمضان ماه توبه مغفرت ،تهذیب و آمرزش است در این ماه تمام زمینه های رشد و تعالی انسان آماده است . ماهی است که در های رحمت خداوند از اآسمان وزمین بر بندگان باز است تمام کتب الهی در این ماه نازل شده است
نماینده مردم شهرستانهای بهشهر نکا گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : قدر یکدیگر را بدانیم در این ماه که رشد انسان است خدا تمام شیاطین را درغل و زنجیرکرده تا بتواند زمینه رشد انسان فراهم شود.
وی تاکید کرد :قدر خودمان را بشناسیم ،ماه خود سازی عبودیت است همه تلاش نماییم در این ماه به قله های سعادت برسیم رمضان ماه گذشت است شعاع دید خودمان را وسیع تر کنیم در سایه تعالیم اسلامی و امنای مردم روحانیت به اندازه کافی بهره مند شویم .
یادآور میشوم :در ادامه یکی از شاعران به اجرای سروده خود پرداخت و سپس گروه تواشیع روح الامین نکا در وصف امام زمان مدیحه سرائی نمودند و در پایان نیز به قید قرعه به بعضی از مهمانان هدایای تقدیم شد .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. موسسه قرآنی در سر سفره افطاری این مردم بیگناه نوشابه هایی را نیز تدارک دیده که هم به ضرر مردم بوده و هم یک تبلیغ بد فرهنگی در خصوص استفاده از این نوشیدنیهای مضر محسوب میشود خواهشا” در تدارک اینجور مهمانیها به سلامت مردم و بچه ها هم توجه بشه و جو گیر نشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *