پیام فرماندار نکا به مناسبت ایام مبارک فجر

سلام برتو ای مطلع فجر! ای سپیده سحر، ای انفجار نور

به گزارش خبرنومه:جعفر احمدي فرماندار اين شهرستان نکا در پيامي ضمن تبريك بمناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه مبارك فجر گفتند: کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است.

متن پيام بدين شرح مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحيم

فجر است و سپیده حلقه بر در زده است

روز آمده، تاج لاله بر سر زده است

با آمدن امام در کشور ما

خورشید حقیقت زافق سر زده است

سلام برتو ای مطلع فجر! ای سپیده سحر، ای انفجار نور

این روزها ، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.

انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود ، که در آن عده ای قلیل ، با اعتقادی وسیع و راسخ ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش ها و آرمان هاست؛ و این که چه بودیم و چه می کردیم و چه می خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است ، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام میگیرند.

اينجانب فرا رسيدن فجر انقلاب ، دمیدن خورشید استقلال و آزادی را به مقام معظم رهبري، دولت خدمتگذار تدبير و اميد ، ملت عزيز و تمام فجرآفرينان تبريك عرض مي نمايم .

جعفر احمدي

فرماندار شهرستان نكا

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *