مازندران رتبه دوم تعداد مگاپارک در کشور را کسب کرد

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به افزایش مراکز رشد در استان، گفت: مازندران رتبه دوم تعداد مگاپارک در کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنومه: علی معتمدزادگان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: نخستین جشنواره هوایی و هوانوردی شمال کشور, دهه فجر امسال در شهرستان سیمرغ برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل ظرفیت‌های خوبی مانند دانشگاه جامع علمی و کاربردی ، مرکز رشد و برای پاسداشت شهدای خلبان، شهید کشوری و شهید ذبیحیان همایش در این شهرستان برگزار می‌شود.

معتمدزادگان بیان کرد: این همایش فرصتی است تا مدیران، فرمانداران و شهرداران امکانات و ظرفیت‎های منطقه و شهرستان‌های خود را به سرمایه‌گذاران  معرفی تا با تجمیع امکانات، صنعت هوا و هوانوردی را در آن شهرستان توسعه دهند.

وی  تصریح کرد: مازندران توانست با تجمیع امکانات و ظرفیت‌های خود درحوزه نرم افزاری بعد از یزد رتبه دوم را در زمینه مگاپارک کسب کند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران  گفت: با برگزاری این همایش مطرح کردن فن بازار با حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در این بخش است.

وی افزود: مازندران با داشتن ظرفیت‌های مناسب در زمینه توسعه فضای کسب و کار در حوزه هوایی و هوانوردی، می‌تواند به  قطب صنعتی در کشور تبدیل شود.

معتمدزادگان با اشاره به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان, گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اگر شرکت‌های دانش بنیان جدی گرفته شوند و از توسعه کمی و کیفی آنها حمایت شود به واسطه ثروت آفرینی از طریق علم، اقتصاد کشور به شکوفایی حقیقی خواهد رسید.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران تصریح کرد: برنامه‌های متنوعی شامل ارائه ایده‌های نوآور و قابل سرمایه‌گذاری و  ایده‌های ورود به کسب و کار هوایی در زمینه فن بازار بوده که ۱۰ ایده پذیرش شده و در اختتامیه این همایش از ایده‌های برتر، غرفه برتر، فن آور برتر تقدیر به عمل می آید.

معتمدزادگان  گفت: این  همایش ۳ روزه از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ماه امسال در شهرستان سیمرغ برگزار و در مراسم اختتامیه این همایش نیز از خانواده‌های شهدای خلبان استان نیز با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.

ساری نیوز

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *