انتخابات از مهمترين مؤلفه هاي سرمايه اجتماعي است

انتخابات از مهمترين مؤلفه هاي سرمايه اجتماعي است عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران انتخابات را تجلي اراده مردم و بزرگترين سرمايه اجتماعي ياد كرد و گفت : تقويت و گسترش سرمايه اجتماعي يكي از مهمترين اولويت هاي برنامه هاي ماست .
به گزارش خبرنومه به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران،عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران كه در نشست هم انديشي نماگرهاي سرمايه اجتماعي در جمع معاونين فرمانداري ها و دستگاههاي اجرايي استان و اعضاي كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان سخن مي گفت انتخابات را تجلي اراده مردم و بزرگترين سرمايه اجتماعي ياد كرد و گفت : تقويت و گسترش سرمايه اجتماعي يكي از مهمترين اولويت هاي برنامه هاي ماست و بايد تلاش كنيم از درياي معرفت و بي پايان فرهنگ ديني و اداب و رسوم براي تقويت اين سرمايه اجتماعي بهره ببريم .
وي خواستار ارتقا شاخص هاي رضايتمندي در دستگاههاي اجرايي استان شد و گفت : سرمايه اجتماعي براي رسيدن به اهداف جامعه داراي اهميت بسيار زياد است و براي تقويت دارايي و ثروت اجتماعي بايد با برنامه ريزي عممل كرد .
يونسي افزود : اعتماد بين افراد جامعه ، كنش متقابل ، اطلاع يابي از وضعيت هم ، تعاون و همكاري از جلوه هاي سرمايه اجتماعي است و افزايش سرمايه اجتماعي موجب كاهش هزينه ها مي شود .
وي سرمايه اجتماعي را متعلق به همه جامعه دانست و گفت : انتخابات از مهمترين مؤلفه هاي سرمايه اجتماعي است و هرچه مردم نسبت به مسئولين اعتماد داشته باشند روح همگرايي و مشاركت آنان تقويت خواهد شد.
در اين نشست دكتر محبوبي مشاور وزير كشور و معاون مركز امور اجتماعي و فرهنگي وزارت كشور و دكتر شارع پور از اساتيد دانشگاه نيز در مورد سرمايه هاي اجتماعي و ابعاد آن به تفضيل سخن گفتند

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *