یادواره ۱۵۳ شهید اصناف مرکز مازندران برگزار شد/تصوير

عباس رمدانی از برگزاری یادواره سرداران و ۱۵۳ شهید اصناف مرکز مازندران خبر داد

به گزارش خبرنومه: نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به نقش اثرگذار اصناف در مناسبات اجتماعی انقلاب، دفاع مقدس و عصر حاضر، گفت: بازاریان همواره مدافع ارزش‌های دینی در انقلاب بودند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم و با اهمیت دفاع مقدس این بود که همه طبقات و آحاد جامعه در آن حضور داشتند که یکی از این اقشار مهم, اصناف و بازاریان بودند.

(1394-11-8)-[014908]-IMG_8843
وی افزود: اصناف در هشت سال دفاع مقدس یا شهید پروری کردند و یا خود در خط مقدم به دفاع از ارزش‌های نظام انقلاب پرداختند.

گواهی گفت: خدمات این قشر تنها در دفاع مقدس نبوده بلکه در دوران بعد از انقلاب اصناف در همه صحنه‌ها به ویژه در ۹ دی پا به پای نظام ایستادند و در تهران با باز کردن مغازه‌های خود آرامش را در شهر به وجود آورند.

وی تصریح کرد: امروزه در نقاط مختلف تکفیری‌ها و داعشی‌ها ما را از بریدن سر می‌ترسانند ولی آنها نمی دانند در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان توسط منافقین و دشمنان با بریدن سربه شهادت رسیدند.

گواهی گفت: اصناف و بازاریان با تهیه بسیاری از مواد اولیه و تدارکات در پشت جبهه خدمات شایانی را به رزمندگان کرد که اگر اینها نبودند خط میانی و مقدم نیز موفق نبودند.

(1394-11-8)-[074114]-IMG_8802
نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران افزود: بسیاری از علمای عراق نظیر آیت الله سیستانی گفتند اگر رهبری مانند حضرت امام (ره) در عراق داشتیم اکنون وضع ما این نبوده است.

گواهی بیان داشت: امروز در دنیا سه چیز مایه اقتدار بوده که نخستین آن ایمان به خداوند است مانند امام خمینی(ره) که هیچ وحشتی از دشمن نداشت و امروز باید این اقتدار را در مقابل دشمنان نظام حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: مردم باید در ۲ آزمون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور گسترده داشته باشند و بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا بیعت ببندند.

(1394-11-8)-[268139]-IMG_8757

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران نیز در سخنانی در این یادواره اظهار داشت: مردم ایران ایثارگر هستند که هیچ‌گاه حماسه هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

عباس رمدانی با گرامی‌داشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر, گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی, اصناف همانند سایر اقشار، نقش مهمی در به ثمر رسیدن انقلاب داشتند.

وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس یکی از تاثیرگذارترین اقشار اصناف بوده که در پشت جبهه حضوری فعال داشتند.

(1394-11-8)-[451080]-IMG_8789
این جانباز دوران دفاع مقدس گفت: از ویژگی‌های همه رزمندگان، ایمان، اخلاص بردباری و از خودگذشتگی‌های رزمندگان بود که این همدلی و وحدت و پیروی ازفرمایشات امام خمینی(ره)، رمز موفقیت رزمندگان ما در جبه‌های حق علیه باطل بود.

رمدانی افزود: در جبهه جنگ سه خط شامل خط مقدم که رزمندگان پدافندی و آفندی حضور داشتند. در خط میانی که قرارگاه‌ها و لشکر بود و در خط سوم و پشت جبهه نیز مردم به ویژه اصناف نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و موفقیت‌های رزمندگان داشتند.
رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با اشاره به نقش مهم اصناف و بازاریان در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی, تصریح کرد: وجود ۶۵۰ هز ار واحد صنفی و تولیدی در استان می‌تواند کمک موثری به اقتصاد مقاومتی کند که باید این امر را در اولویت‌های فعالیت خود قرار دهیم.

(1394-11-8)-[600002]-IMG_8828
وی گفت: شهدای ما انسان‌های بزرگی بودند که به ندای رهبری خود لبیک گفتند و تا پای جان به نظام و کشور وفادار بودند و امروز حراست از خون و ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه تمام آحاد جامعه است.

رمدانی بیان داشت: باید با برگزاری همایش‌ها و یادوارهای مختلف شهدا, قدردان خون شهدا باشیم و زندگی قهرمانانه و پهلوانانه شهدارا به نسل امروز بیاموزیم.

شمال نيوز

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *