مقیمی:ازابتداءمخالف برجام بوده و هستم+ تصویر

هرکس از خاندان و نسل مقیمی در داخل کشور کوچکترین سرمایه گذاری را مشاهده کرده است از نمایندگی و کاندیداتوری فعلی مجلس استعفا می دهم/ استاندار باید بفهمد نباید در چنین شبی جلسه ای با حضور فرمانداران برگزار کند، آنوقت به عمر سعد ایراد می گیرند و کسانی را که دل در گرو شمر و یزید دارند سرزنش می کنند!OLYMPUS DIGITAL CAMERA

خبر نومه  به نقل از مازند مجلس: نشست احمدعلی مقیمی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با موضوع گزارش عملکرد چهارساله و تحلیلی داخلی و منطقه‌ای و تجلیل از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س)، در حسینیه قتلگاه بهشهر با عنوان (تا آخر ایستاده ایم) برگزار شد.
احمدعلی مقیمی  با تجلیل از مقام شامخ شهداءگفت: بنده به آرمان های مردم منطقه، شهدا و انقلاب خیانت نکردم و راه ما راه تبعیت از فرامین رهبری است و امروز حضور شما در اینجا مهر تأییدی بر این عملکرد است.
وی در ادامه به وقایع قبل از انقلاب و عقب ماندگی دوران ستمشاهی اشاره کرد و گفت: ما هر گز فراموش نمی کنیم که در دوران رژیم گذشته ۴۷هزار مستشارآمریکایی در ایران وجود داشت که بخشی از آنان در همین صفی آبد بهشهر مشغول بودند .8_20150529_19784957411
مقیمی با توجه به احساسات انقلابی حاضرین ادامه داد: دشمنان این ملت تئوری‌هایی مانند جنگ، استحاله از درون و جنگ نرم را برای براندازی انقلاب اسلامی مطرح کردند و حالا می خواهند با جریان نفوذ راه پیشرفت انقلاب را مسدود نمایند.
وی با توجه به مسئله برجام گفت: اجرای این طرح برای جمهوری اسلامی بیش از ۴۲ و نیم میلیارد دلار هزینه دارد و بنده از روی تعهد به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه مخالف برجام بوده و هستم و آن را امضاء نکردم.
مقیمی رویکرد آمریکا و نظام سلطه را خصمانه توصیف کرد و گفت: دشمن همه این کارها را در جهت شکست ملت ایران انجام داد و حالا به دنبال نسخه‌ای مجدد در جهت اهداف استکباری خود می‌باشد و حالا نسخه رویکرد تعامل گرایانه که راه دیپلماسی است و ما به آن نفوذ می‌گوییم را در پیش گرفته و بهترین زمان آن را در مذاکره و پس از آن یافته‌اند.
وی با توجه به رویدادهای مهم سال ۹۴ گفت: در مذاکرات سه تعهد وجود دارد که شامل خارج کردن راکتور، خارج کردن ۱۴هزار سانتریفیوژ از مدار و تحویل ۹۷۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده به آژانس، ۴۲ و نیم میلیارد دلار معادل ۱۳۰هزار میلیارد تومان سه برابر بودجه عمرانی کشور در محور اجرای برجام برای کشور هزینه دارد و چون تابع قانون و ولایت فقیه هستیم، طبق همین اصول برجام را امضا نکرم._______3_20150529_1536527745
مقیمی یادآور شد:درجریان مذاکرات عده‌ای می‌گفتند حالا ما که تا اینجا آمده‌ایم پس با آمریکا رابطه برقرار کنیم و مسئله نفوذ امنیتی بود ولی اکنون در همه زمینه‌ها رسوخ کرده و دشمنان به دنبال نفوذ در خواص جامعه است تا در تصمیم گیریها و تصمیم سازیها بتواند جواب مناسب و دلخواه خود را دریافت کند و فکر نکنید که بزرگان و نشانداران ما تافته جدا بافته می‌باشند.
کسانی که غر می‌زنند خواص جامعه هستند.
مقیمی به تعبیر خود از سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: امام و رهبر انقلاب به توده‌های مردم افتخار می‌کردند و می‌بینیم که بیشترین کسانی که غر می‌زنند، طلبکارند و کم کار هستند خواص جامعه می‌باشند.
وی با گلایه از مواضع فرمانداران استان به ویژه فرماندار بهشهر افزود: نفوذ این است که در شهر شما به عنوان یک مراسم شهرستانی که عده‌ای در سال ۸۸ انقلاب را به لبه پرتگاه بوده بودند و مردم سلحشور به میدان آمدند، برای گرامیداشت این رویداد بزرگ هیچ فرماندار، بخشدار و معاونین آنها در مراسم بزرگداشت ۹ دی حضور پیدا نمی‌کنند و به مراسم استاندار می‌روند.
نماینده مردم شرق مازندران این بار انگشت اتهام را به سمت استاندار نشانه گرفت و متذکر شد: استاندار باید بفهمد که نباید در چنین شبی جلسه‌ای با حضور فرمانداران برگزار کند تا از حضور آنان برای شرکت در این مراسم بزرگ جلوگیری کند، آنوقت به عمر سعد ایراد می گیرند و کسانی را که دل در گرو شمر و یزید دارند سرزنش می کنند، در حالی که قیمت آنها بالاتر بود که برای میلیاردها تومان پول آمدند، اما عده‌ای برای پست و مقامی چند روزه در مراسم ۹ شرکت نکردند و می‌بینیم که همه این فرمانداران از جانبازان و ایثارگران هستند.
فرمانداران ایثارگر و جانباز ما به جای شرکت در مراسم ۹ دی در جلسه استاندار شرکت می‌کنند.
احمدعلی مقیمی با اشاره به وقایع سال ۶۰ هجری یادآور شد: فراموش نکنیم که ۵۰ سال پس از بعثت رسول اکرم(ص)، امام حسین(ع) را به شهادت رساندند و همه جشن گرفتند و هوار کشیدند و برخی نظر کردند که امام معصوم را به شهادت برسانند و برای اینکار مسجد درست کردند و حالا ۳۶ سال از انقلاب گذشته و فرمانداران ایثارگر و جانباز ما به جای شرکت در مراسم ۹ دی در جلسه استاندار شرکت می‌کنند، ….. آن جلسه را ببرند.
وی گفت: دشمن به دنبال این است که مسئولین در محاسبات خود دچار اشتباه شوند و به آرمی براندازی مرحله‌ای صورت بگیرد و اولین اقدام آنان تهی سازی هویت است و مرگ بر آمریکا اشتغال ما حل نمی‌کند، بلکه هویت حسینی و قدرت منطقه‌ای و اقتدار مارا ترسیم می‌کند و برآمده از انقلاب و دین ما است.OLYMPUS DIGITAL CAMERA
مقیمی درباره انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات خبرگان در حقیقت ساختار چگونگی حرکت کشور در زمان حال و آینده انقلاب را با انتخاب رهبری ترسیم می‌کند و عده‌ای در زمان امام به علت ترس از امام عنوان نمی‌کردند و حالا برخی‌ تحت عنوان شورای رهبری جرأت می‌کنند چنین مسائلی را مطرح می‌کنند، در حالی که ما اعتقاد داریم ولایت فقیه همان ولایت رسول الله و امیرالمومنین است، شورای رهبری یعنی فروپاشی کشور.
وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی مهم است و از همه کسانی که در عرصه انتخابات مجلس وارد شدند تشکر می‌کنیم که آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشتند، اما یک نکته را نباید هرگز فراموش کنیم که اولا قاعده بازی را بدانیم و با تخریب، توهین، تهمت، افترا و بداخلاقی نمی‌شود رأی آورد.
در بعضی از نطق‌های کاندیداها حرف هایی می زنند که در شأن آنها نیست
مقیمی با هشدار به برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شرق مازندران گفت: برخی در فضاهای مجازی و بعضی از نطق‌های کاندیداها می‌بینیم حرف هایی می زنند که در شأن آنها نیست و اگر کسی پاسخ بخواهد آنها جوابی ندارند که بدهند و گرفتار می‌شوند چرا که این انتخابات مانند انتخابات گذشته نیست و قطعا جواب خواهیم داشت، چراکه بلایی که در مجلس نهم بر سر آوردند را فراموش نمی‌کنیم.
وی گفت: عده‌ای برای چند رأی خودشان را پیش فروش کردند و در برخی کارها دخالت و فضولی می‌کنند و مدعی هستند که سدگلورد، پالایشگاه نفت، بندامیرآباد، شهرک صنعتی و تله کابین را آنها ساخته اند که دستشان درد نکند و بالاخره در زمان مسئولیت کارهایی انجام دادند و هیچ منتی بر سر مردم ندارند. حرف من این است که سن مدعیان چنین عباراتی تقاضا نمی‌کند که این حرف‌ها را بزند و در مورد مسائلی اظهار نظر می کنند که ۷ سال قبل از به دنیا آمدن آنها پروژه‌ای مانند سدگلورد شروع شده بود. کاندیداهایی گه گفته‌اند سد را درست کرده‌اند از سال ۴۵ که طرح مطالعه و اجرای آن شروع شد تا سال ۸۷ ۴۲ سال طول کشید که ۱۲ تا ۱۷درصد پیشرفت داشت و در مدت ۷ سال بیش از ۹۰ درصد کار پیشرفته داشته است. در مورد پالایشگاه هم این دوستان مدعی هستند که چرا شما آن را درست نکردید و حالا که ما حرف می‌زنیم شما کمی حیا کنید.9_20150529_1310584346
نماینده شرق مازندران ادامه داد: سال ۸۰ موافقت اصولی احداث پالایشگاه گرفته شد و در سال ۹۰مجوز دولت برای احداث پالایشگاه صادر گردید و ۱ سال پس از مجوز دولت محط زیست به ما مجوز احداث پالایشگاه را داده است و در آن مصوبه ذکر شده است که قائم مقام محیط زیست(علی محمدشاعری) ۱۶ بند در نظر گرفته بود که هر بند آن ۲ سال طول خواهد کشید و دیگر سن ما اجازه نمی دهد پالایشگاه را ببینیم و اینها را به مردم بگویید.
باید بسیاری حرف ها را مردانه به مردم بگوییم
باید به مردم بگوییم که برای احداث پالایشگاه زمین شوره زار را به ما نداند و ما مجبور شدیم ۳۶ هکتار بهترین زمین کشاورزی را نابود کنیم و برای کارشناسان محیط زیست که باید کاری می‌کردند ۲ میلیارد تومان پول مفت پرداخت شد و این حرف ها را مردانه به مردم بگوییم.
جاده بهشهر به دریا که مورد مطالبه همه مردم بهشهر است و مصوبه دولت برای بازسازی، بهسازی و ترمیم با سازه های سبک را اخذ نمودیم که با سنگ اندازیهای محیط زیست مواجه شدیم.
آنزمان که بحث انتقال آب منطقه خزر به جنوب انتقال پیدا کند که از نظر زیست محیطی بسیار فاجعه آمیز است و الان شاهد بادهای نمکی هستیم، شما که مسئولیت داشتید چرا حرفی نزدید و کاری نکردید و بنده تنها کسی بودم که به این مسئله اعتراض کردم.
برخی می‌‌گویند که مقیمی در جاهای مختلف سرمایه گذاری می‌کند و اعلام می‌کنم که هرکس از خاندان و نسل مقیمی در داخل کشور کوچکترین سرمایه گذاری را مشاهده کرده است از نمایندگی و کاندیداتوری فعلی مجلس استعفا می دهم.
با رکود که در کشور حاکم است رشد بسیاری خوبی در منطقه داشتیم
در دوره قبل همسایگان ما می گفتند که مقیمی سردار نیست و مدرک تحصیلی اش مشکل دارد و رفتند استعلام کردند که آیا جانباز هستم یا نه. شما اگر یک روز جای من بنشینید و مشکلات مردم را ببینید و بدانید که مردم با چه مشقتی کار می‌کنند و به دنبال اشتغال هستند، هرچند بنده متولی اشتغال نیستم و دولت عهده دار این مسئولیت سنگین می باشد.
مقیمی بودجه سال ۹۱ تا ۹۴ برای شرق استان مازندران ۷۲ میلیارد تومان ذکر کرد که از این اعتبارات تنها ۲۳ میلیارد تومان آن که معادل ۲۸ درصد بودجه یادشده بود جذب شرق مازندران شد، افزود: با این وضعیت رکود که در کشور حاکم است رشد بسیاری خوبی داشتیم، اما به جای آنکه دنبال اشتغال جدید باشیم باید تلاش کنیم تا همین مقدار اشتغال از دست ما خارج نشود.
نویسنده : محمداسماعیل رجایی

دیدگاه های این مطلب

30 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اقای مقیمی.
    این حرف های تکراری .کدام یک از مشکلات شهرمان را که شما ۸ سال نماینده ی مان بودید حل کرده است ؟؟امیدواریم حداقل برای دوره ی جدید طرح و برنامه ارایه بدهید!

  2. حق مخاطبان اینست که بدانند شما نماینده مجلسید یا شهردار یا فرماندار یا استاندار و یا…
    البته شما خیلی عصبانی هستید، و نیاز به استراحت جدی دارید.
    شم،همه مسئولان نظام را با اسم و بی اسم و مصرح و غیر مصرح زیر سوال بردید!
    آقای مقیمی، امان از جرأت و تهور شما!
    برخی را عمر سعد و برخی را یزید و برخی را … خواندی!
    آقای مقیمی، اگرچه شما مخالف برچام هستی، اما اگر برای مردم بله مردم بزرگ و نجیب این سرزمین واقعیات مر بوط به برجام گفته شود، شک نکنید که صد در صد مردم موافق برجام هستند!
    آقای مقیمی ما شما را سردار می دانیم، اما شاید بهتر باشه خودتان از سر دار بودنتان دفاع نکنید!

  3. سلام
    اقای مقیمی شما بسیار ولایی هستید در این شکی نیست

    ما بدنبال فردی عادل میگردیم اگر نکایی هست نماینده مردم گلوگاه و بهشهذرهم باشه و اگر بهشهری هست نماینده نکا هم باشه امامتاسفانه شما امتحان خود را پس دادین …

  4. ما هم از اول با شما بعنوان نماینده مردم نکا مخالف بودیم
    این دوره تمام شد

  5. نیاز به مناظره است

  6. مخالفت شما با برجام یعنی مخالفت با سیاستهای نظام ورهبری لطفا جلوتر ازرهبری حرکت نکنید ،

  7. اقای مقیمی دست شما درد نکند زحمت زیادی کشیدی ولی مظلوم نمایی شروع شد همه مزاحمت ایجاد کردند تا کار انجام نشود مردم نباید سوال کنند چرا سال ۹۴ مجوز پا لایشگاه دادهشد شروع نشد نباید سوال کنند چرا درصد بیکاری ما از همه جا بیشتر است چرا سد خوابیده تو را که کاری ندارند حق سوال ندارند اگر یک ارم نادانی گفته تو جا نباز نیستید بیان ان تو جمع چه معنی دارد مگر به دیگران توهین نمیشود چرا به دیگر کا ند یدا توهین می کنی اگر بگویند همه جا گل بلبل است عالی ؟ کا ندیدا انتقاد دارند حرف دارند نباید عصبانی بشی اگر حرف زدن مردم فضو لی باشد انتخابات معنی ندارد شما هستید جو را داریدمتشنج می سازید برای چی ارام باشید کاربا ارامش بهتر است

  8. از الان تا هروقت دلت میخواد برو خونه بشین هرچقدر دوست داشتی بابرجام مخالفت کن

  9. آقای دکتر مقیمی یدالهی تا کی کینه ورزی ول کنید دیگه بابا این آقا مدرک دکترای حقوق بین الملل را دارد تا کی میخوای خودتو به نفهمی بزنی هرچند کامنتو نمیذاری لااقل میخونیش که

  10. ابراهیم زاده- نکا در گفت:

    در انتخابات سخت ترین کار،گرفتن جلوی ریزش هسش!!!

  11. دکتر مقیمی=نماینده کاری و ولایی نکا، دوست داریم دکتر، به امید موفقیت در این انتخابات هفتم اسفند

  12. فرمایشات اقای مقیمی کاملا درست است.بعضیها از خواب غفلت بیدار شوند.

  13. مابه سیاست کار نداریم فقط به فروشکاه مجازی ما سربزنید

  14. مخالفت با برجام، مخالفت با رهبری محسوب می شود.

  15. واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند.

    چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند.

    از شما هم ممنونم که نظر منو ثبت نمیکنی اقای یداللهی

  16. حسین میانکاله در گفت:

    درود بر یادگار ۸ سال دفاع مقدس که واقعا مرد ولایی و پیرو خط رهبری هس

  17. دستاورد هشت ساله تان را تشریح میکردید بهتر بود تا فرار رو به جلو
    شما به اندازه یک ریئس جمهور، وقت برای توسعه منطقه داشتید
    در هر صورت با لطفی که ( ریزش رقبایتان در صلاحیت ) به شما شده شاید بتوانی دوباره بدون رقیب وارد مجلس شوی
    کمی تجدید قوای فکری نیاز مبرم شما در حال حاضر می باشد چرا که اکثر مردم از …..
    مخالفت با برجام از جانب شما یک امر طبیعی و شخصی است و قابل احترام ، ولی ایکاش توی همین جلسه دلایل مخالفت تان را به صورت منطقی تشریح میکردید تا حضار محترم در جریان آن قرار میگرفتند
    به امید روز های خوب و باشکوه برای ایران عزیزمان به دست ایرانیان همیشه محبوب

  18. اقای یداللهی لطفا کامنتهارو گزینشی بدون تعلق خاطر به افراد وجریان خاص چاپ کن

  19. علي از بهشهر در گفت:

    ت‌الله مکارم‌شیرازی، اجرای برجام را موفقیتی قابل توجه خواند و ناکید کرد: نباید برخی بنشینند و منفی ببافند و بگویند کاری نشده، برجام پیروزی قابل ملاحظه‌ای بود.
    سايت آفتاب : این مرجع تقلید در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به اجرای برجام، گفت: بحمدالله پس از زحمات فراوان و تلاش‎های مستمر برجام به ثمر نشست و کار قابل ملاحظه‎ای انجام و یک پیروزی نصیب مردم کشورمان شد.

    وی بیان کرد: نباید برخی بنشینند و منفی ببافند و بگویند کاری نشده، واقعیات را باید پذیرفت و نباید در برابر واقعیات سر سختی نشان داد، برجام پیروزی قابل ملاحظه‌ای بود.

    این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دو مشکل است که همه ما و دولتمردان باید از آن بپرهیزیم، اگر در مورد برجام مبالغه، غلو و بزرگنمایی کنیم سطح توقع مردم بالا می‌رود؛ در حالی که به یقین برای حل مشکلات زمان لازم است.

    وی تاکید کرد: مسائل مربوط به این پرونده یک بخش از مشکلات ما بود، بنابراین نباید در خصوص آن مبالغه کرد؛ اگر در این باره مبالغه شود غربی‎ها می گویند تیر ما به نشان خورده و معلوم می شود تحریم ها ایران را بیچاره کرده بود.

    این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: این کار باعث سوء استفاده دشمنان و غربی‎ها می شود، بنابراین باید اعتدال را در همه چیز رعایت کرد و از افراط در هر کاری بپرهیزیم.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که در مسائل مربوط به انتخابات در مقابل یکدیگر نایستیم، همدیگر را تخریب نکنیم و نخواهیم یکدیگر را از میدان به‌در کنیم، اظهار کرد: دست به دست هم دهیم اگر مشکلاتی هم هست با مذاکره حل کنیم و معیار همه عمل به قانون باشد، اگر قانون معیار باشد مشکلی پیش نمی آید.

  20. دورود بر دکنر مقیمی عزیز

  21. طلبه نکایی در قم در گفت:

    مردم عزیز شهرم سلام
    در انتخاب آینده خود کمی اندیشه کنید
    نکا الان ده ساله در آمیزه

  22. ما در برجام در قبال امتیازات به دست اورده شده امتیازات سنگینی را هم از داده ابم.قابل توجه دوستانی که زیاد برجام برجام میکنن!!!شاهنانه اخرش خوشه

    • دوست عزیزم
      برجام درمان یک غده سیاسی صعب العلاج بوذه بله سختی های خود را داشت، و موافقان و مخالفانی، از نتانیاهو گرفته تا دلواپسان پایداری!
      در ضمن شاهنامه ای که در دست شماست در زمان سلطان محمودی نوشته شده که آخرش خوش نبوده، خدایا مارا انضاف !

  23. اینقدم که تو بوق و کرنا میکنند برجام خیلی تغییر خاصی ظاهرا نخواهد داشت در روند زندگی مردم…سخنرانی های رهبری هم خوب بود.با دقت مطالعه کنید

  24. ان شاله این افرادتوان و سواد درک وتجزیه وتحلیل برجام را داشته باشند.چرا ما سواد کاری را نداریم باید آنرا حذف کنیم.والا این آقا در مجلس چه نطق خوبی داشت که ما بگیم این آقا دارای صلاحیت است .مدیر خوب مدیری است که اهدافش به عمل انجامد انسان خوب بودن شرط کافی برای نمایندگی نیست باید نماینده شهر علاوه بر دیانت وانقلابی بودن و ولایی بودن اهداف وپروژه های اقتصادی شهر را پیش ببرد چندین سال است که بحث منطقه آزاد نکا بهشهر مطرح است واقعا پیگیر بودید.به ولله با منطقه آزاد شدن اعتباری برای شهرمان ایجاد میشود. ونمونه های فراوان .بیایید بیشتر فکر کنیم …با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشود باید عمل داشته باشیم و کارنامه افراد در هشت سال ملاک سنجش خوبی است …..هشت سال عمر کمی نیست واقعا پسترفت کردیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *