قتل با اسحله شکاری غیر مجاز درجنگل کوهسارکنده نکا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا از وقوع  حادثه قتل در جنگل کوهسارکنده نکا خبر داد

سرهنگ حسن فلاح  فرمانده انتظامی  شهرستان نکا از کشته شدن  مرد ۴۱ ساله با اسحله شکاری خبر داد.

سرهنگ حسن فلاح  صبح امروز در گفتگوی خود با خبرنگار  خبر نومه   با تشریح جزئیات حادثه خاطر نشان کرد : حوالی  ساعت ۱۸ شب گذشته ۶ نفر از شکار چیان از  روستای زاغمرز  بهشهر با قصد شکارخوک با سه دستگاه موتور سیکلت در جنگل کوهسارکنده  حضور می یابند  تا از فرصت تاریکی شب بتوانند به شکاربپردازند .

او گفت : ع- افرزند ح  ۲۰ ساله مجرد  با اسلحه شکاری  تک لول  اشتباها  بطرفخ -ا ۴۱ ساله فرزند ن متاهل   شلیک می نماید  در اثر اثابت تیر شلیگ شده به ناحیه صورت  سمت راست مقتول  ،متاسفانه وی در دم جان باخت  و در ادامه آنها طی  اطلاع به رهگذاران و اطلاع به بسیج  منطقه  ، حضور نیروی انتظامی  و حضور نماینده دادستان و بازپرس  ۴در صحنه  جسد  در ساعت ۱ بامداد امروز  به سرد خانه  شهرداری نکا منتقل شده است   .

  فلاح گفت : در این حادثه تمامی همراهان مقتول  که ۴ نفر بودند بهمراه فر د متهم  به قتل دستگیر و بازداشت شدند و پرونده  برای ادامه تحقیقات تحویل مقامات قضایی شد .525

 شایان ذکر است :  شکارچیان  با یک دیگر نسبت فامیلی داشته و همگی از زاغمرز بهشهر بودند ودر این راستا  سه قبضه  اسحله  شکاری  غیر مجاز نیز از  آنها کشف و ضبط شده است .

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. نکا کم اتفاق میافتاد اینم روش.

  2. از این خبرا دیگه تو نکا عادی شده…

  3. سوالم اینه اون آقای خدا بیامرز که فوت ردند اون وقت شب تو جنگل چیکار میکرد ؟ جنگلبان بودند ؟ کسی میدونه توضیح بیشتری بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *