امیر اسماعیلی:آسمان ایران امن ترین آسمان خاورمیانه است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) شب گذشته درمراسم یادواره ۲۷ تن از شهدای والا روستاهای میانگاله و چناربن که در مسجد قائم چناربن نکا برگزارشده بود گفت:سازمان بین المللی هوانوردی جهان (ایکائو) آسمان جمهوری اسلامی ایران را امن ترین آسمان در خاورمیانه اعلام کرده است.
امیر فرزاد اسماعیلی،در این مراسم خاطر نشان کرد : روزانه ۱۷۰۰ هواپیما مسافربری عبوری،از آسمان ایران
با امنیت کامل عبور می کنند این حاصل دست آورد ما می توانیم در عرصه پدافند هوایی است که سرمایه اصلی آن جوانان مومن هوشیار این کشورهستند نیروهای مسلح در این حوزه دربر خورد با بیگانگان و دشمنان مثل طوفان سهمگین بدون پرسش و تار و مار کردن دشمن است و برای مردم ما همانند نسیم خنک خواهد بود .

uvs160101-008 uvs160101-007
امیر فرزاد اسماعیلی همچنین با اشاره حماسه افرینی ملت ایران تصریح داد: در ۹ دی ثابت شد که این مملکت ریشه در خون جوانان این آب و خاک دارد و امنیت امروز کشورمان مرهون ایستادگی و حماسه شهدای در دوران دفاع مقدس بود .
وی با اشاره به شعار ما می توانیم خاطر نشان کرد امروز این بعنوان یک منطق تفکر نشأت گرفته از ریشه الهی خط امام در کارخانه انسانسازی امام راحل و فرزند خلفش رهبر معظم کل قواه و این یعنی اثبات حقانیت سیاسی ایران که جهانیان معترفند ایران به خواسته های بحقش رسیده است
امیر اسماعیلی گفت : روحیه امید را از دست ندهید و حافظ آرزوهای بحق خودمان باشیم

uvs160101-006 uvs160101-005

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با تاکید بر اشرافیت اطلاعاتی به برکت ساخت دستگاه ها و تجهیزات داخلی در سایه آموزه های حضرت امام تاکید کرد: ملت ایران به برکت سرمایه های اصلی مملکت خود جوانان هرگز اجازه نخواهد حیثیت ایران اسلامی خدشه دار گردد.

uvs160101-004 uvs160101-003
را به آنان نخواهد داد.
اسماعیلی اظهار داشت: خادمان ملت در قرارگاه پدافند هوایی به برکت خون پربرکت شهدا از تمامی مراکز جانانه دفاع می کنند اما مردم ما نیز باید هوشیار بصیر باشند که دشمن در صدد است تا افکارمردم مارا حمله نماید دشمن جرات حمله به سرزمین ما را ندارد
او در فراز دیگر از سخنان خود در یادواره شهدای میانگاله و چناربن با اشار به اینکه ماهواره و خاکریز دشمن در پشت بام ها یاد کرد و افزود: شبکه های اجتماعی و سایت ها، اجتماع گریز و اجتماع ستیز هستند و به همین علت مجانی در اختیار مردم قرار دارد آنها بدنبال کم رنگ کردن ارزشها در جامعه هستند و از طریق ایجاد دوستگی ، نفوذ قصد اشغال افکار مردم هستند
وی با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره شهدا یاد آور شد :چنین محافلی را در هیچ جای دنیا نمی‌شود دید، لذا خداوند به ما توفیق دهد که اگر عکس شهدا را می‌بینم، عکس شهدا رفتار نکنیم.

uvs160101-002 uvs160101-001
یاد آور می شود : امیر فرزاد اسماعیلی در هنگام ورود به مراسم یاد واره شهدای میانگاله و چناربن با حضور در گلزار شهدای این منطقه با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این دو روستا ادای احترام نمود .

دیدگاه های این مطلب

14 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود بر شهدا،درود بر مردمان قدرشناس،درود بر امیر اسماعیلی،درود بر چناربن،درود بر برگزارکنندگان فهیم و زحمتکش.

  2. درود بر شهدا ، درود برآنهايي كه فقط به عشق شهدا ميروند نه به عشق شام و ….

  3. تفکر منفی در قبال مردم اکیدا ممنوع

  4. رضا عنایت زاده نودهی در گفت:

    از تمامی دستندرکاران این یادواره بسیار بسیار عالی کمال تقدیر و تشکر را دارم احسنت اجرتون با شهدا لذت بردم

  5. بسم رب الشهدا.ضمن عرض تسلیت بمناسبت درگذشت پدر شهید علی اصغر عیسی نژاد وآرزوی صبر وسلامت برای بازماندگان آن مرحوم سفر کرده، مراسم بسیار عالی برگزار گردید.حقیر از تمامی دست اندرکاران این مراسم که در فضای معنوی برگزار گردید تشکر وسپاسگذاری فراوان دارم بخصوص از زحمات بی دریغ وشبانه روزی رییس ستاد یادواره برادر ملک ،جانشین ستاد یادواره برادر شعبانعلی فدایی،مسئول کمیته فرهنگی یادواره برادر حسن پورقربان ،مسئول کمیته پشتیبانی برادر جهادی احمد محمدزاده همچنین از زحمات وافر برادر رضا عیسی نژاد مسئول کمیته امنیت در ارتباط با برقراری حفظ امنیت وتامین پارکینگ یادواره تشکر می کنم.والسلام

  6. خلیلی میانگله در گفت:

    فضای حاکم بر مراسم فضای آکنده و معطر از بوی شهدا بود.فضاسازی یادواره در سطح شهر و روستا هم که دیگه قابل وصف نبود. بطور جد خدمتتان عرض کنم که یکی از بهترین یاواره برگزار شده در دهه اخیر در سطح دو روستای چناربن ومیانگله بود.سخنان سرتیپ اسماعیلی و فضاسازی فرهنگی مناسب اعم از نمایشگاه و بنر،ماکت عملیاتی عالی ودرخور تحسین بود. اجرتون با شهدا

  7. شهادت هنر مردان خداست.

  8. شهادت هنر مردان خداست.
    مردان خداجويي كه هنوز هم اگر رهبر عزيز تر از جانمان لب تر كند با سر مي روند،اين شير مردان در ميانگاله و چناربن زياد ديده ميشود آنان ثابت كرده اند كه در راه دين و انقلاب ثابت قدم بوده اند و هستند.
    درود بر اهالي خون گرم و ولايي ميانگله و چناربن كه هر ساله با بر پايي يادواره هاي شهدا ياد و نام آنان را در فضاي جامعه ما زنده نگه ميدارند.
    بر قامت رعناي سر داران و ۲۷ شهيد گلگون كفن ميانگله و چناربن صلوات.

  9. یادواره بسیار جالبی بود این مراسم بایستی توسط رسانه ملی پخش کشوری شود

  10. باسلام
    آخرین عکس ها را که نگاه می کنیم حضور برخی افراد از محله مدیر سایت (ورپام) را می بینیم (آقایان رضازاده و یداللهی)
    درود بر یداللهی که برای محلی های خود ارزش قائل شده!
    ای کاش امیر از رشادت ها و خاطرات همرزمان خود شهدای این دو روستا نیز می گفت!!

  11. سلام ،یادواره شهدابسیارجالب بود ویک انتقادی که بنده داشتم ومخصوصا برگزارکنندکان ومدیران یادواره که منبعد سعی گرددمجری برنامه ای که دعوت می کنید اطلاعات شهدای ورشادت ها ودلیری های محل خود که برای آبیاری این انقلاب زحمت کشیدند بفرمایید.که بنده که ازشهدای محل اطلاع ندارم یک خاطره ودرس آموزی برای امثال بنده باشد همه شهدا محترمند وجایگاهش رفیع !آقای مشایخ از خاطرات شهدای تهران وکرج واهواز همه راقبلا دریادواره ولیجی محله بسیارشنیده ایم؟ خواهشمنداست هرکجا هستی درباره شهدای آن محل بگوکه مردم به آن شجاعت ورشادت محل خود بپردازندویادشان راگرامی بدارند.باز ازهمه متشکرم.

  12. واقعا یادواره منظمی بود کل ارگان ها آماده باش در یادواره حضور داشتند اداره برق گاز آتش نشانی لورژانس و…. وافعا نظم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *