همایش ۹ دی در نکا برگزار شد /تصویر

درهمایش ۹دی نکا که درمسجد جامع این شهرستان برگزار شد مردم ولایت مدار شهرستان نکا با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند.
همایش بزرگداشت حماسه نهم دی با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران باحضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه نکا در مسجد جامع این شهرستان برگزارشد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در این همایش ضمن تبیین فتنه سال ۸۸ و تجلیل از بصیرت و ولایتمداری ملت ایران خواستار هوشیاری و بصیرت افزایی مردم مقابله با فتنه های جدید شد.DSCN4401 DSCN4420
سردار بابایی گفت : دشمنان با همدستی جریان نفاق داخل قصد نابودی انقلاب اسلامی را دارند.
او گفت : فتنه پایان ناپذیر است وهمچنان کانون فتنه فعال است .
فرمانده سپاه کربلای استان مازندران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور و این که هنوز هم بازماندگان فتنه ۸۸ قصد توبه و پشیمانی از عملکرد گذشته خود را ندارند یاد آور شد : هرکسی که تفکر اسلام را نداشته باشد در میان ملت جای ندارد .
وی با اشاره به ضرورت هوشیاری مردم و بصیرت آنها گفت : هوشیار باشیم وبه سابق افراد توجه نکنیم بینیم پرچم دست کیست .DSCN4396 DSCN4426 DSCN4372 DSCN4379 DSCN4394 DSCN4391 DSCN4364 DSCN4362 DSCN4359 DSCN4357 DSCN4354
سردار بابایی در ادامه یاد آور شد :قطار انقلاب با قدرت به پیش میرود چون دشمن تمامی رسانه ها را به خدمت تفکرات فتنه گران گرفته است باید مواظب بود از این قطار باز نمانیم همواره پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشیم .
شایان ذکر است :مردم نکا در پایان این مراسم با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، آمادگی و تمام توان و ظرفیت خود برای دفاع از ولایت و نظام اسلامی اعلام داشتند.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *