الهام چرخنده:حجاب و چادرراگمشده چند ساله خودمیدانم

همایش بزرگ” با من قدم بزن… ” با حضور خانم  الهام چرخنده بازیگر محبوب سینما و تلوزیون ، در دانشگاه علامه محدث نوری

به همت معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی دانشگاه علامه محدث نوری همایش بزرگ  ” با من قدم بزن …” با سخنرانی خانم الهام چرخنده بازیگر محبوب سینمای ایران ، مسئولین دانشگاه و  تعداد زیادی  از دانشجویان علاقه مند ،  کارمندان و اعضاء هیئت علمی  درسالن همایش دانشگاه  علامه محدث نوری برگزار گردید.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ؛ حضرت حجه الاسلام و المسلمین مفید فیاضی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن خیر مقدم گویی ، از حضور خانم چرخنده در دانشگاه تشکر و قدر دانی نمودند.

در ادامه خانم  الهام چرخنده (بازیگر سینما و تلویزیون)، ، در جمع پرشور دانشجویان، پیرامون حجاب اسلامی  گفتند: زنان و دختران ما باید بدانند که رعایت حجاب اسلامی، رعایت ارزش هاست.و چادر به عنوان یک حجاب برتر، تکمیل کننده ی این ارزش ها ست.

وی عنوان کرد: حجاب و چادر را گمشده چند ساله خود میدانم و از اینکه بعد از چند سال دوباره چادری شده ام، احساس غرور و افتخار میکنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون، با اشاره به این مسئله که هر چیزی، بهایی دارد، تاکید کرد: تهمت ها، توهین ها و کتک خوردن هایم، بهای این چرخش من است ؛ باید بگویم که من همچنان ایستادگی می کنم.

ایشان در جمله ای خطاب به دانشجویان بیان نمود: زن، زمانی ارزشمند و خوشبخت است که عفت و پاکدامنی را سرلوحه ی کار خود نماید.

در پایان سخنرانی ایشان با تاکید بر نقش بانوان در سلامت جامعه به لزوم رعایت شئونات اسلامی و حجاب و عفاف اشاره نمود و خواهران حاضر در جلسه را در این امر تشویق و ترغیب نمودند.

هرازنو

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *