امام جمعه میاندرود:کار فرهنگی فقط برگزاری کنسرت نیست

امام جمعه میاندورود گفت: اعتبارات مورد نیاز مسائل فرهنگی به برگزاری کنسرت‎ها داده می‎شود، ما هیچ‎گاه مخالف شادی و نشاط جوانان نیستیم ولی باید تعادل در نظر گرفته شود.
به گزارش خبرنومه،حجت‌الاسلام رضا محمدنسب بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری میاندورود با اشاره به هفته وقف، اظهار کرد: وقف یکی از زیربناهای امور فرهنگی محسوب می‎شود، اگر به‎دنبال پیشرفت در زمینه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هستیم باید در مرحله اول کارهای فرهنگی توسعه پیدا کند.

وی مشارکت مردم در وقف را یکی از موضوعات مهم عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم در امور فرهنگی از دیرباز یکی از موضوعات قابل توجه است که یکی از آن موارد وقف است.

امام جمعه میاندورود مشارکت مسئولان اجرایی در هموار کردن موانع پیش‎رو را مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروزه موضوع وقف به‎ ویژه در اموال موقوفه کمتر مورد توجه قرار می‎گیرد، چراکه هر جا ملک موقوفه‎ای یافت می‎شود با کمترین قیمت خرید و فروش یا نقل و انتقال داده می‎شود که مسئولان اجرایی باید با مشارکت و تلاش این موانع را از میان بردارند.

محمدنسب با اشاره به همایش روز بسیج اظهار کرد: همایش بسیجی با هماهنگی‎های بسیار خوبی برگزار شد که همه این هماهنگی‎ها به برکت نیروهای خدوم بسیجی بوده است.

وی به انتخابات مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: در انتخابات همه ما موظف هستیم تا مشارکت خوبی داشته باشیم و فرد مورد نظر نیز با آرای مردم انتخاب می‌شود.

امام جمعه میاندورود به تخصیص اعتبار در مسائل فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد:  اعتبارات مورد نیاز به مسائل فرهنگی به برگزاری کنسرت‎ها داده می‎شود، ما هیچ‎گاه مخالف شادی و نشاط جوانان نیستیم ولی باید تعادل در نظر گرفته شود.

وی در پایان گفت: جوانان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از این نظام با تمام قوا از خاک ایران حمایت کردند و وظیفه همه ما این است که ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *