برگزاری کشتی بین المللی جام شهید هاشمی نژاددربهشهر

فرماندار شهرستان بهشهر گفت : از همه توان و ظرفیت شهرستان برای برگزاری هر چه مطلوب تر مسابقات بین المللی کشتی جام شهدی هاشمی نژاد در این شهر بهره خواهد گرفت
به گزارش خبرنومه:در فاصله کمتر از دو ماه مانده به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد، فرماندار بهشهر با اعلام حمایت قاطع و کامل از برگزاری این رقابت ها گفت : این مسابقات در سال های گذشته با کیفیت مناسب برگزار شده و توانسته جای خود را در میان مسابقات معتبر این رشته پرطرفدار در کشور بازر کند .
سیدخالق سجادی روز سه شنبه در دیدار با اعضای ستاد سیزدهمین دوره این رقابت ها که در فرمانداری برگزار شد بیان کرد : نقش موثر این مسابقات در کشتی رده سنی جوانان بر کسی پوشیده نیست و باید بکوشیم مقدمات مورد نیاز و ضروری افزایش کیفیت این رقابت ها در دوره سیزدهم را به طور کامل فراهم کنیم .
فرماندار بهشهر افزود : همت همگانی و عمومی مسئولین بهشهری را برای تامین هزینه های لازم به کار خواهیم گرفت تا شاهد برگزاری مسابقاتی بسیار مطلوب و با کیفیت باشیم .
سجادی گفت : تامین هزینه های برگزاری این مسابقات از یک منبع مشخص ، از توان مجموعه شهرستان خارج است و در این شرایط می کوشیم این هزینه ها را از منابع گوناگون دریافت کنیم.
وی بیان کرد : برگزاری رقابت های کشتی شهید هاشمی نژاد به دلیل نقش موثر آن در شناسایی چهره های جدید کشتی شهرستان و جایگاه ارزشمند آن در کشتی کشور، مورد تاکید و اصرار مسئولان بهشهری است.
فرماندار بهشهر افزود : رقابت های کشتی جام شهید هاشمی نژاد که در رده سنی جوانان برگزار می شود، مورد توجه و حمایت است و ادامه روند برگزاری این مسابقات در رده سنی جوانان ، آینده ای روشن را برای کشتی شهرستان و کشور رقم خواهد زد.
سجادی ادامه داد : فعالیت در رده های سنی پایه به دلیل اهمیت آن در پشتوانه سازی برای آینده کشتی کشور ، قابل تحسین است که باید برای برگزاری با کیفیت این مسابقات ، از تمام ظرفیت و توانمندی شهرستان استفاده کرد.
رئیس هیات کشتی بهشهر نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت بیشتر مسئولان ورزش به برگزاری مطلوب این رقابت ها گفت : کمیته های گوناگون برگزاری مطلوب این رقابت ها تشکل شده و تلاش می کنیم با بهره مند شدن از همه ظرفیت های شهرستانی، مسابقاتی به مراتب با کیفیت تر از دوره های قبل برگزار کنیم .
شهرام جعفری اظهار کرد : همانند دوره های قبل ، از چند کشور حاشیه دریای خزر هم برای حضور در این مسابقات دعوت شده و جوایز کشتی گیران این کشورها به صورت دلاری و جوایز کشتی گیران داخلی به صورت ریالی پرداخت می شود .
وی بیان کرد : از تجربه دوره های گذشته این رقابت ها برای برگزاری مطلوب و هر چه شایسته تر که با حضور کشتی گیران کشورهای خارجی برگزار می شود، استفاده خواهیم کرد.
رئیس هیات کشتی بهشهر افزود : حضور سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان در بهشهر، انگیزه فراوانی را به کشتی گیران می دهد و موجب می شود تیم های شرکت کننده نیز با نفرات اصلی و مدعی خود، پای به این رقابت ها بگذارند.
جعفری ادامه داد: برای همه کشتی گیران جوان مسجل شده که اگر می خواهند جایی در تیم ملی کشتی جوانان ایران داشته باشند، می توانند از بهشهر به این دوبنده ها برسند و به همین دلیل با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده و بر جذابیت آن می افزایند.
وی افزود: همدلی و اتحاد مسئولان بهشهری عمده ترین راز موفقیت هیات کشتی بهشهر در برگزاری این رقابت ها است که امیدواریم بتوانیم در مدت زمان باقی مانده تا آغاز این رقابت ها، تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.

بهخبر

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رمضانی ، وفایی نژاد در گفت:

    برادر موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *