بیعت باشکوه بسیجیان بهشهری با ولی‌فقیه

به‌مناسبت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره)، بسیجیان بهشهر بار دیگر با ولی‌فقیه زمان خود بیعت کردند.

به گزارش خبرنومه: از شهرستان بهشهر، بعد از ظهر امروز جمع زیادی از بسیجیان این شهرستان که در جمع آنها مسئولان نیز دیده می‌شدند، برای گرامی‌داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و هفته بسیج، با تجمع در مسجد جامع بهشهر و در جوار گلزار شهدای گمنام با مقام معظم رهبری بیعت دوباره‌ای داشتند.

در این مراسم که هم‌گام با سایر شهرستان‌های مازندران و کشور در قالب همایش بزرگ «شکوه ایستادگی» با مداحی و سینه‌زنی همراه بود، امام جمعه بهشهر ضمن تبریک ایام شکوه و ایستادگی، گفت: مسئولیت‌پذیری، بصیرت، ظلم‎ستیزی و ولایت‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‎های بسیجیان است.

13940905000372_PhotoA

حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری با بیان اینکه بسیجیان بهشهر با سابقه انقلابی و با تقدیم شهدای بسیار به انقلاب، هنوز هم در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، بالنده و سرزنده حضور فعال و مقتدرانه دارند، اظهار کرد: پیام ما به رهبر انقلاب این است که بسیجیان بهشهر قدرت‌مندانه، دلاورمردانه، مجاهدانه و مدافعانه در تمامی صحنه‌های نظام اسلامی شرکت دارند و اعلام می‌دارند که از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.

وی بیان کرد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و شرانگیزان منطقه بدانند که اگر روزی رهبر انقلاب به ما اجازه بدهند، تا آخرین نفس، آخرین نفر و تا آخرین فشنگ در میدان ایستاده‌ایم و هیچ‌گاه عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با بیان اینکه مسئولیت بسیج بسیار سنگین است، افزود: ملت ما پنجم آذرماه را به‌عنوان نماد استقامت، بصیرت و ولایت‌مداری قرار داده است و همه کسانی که احساس تکلیف و مسئولیت می‌کنند، مصمم و با استقامت و باشکوه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند.

 

 

 

13940905000367_PhotoL

امام جمعه بهشهر با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد نفوذ دشمن، اظهار کرد: بصیرت، شناخت نیازهای زمان و اولویت دادن به مسائل منطقه‌ای باید سرلوحه امور بسیجیان باشد و با آمادگی و گوش به فرمان رهبری بودن، آن چشمی که قصد نفوذ به کشور اسلامی را دارد، کور و پای او را قطع کنند.

جباری با بیان اینکه بسیجیان کشور دل‌دادگی خاصی به ولی‌فقیه زمان خود مقام معظم رهبری دارند، افزود: رفتار و کردار بسیجیان نیز باید تداعی‌کننده اطاعت آنها از مقام معظم رهبری باشد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، گفت: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌خواهند مجلس خبرگان و شورای اسلامی را به‌دست بگیرند تا ارزش‌ها و خون‌هایی که به پای درختان این انقلاب ریخته شد، را تضعیف کنند اما ملت با بیداری خود باید افراد اصلح را انتخاب کنند.

حضور جوانان و نوجوانان بسیجی و حتی افرادی که برای نخستین‌بار در این اجتماع بزرگ شرکت کردند و تصمیم گرفتند در اولین فرصت در پایگاه محله خود عضو شوند نیز از موارد قابل توصیف بود.

فارس

13940905000369_PhotoL

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *