نشست اصحاب رسانه شرق مازندران با رئیس فرهنگ نکا+تصویر

در پی  انتصاب مهدی روحی به سمت ریاست اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی  شهرستان نکا  و برگزاری  نشست ها و نیز جلسات  با انجمن ها و گروهای هنری ، نوبت  به اصحاب رسانه رسید  . گرچه هریک از خبرنگاران شرق مازندران در فواصل مختلف طی یک ماهه گذشته  دیدار صمیمی متعدد با جناب روحی برگزار  نمودند اما وی در ادامه تشریح  برنامه های خود در این مجموعه  فرهنگی به ارائه برنامه های خود پرداخت .

این جلسه که بیشتر با هدف آشنایی با دیدگاه و نقطه نظرات رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شده بود ،خبرنگاران  و گروه های مختلف  هنری  انتظار دارند با رفتن آقای ….  و آمدن جناب  روحی در سمت ریاست اداره  فرهنگ و ارشاداسلامی  شهرستان ،  هوای  تازه بر  بدنه  فرهنگ  این شهرستان بوزد

در این جلسه ،روحی در معرفی خود می گوید همه جای ایران سرای من است  او معتقد است اگر خانه فرهنگ وجود دارد به وجود  هنرمندان است که شکل گرفته است  و نگاه بسته  نخواهیم داشت  فرا منطقه ایی به امورات فرهنگی توجه خواهیم داشت .

وی گفت : همه باید در خدمت یکدیگر باشیم  هنرمندان تا زمانی که هستند فرهنگ معنا پیدا می کند هنردریای ژرفی دارد و همچون فانوس دریایی راهنمای تاریکی ها هستند .

وی اذعان کرد:با فرهنگ و هنرمندان نکایی بیگانه نسیتم.

روحی در ادامه از آغاز فعالیت انجمن های مختلف هنری  خبر داد  و گدفت :اصحاب رسانه نیز  با اهتمام  بیشتر و جدیت در کارشان  به تولید اخبار  صحیح از وقایع و رخداد ها بپردازند بدور از تملق گویی واقع بین باشیم با احساس مسیولیت با رعایت اصول حرفه ایی و با صداقت کار کنند حقیقت رعایت انصاف  است و اینکه تنها به کپی  پیس کردن نپردازند  اگر نقدی انجام میشود باید منصفانه  بهمراه پیشنهاد سازنده باشدضمن اینکه از توهین و تخریب باید فاصله گرفت .خرد جمعی راهبرد مناسبی میتواند در جامعه هدایت گر و راهنما باشد در امورات رسانه ایی هنر  را بکار بندیم وبا زبان و قلم هنر می توانیم در جهت توسعه  شکوفایی و رشد علمی اجتماعی فرهنگی و اقتصادی جامعه موثر واقع گردیم.

.رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه  از برپایی نمایشگاه کتاب و نیز دیگر فعالیت هنری سخن گفت که ..این جلسه ادامه  دارد  متعاقبا  خبر تکمیلی در همین بخش….DSCN1114

DSCN1103 DSCN1104 DSCN1105 DSCN1106 DSCN1115

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *