ازمقام شامخ شهدای اطرب نکا تجلیل شد

با حضو سلسله جلیله روحانیت امت شهیدپرور  یادگاران هشت سال دفاع مقدس از مقام شامخ دوازده تن از شهدای والامقام روستای اطرب ازبخش مرکزی نکا تجلیل شد

در این مراسم آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قایم شهربه تبین دفاع مقدس و اهمیت جایگاه بسیج سخنرانی نمودند.

آیت الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، پنج شنبه شب در این مراسم در حسینه روستای اطرب اظهار کرد: دعوت به بندگی و مقابله به طاغوت زمان، مهمترین هدف رسالت انبیای الهی بود که باید سرلوحه کار ما باشد.
وی افزود: مهمترین وظیفه ما بعد از شهدا حرکت در مسیر شهدا است و باید با فرهنگ سازی مناسب نوجوانان و جوانان را به سمت فرهنگ شهید و شهادت رهنمون شویم تا شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و بزرگترین رسالت را در حفظ ارزش های دینی به نمایش بگذارند.
امام جمعه قائمشهر ادامه داد: عزت ماندگار مرهون خون شهدا است و امروز همه مردم و مسئولان باید با وحدت و محوریت اطاعت از رهبری در مقابل دشمنان بایستند.
آیت الله معلمی، با بیان اینکه رمز ماندگاری ملت ایران، تبعیت از رهبر است، گفت: شهدای ما با اطاعت از امام و رهبر زمان خود به میادین جنگ شتافتند و جان خود را نثار کردند و اکنون مهمترین وظیفه ما عمل به وصایای شهدا و حرکت در مسیر ولایت است.

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. مجري يادواره اخر گفته بود:مردمي كه اين شهدا را تقديم كردن شايسته خدمت بيشتر از اين ها هستن.با كنايه به مقيمي ادامه داد از شرايط كنوني كه باند بازي و دروغ و … در رآن هست بايد عبور كنيم و اين با همت همه محقق خواهد شد . باي اين حرفش يه آيه قرآن هم خوند.

  2. داداش تو بیخود کنایه رو به مقیمی ربط نده.منظورش دولت تدبیر و امیده که خون مردم و با وعده های پوچشون تو شیشه کردند…

  3. مجری چه کسی بوده ؟مگر مجری برنامه می تونه برای دولت و نماینده تعیین تکلیف کنه!

  4. عکس هاش کو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *