ویسی:واحدهای تولیدی با پرداخت معوقات بانکی باعث ایجاد تمرکز مالی شوند

مدیرکل بانک ملی مازندران گفت: واحدهای تولیدی با پرداخت معوقات بانکی باعث ایجاد تمرکز مالی شوند.

به گزارش خبرنومه: هیبت‌الله ویسی ‌امشب در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی شهرستان‌های آمل و محمودآباد که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی در جامعه تلاش زیادی دارند هر چند در برخی موارد دچار مشکلاتی هستند.

وی با اشاره به بانک‌محور بودن اقتصاد، افزود: در شهرستان آمل واحدهای تولیدی زیادی وجود دارند که در امر اشتغال، ایجاد کسب و کار نقش زیادی دارند هر چند نه تنها در این شهرستان بلکه نیاز اشتغال در شهرهای دیگر را هم پاسخ می‌دهند.

مدیرکل بانک ملی مازندران تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی باید در مورد معوقات بانکی توجه بیشتری داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه کارخانجاتی که در راه ایجاد اشتغال و درآمد به طور صحیح کار کنند مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: امروزه ول به جایی هدایت می‌شود که جای خوبی داشته باشد.

ویسی با بیان اینکه در زمینه ورشکستگی واحدهای تولیدی نیز باید واحدهای تولیدی صادق باشند تا بررسی‌ها در مورد آنها لحاظ شود، گفت: بانک‌ها در برخی مواقع نیاز به اعتمادسازی واحدهای تولیدی دارند زیرا قصد بانک‌ها بر آن است تا با اعتماد و صداقت لازم به کار با واحدهای تولیدی بپردازد.

مدیرکل بانک ملی مازندران با اشاره برخی انحراف واحدهای تولیدی در برخورد با بانک‌ها، اظهار کرد: واحدهای تولیدی با صاف کردن معوقات عاملی برای ایجاد تمرکز مالی باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه ورشگستگی برخی واحدهای تولیدی با بیان علت اعلام شود، افزود: مدیران بانک‌ها با تحقیقات لازم مسائل را مطرح می‌کنند.

ویسی گفت: هم‌اکنون ظرفیت موجود اشتغال در شهرستان آمل مطلوب است و باید با انسجام بین مدیران شهری و مسئولان واحدهای تولیدی این روند پیشرفت داشته باشد.

فارس

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *