مقیمی خطاب به منتخبین شورا ها :خود را برای شورا می‌خواهید یا شورا را برای خود”مشخص کنید/تصویر/

احمد علی مقیمی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در اولین همایش منتخبین شوراهای اسلامی دوره چهارم در سالن اجتماعات امیر المومنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا درسخنان خود خطاب به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستای نکا، گفت: تکلیف خود را در برابر این سئوال که” خود را برای شورا می‌خواهید یا شورا را برای خود”مشخص کنید، اختیارات و محدودیت‌های خود را بشناسید، از قوانین و دستورالعمل‌ها و کارهایی که شوراهای قبلی انجام دادند مطلع شوید، فعالیت‌های خود را منحصر به خدمات عمومی نکنید، برای ایجاد اشتغال، استفاده از نقش زنان در آگاهی‌بخشی به جامعه همچنین تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی کنید.
158610
مقیمی در همایش هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر و روستای این شهرستان، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۲۸ انتخابات در ایران برگزار شده است یعنی به طور میانگین هر ۱۵ ماه یک انتخابات، و هر کدام بهتر و باشکوه‌تر از قبلی بود.

وی افزود: انتخابات ۹۲ که برای نخستین‌بار تجمیع دو انتخابات بزرگ ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی بود و البته در برخی حوزه‌های انتخابیه انتخاب نمایندگی مجلس را هم داشتیم، بار دیگر هوشمندی و هم‌اندیشی و عزت و اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کرد.

عضو خانه ملت از نقش مهم رهبری در برگزاری انتخابات باشکوه به ویژه انتخابات ۹۲ گفت و اینکه، این نقشِ بی‌بدیل، کمتر تبیین و تحلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه معمولاً انتقال قدرت به خودی خود تشنج‌آفرین است، تصریح کرد: با اینکه انتقال قدرت در این دوره از جناحی به جناحی دیگر بود اما ایران با هنرنمایی و درایت ولایت‌فقیه این انتقال را به خوبی انجام داد.

وی همچنین از حساسیت نظام در توجه به اصل امانتداری و صیانت از آرای مردم و رعایت حق‌الناس گفت و خاطرنشان کرد: حدود ۴۰۰ هزار رای فاصله زیادی تا کشیده شدن انتخابات به دور دوم نبود اما همانند گذشته از آرای مردم صیانت شد و بار دیگر ادعاهای مدعیان مبنی بر تقلب در انتخابات گذشته را رد کرد.
او در پایان گفت: هر عضو شورا برای موفقیت در کارها باید با امام جمعه، نماینده و فرماندار شهرستان خود هماهنگ باشد.

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. باسمه تعالی
    امیدوارم در عمل و کردارشان هم چنین باشند و سه شهرستان با اتحاد/بهتر برای مردم شهرکارمیکنند تا بی اتحاد….
    ملتمس اتحاد
    علی خوشی

  2. محمدمهدی هراسانی در گفت:

    ما آمده ایم تابازندگی کردن قیمت پیداکنیم نه به هرقیمتی زندگی کنیم …!

  3. ایشان هم به این سوال پاسخ دهند که خود را برای نمایندگی میخواهند یا نمایندگی را برای خود و در خصوص مغفول ماندن سد گلورد که تحقق آن برای مردم و کشاورزان این منطقه به یک آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده و پروژه نیمه تمام جاده نکا به نیروگاه که با وجود گذشت بیش از چهار سال از شروع آن، به امان خدا رها شده در حالی که انسانهای بیگناه زیادی در این مسیر در اثر اهمال و سهل انگاری همه کسانی که در این خصوص مسئولیت دارند دچار خسارتها و ضررهای جانی و مالی بسیاری شده اند هر کس اگر مسئولیتی دارد بایدوظیفه خود را خوب انجام دهد و هر کس در جای خود.

  4. ایشان هم بفرمایند نمایندگی را برای خود می خواهد یا خودرا برای نمایندگی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *