كلام گوهر بار رهبر فرزانه را بكار بنديم /صدرالدين بامتي

به نام خدا.تشکراز همه کسانی که برای به تصویب رساندن برجام چندین سال زحمت کشیدن چندین شب نخوابیدن و فشارهائی از داخل کشور و خارج كشور همانند دشمناني قسم خورده اين نظام  استكبار جهاني و اسرائیل جنایتکار که دشمن بشریت  شمرده ميشود ودارای کلاهک های هسته ايي زیادی میباشد که تمام دنیا را جمع کرده بود تا برجام به نتیجه نرسد.

سلام به همه دوستان و بزرگواراني که در حال خواندن مطالب بنده حقیر که یک آبدارچی نظام هم نیستم بلکه جانم را هر لحظه که رهبرم بمن فرمان بدهد برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ودر هر ماموريتي كه رهبر فرزانه ام امام خامنه ای دستور بدهد فدا خواهم نمود .

محضر مبارك رياست محترم جمهوري جناب دکتر روحانی سكاندار دولت تدبیر وامید

وزیر محترم امور خارجه جناب دکتر ظریف و تیم پر تلاش مذاکره كننده  هسته ای

سلام عليكم

با نهايت ادب و احترام و آرزوي  موفقيت  روز افزون  براي آن سروران گرامي بدينوسيله به استحضار مير ساند،بنده از طرف جمعی از دوستان و جانبازان تشکر مینمائیم که توانسته ايد روح  امام و شهداي گرانقدر اسلام   و قلب امام خامنه ای و ملت همیشه در صحنه را شاد نموده ايد.

خوشحال و خوش بین هستیم که مو به موی مذاکرات جامعه عمل بپوشانندتا از این تحریمهای ظالمانه رهائی بیابیم ملت ایران همیشه در صحنه بوده و خواهد بود چنانچه روزی دشمن دست به شیطنت بزند و به تعهدات بین المللی خود عمل ننماید همه گزینه ها روی میز خواهد بود،ما در این برجام حسن نیت مان را نشان دادیم و خواهیم داد،گرچه کشور ما از قبل نه دنبال بمب هسته ای بوده نه خواهد بود چون کشور ما سلاحی دارد که کمتر کشور دنیا از این سلاحها دارا میباشند ان سلاح ایمان است.جمهوری اسلامی ایران با داشتن ایمان به خدا و قدرت اللهی در مقابل کشورهائی که قبلا جوانان ایرانی که با ایمان به خدا و دستورات رهبری فرزانه که وقتی رهبرمان کلام از لبانش بیرون می اید بر قلوب انسانهای  آزاده روی کره زمین  مي نشيند . بي شك كلام گوهر بار حضرت آقا گويا از لسان ملائك الهي بر لسان  آن قائد بزرگ ساري و جاري مي گردد وهر شنونده ای را مجذوب خود میکند كلام رهبری نافذ و شيوا و هوشمندانه بيان ميگردد چه بسا شنونده آن عاشق اسلام و مسلمین  ميگردد و باور کنید جهان از سخنرانیهای اقا لذت میبرند و از خدا خواهان سلامتی و طول عمر برایشان هستیم.

از امت ولايت مدار نظام خواهانم كه قدر نعمت رهبري  را بيش از بيش  بدانند و همواره دعاگوي آن مرشد زمان خود باشيم

ودر اين روز پنج شنبه اي برای سلامتی امام زمان(ع)روح امام راحل شهدای صدر اسلام و شهدای دفاع مقدس شهدای هسته ای و طول عمر رهبری و پیروزی کامل مسلمین جهان سلامتی سربازان ومسئولین خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران نابودی کفار بفرست صلوات بر محمد ال محمد(ص)پنج شنبه /ابان/۱۳۹۴صدرالدین بامتی طوسی

دیدگاه های این مطلب

17 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خیلی منتظر پاراف آقای عین الله امیدی بودیم که متاسفانه انتظارمابرآورده نشد.گویاآقای امیدی سرشون شلوغ شده

  2. این که گفتی یعنی چه

  3. ریش دار بی ریشه در گفت:

    جناب بامتی
    متعجبم از اینکه با چه استدلالی فرمودید :
    روح امام و شهداي گرانقدر اسلام و قلب امام خامنه ای و ملت همیشه در صحنه از این برجام شاد است و اینکه می گویید
    “بي شك كلام گوهر بار حضرت آقا گويا از لسان ملائك الهي بر لسان آن قائد بزرگ ساري و جاري مي گردد وهر شنونده ای را مجذوب خود میکند كلام رهبری نافذ و شيوا و هوشمندانه بيان ميگردد چه بسا شنونده آن عاشق اسلام و مسلمین ميگردد و باور کنید جهان از سخنرانیهای اقا لذت میبرند و از خدا خواهان سلامتی و طول عمر برایشان هستیم”
    و در بخش دیگر اظهار خوشبینی از این مذاکرات دارید و به وجد آمده اید و همه را از رهبر و روح امام شاد می دانید
    نتیجه مذاکره با امریکا و شادی ؟ هرگز
    مذاکره با امریکا جز ضرر نتیجه دیگری ندارد
    شما که خود را سرباز میدانی و کلام آقا را معجزه آسا چرا اجازه معجزه در خود را نمیدهید و این کلام ها در شما اثر ندارد
    اگر اثر داشت شاد و خوشبین نبودید
    چقدر شماها و امثال شما شعار خوب می دهید دریغ از عمل و هم طرازی با رهبر فرزانه.
    رهبرتان بدبین و شما خوش بین
    رهبرتان نگران و شما خوشحال
    رهبرتان برجام را دارای نقاط ضعف ساختاری که باعث بروز خسارت های جبران ناپذیر می داند و شم برجام را دستاورد بزرگ
    اینست ولایت مداری شما و برخی دولتمردان
    نمردیم و واقعه حکمیت را دوباره دیدیم و فهمیدیم به اصرار غلط ، چه بر سر امیر المومنین و اسلام آوردند و الان شما ها هم …

    در ضمن بدانید از ابتدای امر ، مذاکره با آمریکا مورد رضایت مقام معظم رهبری نبوده است بلکه اصرار برخی به ظاهر روشن فکر ماجرایی همچون حکمیت را به وجود آورده است که واقعه ابوموسی اشعری ها و عمرو عاص ها را تکرار کرده ، رهبری در رابطه با مذاکره با امریکا در جاهای مختلف فرمودند ، لطفا توجه بفرمایید :
    “دنبال چیزی به نام مذاکره با ایرانند؛ مذاکره وسیله‌ای است برای نفوذ و تحمیل خواست‌ها.”

    “عده ای از روی ساده لوحی یا غرض از پیشنهاد مذاکره آمریکا خوشحال میشوند؛ مذاکره مشکلی را حل نمیکند.”
    “رابطه‌ى سیاسى با آمریکا براى ما مضر است.”

    “حالا می نشینند آقایان وراجى کردن و حرف زدن و استدلال کردن، که نبود رابطه‌ى با آمریکا براى ما مضر است. نه آقا! نبود رابطه‌ى با آمریکا براى ما مفید است. آن روزى که رابطه‌ى با آمریکا مفید باشد، اول کسى که بگوید رابطه را ایجاد بکنند، خود بنده هستم.”

    “حضرت علی علیه السلام با زبیر و حضرت امام حسین علیه السلام با عمر بن سعد، مذاکره به معنای امروز یعنی معامله نکردند بلکه هر دوی این بزرگواران به طرف مقابل خود نهیب زدند و آنها را نصیحت به خداترسی کردند.”

    “مطالبه‌ی بعدی ما از مسئولین این بوده است که … گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که میدهد ــ وعده‌ی نقد، نه عمل نقد ــ اعتماد نکنید، [چون] وقتی خرش از پل گذشت، برمیگردد و به ریش شما میخندد! اینقدر اینها وقیحند.”

    “بعضی از مسئولین و دولتمردان – دولتمردان آن دولت، بعد هم دولتمردان این دولت – فكر میكنند در قضیّه‌ی هسته‌ای ما با آمریكایی‌ها مذاكره كنیم [تا] موضوع حل بشود؛ گفتیم خیلی خب، اصرار دارید شما، در این موضوعِ بالخصوص بروید مذاكره كنید؛ ولی در همان سخنرانی اوّل امسال گفتم من خوشبین نیستم؛ مخالفتی نمیكنم امّا خوشبین نیستم.”

    آیا می دانید امام خامنه ای تیم مذاکره کننده را امین می دانند اما در عین حال بسیار از حیله گری و خدعه دشمن نگران و دلواپس بودند؟ امام خامنه ای: “البتّه بااینکه این دوستان و این برادران برادران خوبی هستند، برادران امینی هستند و میدانیم که دارند برای صلاح کشور تلاش میکنند، درعین‌حال من نگرانم؛ چون طرف مقابل، طرف حیله‌گری است. از جمله‌ی چیزهایی که غالباً پنهان میماند از چشمها، حیله‌گری اشخاص یا جهاتی است که دارای ظاهر بزرگ و فربهی هستند؛ آدم فکر نمیکند که اینها هم حیله‌گر باشند.” آری اصرار به رهبری نه سربازی و اطاعت امری از ولایت کار را به اینجا کشاند و این حیله اثر گذاشت و نگرانی آقا درست از آب در آمد که در نامه اخیر به ریاست جمهور بیان فرمودند :

    “با این حال، محصول مذاکرات که در قالب برجام شکل گرفته است، دچار نقاط ابهام و ضعفهای ساختاری و موارد متعدّدی است … میتواند به خسارتهای بزرگی برای حال و آینده‌ی کشور منتهی شود.” و ۹ بند آوردند که نه مجلس و نه شورای عالی امنیت ملی و نه دولت به آن توجه نکردند

    رهبر معظم انقلاب مکررا خطوط قرمز نظام را در توافق هسته ای به طور عمومی اعلام کرده بودند ولی تیم مذاکره کننده موفق به رعایت آنها نشدند؛ در مرحله بعد علیرغم تبلیغات وسیع دولت و پیغام های تبریک و راه اندازی جشن های تصنعی، رهبری ظرفیت های قانونی نظام از جمله مجلس را برای رفع نواقص و برگرداندن برجام به محدوده خطوط قرمز فعال کرد که متاسفانه آنهم به سرانجام مدنظر رهبری نرسید. لذا ناچارا ایشان شخصاً ورود کردند و عموم نکاتی را که منتقدان و کمیسیون ویژه تاکید کرده بودند و هواداران دولت و آقای لاریجانی به آنها بی توجهی نشان دادند، در قالب شروطی ۹ گانه مورد تاکید قرار دادند.

    ابهامات، ضعف های ساختاری و موارد متعددی که در متن برجام وجود داشته، موجب شد تا رهبر معظم انقلاب اجرای این متن را مشروط به ۲۸ شرط شامل ۱۰ شرط شورایعالی امنیت ملی، ۹ شرط مجلس و ۹ شرط مد نظر خود بدانند، تا بواسطه اجرای این شروط، بنا بر متن ابلاغیه معظم له، از “خسارت‌هاي بزرگ برای حال و آينده‌ي كشور ” جلوگیری شود. این در حالی است که علاوه بر شروط اعلام شده توسط رهبر انقلاب، ایشان “مراقبت دقيق و لحظه به لحظه” نسبت به این نقاط ضعف ساختاری را نیز برای جلوگیری از ضربه زدن برجام به منافع ملی ضروری دانسته اند.

    و اخیرا فرمودند:
    مذاکره با آمریکا ممنوع است زیرا این مذاکره نه تنها هیچ نفعی ندارد بلکه ضررهای بیشماری نیز دارد.

    این پاسخ به شما نبود بلکه روشن کردن افکار عمومی بوده است
    چرا که احوال شماها در تاریخ مکرر آمده است و دم از ولایت مداری می زنید و …
    فکر کنم بنده را بشناسید همان ریش داری هستم که به قول شما بی ریشه ام

    • پاسخ آقای با ریش باریشه!
      سلام
      آیا می شود در موضوع پر بحرانی مانند برجام مطلق اندیشی کرد و آنرا بطور کلی نفی یا بطور کلی اثبات کرد؟
      اینکه برجام خوبه یا بد، پاسخش به نحو موجبه کلیه یا سالبه کلیه نیست تا موافقان آن بخواهند بگند آره خوبه، و مخالفان آن بگند بده، چون داستان برجام یک پروسه طولانی در تاریخ سیاست کشور ماست و در آن فراز و فرود ها و افت و خیز ها ی زیادی روی داده و موضوعی که مسائل بسیار مهمی را در حوزه های فرهنگ و سیاست و اجتماع و اقتصاد و بهداشت و درمان و… تحت تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم خود قرار داده است ، اما بزرگان سیاست و تدبیر تحت نظارت مستقیم مقام معظم رهبری این موضوع بسیار مهم را به سمت و سویی هدایت و تدبیر نمودند که نتیجه آن من حیث المجموع ستایش صالحان و مصلحان جهانی را بر انگیخت و بجز رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان صهیونیست آنها و رژیم های دست نشانده غربی آنان و مرتجعان دارای افکار منحط و مردم گریز که حیثیت وجودی آنان در غوغا سالاری و خصومت گری و خصومت گرایی است، تمام خردمندان جهان آن را ستودند و از آن استقبال نمودند.
      با این وجود مقام معظم رهبری هرگز و هیچگاه از تذکرات داهیانه و حکیمانه و شجاعانه خود آنی و لحظه ای چشم پوشی نکردند تا این کاروان سیاست و تدبیر به مقصد صلاح و فلاح برسد و البته الحمد لله اینگونه شد.
      برادرم آقای با ریشه !
      اگر هرکس من یا شما یا هر شخص دیگری به هر دلیلی واقع بین نباشیم ، واقع بین نیستیم! آنوقت چگونه می توانیم روشن بین و ازآن مهمتر روشنگر باشیم؟
      شما اگر چیزی بنام مذاکرات هسته ای را قبول دارید، بایستی به سه سوال جواب بدهید : ۱- مذاکرات هسته ای چیست؟ ۲- مذاکرات هسته ای چگونه بود؟ ۳- مذاکرات هسته ای چرا؟
      شما پاسخ سوال اول و دوم را خوب ارائه می کنید، اما در پاسخ به سوال دوم گویا قدرت بیان شایسته ای ندارید، از این رو معمولا به طعن و سخریه و کنایه و ملعنت و مباهله و… متوسل می شوید!
      آقای باریشه( مثل خودم)!
      بنده که با شما سخن می گویم در بی نهایت با شما مشترکات دارم اما مفترقات بنده و شما شاید انگشت شمار باشد! اگرمن و شما می خواهیم به واقعیت این سخن واقف شویم بهتره ببینیم در دنیا چه خبره و دشمنان ما کیستند و دوستان ما کیستند و امید ها و آرزوهای حقیقی ما کیستند و چیستند، آنوقت قطعا نگاه تعاملاتی میان ما متفاوت خواهد شد .
      هم امام (ره) و هم رهبر معزز در باره وحدت و همدلی ما مردم بسیار توصیه نمودند و این در واقع به معنای درک درست از اولویت های جامعه و نظام اسلامی است .
      برادرم نظامی که امام (ره) با خون مقدس شهداء بنیان گذاری نمودند، و اکنون به رهبری رهبر ارجمند هدایت می شود فلسفه وجودی آن محدود به زمان معین نیست، بلکه بایستی به امتداد حق استمرار داشته باشد تا زمان ظهور دولت موعود ( انشاء الله ) ، اما این راه کار خودش را می طلبد، امام که در دانش فقه کم نظیر بود قاعده ای اصطیاد نمودند تحت عنوان «عنصر اقتضای زمان و مکان » ، این قاعده اقتضاء می کند تا شما به دانش الزامات زمان و جامعه در ارتباط با صیانت نظام و پاسخگویی به خواستهای برحق و ارزشی مردم در جهت اهداف عالیه حکومت اسلامی ، آگاه باشید، تا نظام اسلامی همچنان پایدار و قدرتمند و بالنده به جلو گام بردارد.
      آقای باریشه!
      هرگاه در جهان مذاکره ای شکل می گیرد، همواره طرفین یا اطراف مذاکره بدنبال تحکیم و تثبیت منفعت یا منافع خود هستند، و البته همه اطراف مذاکره، بعنوان اصلی موضوع و پذیرفته شده این واقعیت را قبول دارند ، وگرنه مذاکره روی نمی دهد، اما برترین و موفقترین طرف مذاکره آنست که با سرپنجه عقل و حکمت و تدبیر و البته با توکل به خدای قادر متعال در آن مذاکره حاضر شود.
      برادرم یک مذاکره پیروز مذاکره ای است که به طور نسبی پیروز باشد بنا براین ممکن است همه اطراف یک مذاکره چند جانبه به طور نسبی پیروز و شادکام باشند! اساسا مقصود از برد برد که آقای رییس جمهور گفتند همین است.
      آقای باریشه!
      اینکه در حدیث فریقین آمده « تفکر ساعة خیر من عبادة السنة او سبعة السنة او سبعین السنة»، رازها و اسرار بی حد و حسابی در خود دارد، شما اگر لحاظتی با تامل و واقع بینی ( فارغ از هر گونه تعلقات مزاحم)، به اطراف خود نظر بیافکنی و به حال مردم با دیدگان خودشلن بنگری، آنگاه تصور مذاکره هستی، کافیست تا شما را به تصدیق آن وا دارد!
      آقای بزرگوار، چرا عادت کردیم همواره به نگرشها و اعمال سیاسی و اجتماعی خود نمره عالی بدهیم و جایی برای ابراز وجود و اظهار سجود دیگران لحاظ ننماییم؟
      برادرم، من از همه شما آقای صدر الدین بامتی و خانواده گرامیشان را بهتر و بیشتر می شناسم ، اینقدر هست که بطور ذاتی و سنتی اشخاصی مذهبی و دین محور بودند و هستند، در تمام نمادهای دین و فرهنگ از قبیل احداث مدرسه و مسجد و حسینیه و خدمات اجتماعی همواره پیشگام بودند ، در تمام سال و ماه و در تمام شبانه روز در خانه شان بروی مردم و همه نیازمندان گشوده بود ، همیشه با رویی باز از بینوایان استقبال کردند و با خوشحالی آنان را بدرقه می نمودند، شاید هیچوقت به تنهایی روی سفره غذا ننشستند ، بلکه از مهمانان یا بی بضاعتان در کنار خود پذیرایی نمودند.
      آقای باریشه!
      بنده راقم این سطور، این کلمات را برای هیچ نظر سبکسرانه ای ننوشتم، زیرا هیچگاه از کسی باجی نگرفتم و به هیچکس باجی ندادم ، زیرا رفیقم نعم الرفیق است و او خداوند متعال است. خدا نگهدار.

      • با احترام به شما عبارات خوب اما بدون هدفی را دنبال نمودید
        در متن شما بویی از ارمان گرایی البته از نوع واقعبینانه ای وجود ندارد اما عقب نشینی تلخی ناشی از عدم دریافت درست از مبانی امام و رهبری موج میزند که با کمی نمک روشنفکری پوشیده شد
        دوست خوبم تفاوت ما با شما اینست که خوشبینی در مذاکرات با شیطان بزرگ دارید اما ما نه
        کار شیطان اغواگریست فریب است نه مذاکره و کسب امتیاز و معامله
        برادرم بارها رهبری فرمودند مذاکره بهانه است
        امریکا دم از رابطه نمیزند ولی مکرر اصرار بر مذاکره دارد چرا؟
        رهبری فرمودند مذاکره برای اینست که بگویند جمهوری اسلامی از حرفهای خود نسبت به مسایل جهانی و امریکا برگشت چرا چون دارد با ما مذاکره میکند و این یعنی دنیا بدانید تنها کشوری که با ما مشکل داشت و بزرگترین دشمن ما که مرگ بر امریکا را عبادت میدانست نشست سر میز مذاکره با ما و شکست خود و از حرف خود برگشت تنها هدف امریکا اینست والسلام
        واین تازگی ندارد
        در دوره مسوولیت روحانی در شورای عالی امنیت ملی به خواست امریکا برای کاهش سانتریفیوژها به ۵بعدبه ۳راضی شدیم تا ثابت کنیم هدف صلح امیزی داریم و اعتماد سازی شود ولی در پایان غربیها به رهبری امریکا به سه تا هم راضی نشدند و گفتند باید کلا تعطیل که
        که رهبری دستور باز کردن پلمپ ها را صادر وتعداد سانتریفیوژها بعد چند سال به نوزده هزار رسید و غنی سازی هم به بیست درصد
        قراربود با کاهش غنی سازی سوخت نیروگاه ما را تهیه و تحویل دهند که باز هم خلف وعده کردند و در اظهاراتی اوباما گفت اگر میتوانستم تمام پیچ مهره های هسته ای ایران را نابود میکردم
        حال مذاکره با این دشمن که چشم دیدن مارو نداره چه معنایی دارد
        ایا بحث حل اختلاف است یا جنگ و به قول رهبری مرگ و زندگی
        شماها با این تفکر در جنگل مقابل گرگ دم از مذاکره بزنید شاید اقا گرگه در مذاکره شما رو نخوره و به یک برجام برسید ما را با گرگه کاری نیست
        شما گرگ را نادان فرض کنید و خود را عاقل
        ولی ما عاقلان را با حیوانات انسان نما کاری نیست همانطور که عقلو جهل با هم جمع نمیشوند انسانیت و درنده خویی با هم جمع نمیشوند
        ما با کسانی که خوی استکباری و خود برتر بینی و درندگی همچون امریکا و اسراییل دارند مذاکره نداریم و به تاسی از رهبرمان میگوییم مذاکره با امریکاممنوع

        • پاسخی دیگر به آقای باریشه
          با سلام واحترام شایسته به شما برادر ارجمند
          ۱- اولا تفاوت انسان با دیگر موجودات طبیعی مشهود در اینست که از طرفی موجودی صاحب فکر و اندیشمند و ازطرفی عقیده مند و آرمانگراست و انسانهارا نمی توان به فکری مکره و به عقیده ای مجبور ساخت.
          ۲- هدفی که من آن را دنبال میکنم عبارتست از احترام به تصمیم هایی است که در حوزه سیاست و اجتماع بر اساس خرد جمعی ساخته و بکار گرفته می شود.
          ۳- شما درباره آرمان گرایی و آنهم از نوع واقع بینانه سخن گفتید، و گفتید در سخن شما بویی ازآرمانگرایی واقع بینانه وجود ندارد! آیا می شود کسی که به همه اصول دین و فضایل اخلاقی و احکام شرعی معتقد است و شیعه اهل بیت علیهم السلام است و قبل از بلوغ در احکام شرعی مقلد حضرت امام (ره) بوده و به فرمان او ده بار به جهاد رفته و ازاسلام وقرآن و تمامیت ارضی و ناموس و مردم دفاع کرده، و در بیش از ۳۵ انتخابات شرکت کرده ، آرمانگرا و واقع بین نباشد؟، برادرم لطفا انصاف بدهید ما را نیز در صف آرمانگراها راه دهید!
          ۴- گفتید از مبانی امام و رهبری عقب نشینی کردم، این نظر شما اساسا ناصوابست، زیرا اولا شما در باتلاق توهمات خود درمانده اید وازمنطق روشن و محکمی تبعیت نمی کنید از این رو دیگران را با حربه بدعت و خروج از ولایت و مانند اینها ازحریم انقلاب و نظام دور می سازید، که این اولا دور از اخلاق الهی و هم مخالف عدالت و انصافست، ثانیا اختلاف اندیشه با اشخاص یا احزاب در سیاست لزوما به معنای دور ماندن از کاروان آرمان امام و رهبری نیست، بخصوص اینکه این همه احزاب نوظهور یا کهنه ظهور و یا اشخاص مختلف با تضارب افکار و سلایق سیاسی گوناگون!
          ۵- لطفا اندیشه های شخصی یا حزبی خود و دوستانتان را در سایه عناوینی مانند آرمان امام و رهبری بیمه نسازید، زیرا این شیوه معمول و رائج و زننده و غیر اخلاقی بسیاری از اشخاص و احزاب در طول تاریخ بوده که استفاده های ابزاری و تحریف آمیز از کلمات و مکتوبات بزرگان و حتی قرآن و روایات معصومین (ع) می نمودند.
          ۶- جان برادر این دوستان ما واین گروههای سیاسی و حتی دینی و قانونی، در مثبتات، به طور نسبی بهره ای از حقانیت را دارند، و برای ما شایسته نیست احزاب سیاسی را مطلق نموده و درهای نقد و اعتراض را بر آنان ببندیم والبته درک درست این سخن سبب صلاح و فلاح است.
          ۷- اینکه سخن از روشنفکری به میان آوردید،وآن را مقبوح شمردید شاید به خاطر ستم تاریخی بوده که به بهانه آن بردین ومردم این سرزمین به دست کسانی که ادای روشنفکری در می آوردند رفته است وگرنه روشنفکری در ذات خود یک فضیلتست، و واژه «بصیرت» که در قرآن کریم و روایات معصومین و بیانات رهبران الهی آمده به معنای « روشنفکری » است، و به این معنا چه کسی روشنفکر تر از امام جعفر صادق (ع) است؟ پس روشنفکری به معنای صحیح خود ممدوح و پسندیده است.
          ۸- اینکه در امور سیاسی بنده عین شما بیاندیشم و یا شما در مسائل سیاسی عین من بیاندیشی این همان دگم اندیشی و باور نادرست است، بله ممکن است بنده مانند شما و شما مانند من تمشی نماییم و البته این یک اتفاق است که ممکنست خوشایند و یا ناگوار باشد، برادرم پیراهن یک فکر سیاسی در بر یک شخص لزوما نباید بر همه اندامها اندازه باشد، اجازه بدهیم هرکسی در سیاست رخت خود را برتن کند، آیا شما حاضرید رخت دیگری را بپوشید؟ نه هرگز!
          ۹- از شما تعجب می کنم چگونه بحث مذاکره با شش کشوردر برجام را به بحث مذاکره با آمریکا در باره بر قراری رابطه با آن کشور ارتباط دادید؟ آیا در نوشتار بنده در باره غیر از برجام سخنی رفته است تا شما مسیر سخن را تغییر داده و در باره ننگاوری رابطه با آمریکای جنایتکار سخن بگویید! و بعد به نتیجه گیری خود ساخته بپردازید؟
          ۱۰- سخن در باره رابطه با هرکشوری تنها بر اساس معیار های مصرح امام و رهبری و صرفا به اقتضای مصالح عالیه نظامست . امیدواریم کشور عزیز اسلامی ما با پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و همدلی و همزبانی دولت و ملت و خرد جمعی همه فرهیختگان، تمام قله های فضیلت را فتح کند و الگوی حیات طیبه الهی برای بشریت گردد . انشاء الله

  4. این دیگه چی میگه

    آقا سال ۹۱ یه چیزی گفت که هرگز خلاف نخواهد شد

    آیا می دونی طبق نظر امام خامنه ای هدف آمریکاییها این است که در ملت ایران اشتیاق به مذاکره با آمریکا ایجاد شود؟ امام خامنه ای: در تبلیغات وانمود میکنند که اگر ایران با آمریکا سر میز مذاکره بنشیند، تحریمها برداشته میشود. این هم دروغ است. هدفشان این است که با وعده‌ی برداشتن تحریمها، ملت ایران را وادار کنند که اشتیاق به مذاکره‌ی با آمریکا پیدا کند. تصور آنها این است که ملت ایران دیگر از تحریمها به ستوه آمده‌اند، پدرشان دارد در می‌آید، همه چیز به هم ریخته است؛ پس ما بگوئیم خیلی خوب، بیائید مذاکره کنید تا تحریم را برداریم، یکهو جمعیت ملت ایران راه بیفتند که بله، بیائید مذاکره کنیم۸ ۱۳۹۱/۱۱/
    رفع تحریم دروغه یک دروغ بزرگ
    روی کاغذ حرف از تعلیق می زنند ولی هرگز عملی نمیکنند و مثل قبل بهانه در می آورند

  5. جواب ریش دار بی ریشه
    دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با نگارش یادداشتی به بررسی ابعاد نامه تاریخی مقام معظم رهبری درباره نحوه اجرای برجام پرداخت.
    «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» در این یادداشت که با عنوان”برجام و رهبری” نامیده شده است پس از جمع بندی وضعیت کشور برای تصویب برجام پیشنهاداتی را برای پسابرجام مطرح نموده است . متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است:
    دوازده سال از بزرگ‌ترین میز مذاکرات دیپلماتیک تاریخ و تهدیدات جدی و تحریم‌های ظالمانه ناشی از آن گذشت و ملت ایران با سرافرازی کارنامه درخشانی از اقتدار و تدبیر را به نمایش گذاشت. در حقیقت طی این دوازده سال کشور با حوادث بسیار سنگینی مواجه شد. از تحریم بی‌سابقه گرفته تا تهدیدات بی‌رویه و رفتن کشور به آستانه سه جنگ و حتی تا بالا رفتن احتمال هرج‌ومرج و یا بازگشت استبداد به داخل کشور! ولی ملت ما با موفقیت بی‌نظیری توانست از تمامی آن‌ها عبور کند و اجازه وقوع بسیاری از آن رویدادهای احتمالی را ندهد؛ و آنچه هم که اتفاق افتاد (مثل تحریم‌ها) با ایستادگی و تدبیر پشت سر گذاشته شد. اکنون‌که از این حادثه مهم عبور کرده‌ایم باید دید که چگونه این برگ زرین و پرافتخار از پس سیصد سال در ایران شکل گرفت. بدون شک رهبری و ملت ایران بیشترین سهم را داشته‌اند ولی دولت و مذاکره‌کنندگان و حتی منتقدین نیز نقش‌های مؤثری را در این پیروزی بر عهده گرفتند.
    دلی آرام و قلبی مطمئن
    طرفداران و منتقدین مذاکرات هسته‌ای افرادی معتقد و دارای استدلال‌های قوی در رفتار و گفتار خود بودند. لذا چالش آن‌ها با یکدیگر می‌توانست به درگیری‌های داخلی کشیده شود. هردو طرف ابزار لازم را برای تخریب یکدیگر در اختیار داشتند. اگر این مذاکرات قبل از انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت یا کشور به هرج‌ومرج کشیده می‌شد و دولت سقوط می‌کرد و یا منافع ملی در مذاکرات از بین می‌رفت و منتقدین توسط دولت سرکوب می‌شدند. انتشار گفتگوهای طرفین در رسانه‌ها و گفتگوهای مجلس شورای اسلامی بهترین سند بر این مدعاست. معتقدین به برجام و منتقدین به آن هرکدام روی اعتقادات خویش حرکت می‌کردند و ابزار لازم برای از پا درآوردن یکدیگر را داشتند؛ اما چرا این اتفاقات تا مرز وقوع پیش می‌رفت ولی عملی نمی‌شد؟
    در تمامی مذاکرات دوازده‌ساله هسته‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند یک چشم بینا و مدافعی سرسخت، در چند میدان به‌صورت هم‌زمان حضور می‌یافتند و از منافع ملی و عزت ملت دفاع می‌نمودند. ازیک‌طرف مراقب مذاکره‌کنندگان بودند و برخی مواقع به مذاکرات ورود می‌کردند و هشدارهای لازم را می‌دادند. ازیک‌طرف مراقب منتقدین بودند و ضمن حمایت از انتقاد، از تیم مذاکره‌کننده پشتیبانی می‌کردند؛ و آن‌ها و دولت را متذکر می‌شدند که با منتقدین برخورد نامناسب نکنید. ازیک‌طرف در مقابل جنگ روانی کم‌نظیر دشمن ایستاده و به آن‌ها نهیب می‌زدند که جلوتر نیایند. از طرف دیگر نیروهای مسلح را آماده نگاه ‌داشته به پیشرفت آن‌ها می‌افزودند تا از حمله احتمالی دشمن جلوگیری نمایند. به‌گونه‌ای که طی دوازده‌ساله اخیر دو بار رژیم صهیونیستی و یک‌بار امریکا قصد حمله به کشور را داشتند که به دلیل آماده‌باش و هوشیاری نیروهای مسلح از حمله به ایران بازماندند. حقیقتاً اگر رهبری در ایران نبود و یا مثل دوران مشروطه و ملی شدن نفت رهبری ضعیفی کشور را اداره می‌کند، چه اتفاقی می‌افتاد؟ در طول مذاکرات چند بار به این جمله امام فکرمی کردم که فرمودند با “دلی آرام و قلبی مطمئن “به جایگاه ابدی سفر می‌کنم.
    طرفداران و منتقدین مؤدب
    البته نباید تأثیر باور و عقلانیت طرفداران و منتقدین برجام را کم‌اهمیت بدانیم. هم دولت و مذاکره‌کنندگان و هم منتقدین چه از روی باور و چه با درس گرفتن از فتنه‌های گذشته هرگاه با ورود رهبر انقلاب مواجه می‌شدند با ایشان همراهی می‌کردند. به همین دلیل هم هست که رهبر معظم انقلاب در نامه به ریس جمهور محترم از همه آن‌ها حمایت نموده است. البته در نامه رهبری فاصله بین خواسته‌های ایشان که خواسته‌های ملت ایران است با عملکرد دولت و مجلس کاملاً پیداست. ولی این فاصله دلیلی بر سرکوب طرفداران و منتقدین برجام نیست. بلکه بیانگر یک واقعیت تاریخی جدید و به ظهور رسیده است. از طرف دیگر درسی است برای کسانی که در پی تضعیف جایگاه رهبری هستند. هدایت‌های رهبری نشان داد که سخن حکیمانه امام که فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به کشور آسیبی وارد نشود» چه قدر دقیق و درست بوده است. در طی دوازده سال مذاکرات و تهدیدهای غرب و تحریم‌های ظالمانه وجود رهبری عامل اصلی وبی بدیل در پیروزی ملت ایران گردید.
    هوشیاری ملت ایران
    هوشیاری ملت ایران که پابه‌پای رهبری حرکت می‌کرد و جلوتر از منتقدین و دولت درصحنه‌ها حاضر می‌شد، یکی دیگر از عوامل عبور موفقیت‌آمیز ایران از مذاکرات و تهدیدات بود. تشییع جنازه باشکوه غواصان در شرایطی که مذاکرات قفل‌شده بود، یک نمونه برجسته نقش ملت ایران در پیروزی سیاسی ماست. مهم‌تر از آن صبر و تحمل در برابر چند سال تحریم‌های سخت و ظالمانه‌ای است که خود آنان نام فلج‌کننده به آن داده بودند. ملت ایران تمامی آن تحریم‌ها و تورم چهل‌درصدی را تحمل کرد و کمترین فشار را به دولت و حاکمیت وارد نکرد.
    دست غیبی
    البته در تمامی عوامل فوق نقش دست غیبی الهی هویدا است. چه در رفتار و گفتار رهبری و چه در حضور بی‌سابقه ملت ایران و چه در برآیند رفتار منتقدین و طرفداران.
    نتیجه‌گیری
    خیلی‌ها هم بودند که با موضع‌گیری‌های روشنفکر مآبانه سعی کردند که این زحمات طاقت‌فرسای ملت و دولت و رهبری را به نفع خود مصادره کنند. بدتر آنکه عده‌ای خودخواه و ناراحت بارها و بارها نظام جمهوری اسلامی را به تدبیر نداشتن وعدم درک واقعیت‌های بین‌المللی متهم کردند؛ اما ملت بزرگ ایران و نخبگان و روشنفکران متعهد از این دوازده سال ایستادگی همراه با تدبیر و اقتدار درس‌های بزرگی برای آینده گرفتند. آری ما دیگر اجازه نخواهیم داد دوران پهلوی و قاجار در ایران تکرار شود. این انقلاب حسینی بوده است: «هیهات من الذلّة»، ما همیشه در برابر دشمنان خود بر سر دوراهی شهادت و یا پیروزی قرارگرفته‌ایم که هرکدام برای ما اتفاق بیافتد پیروزی است. دو نکته را باید در نظر بگیریم:
    ۱- ما از ماجرای هسته‌ای با کارنامه بهتری (هم در زمان دولت قبلی و هم در زمان دولت فعلی) می‌توانستیم خارج شویم. تنها به یک مورد آن اشاره می‌کنم که تحریم‌های اقتصادی بهترین فرصت و تاریخی‌ترین موقعیت در ایجاد یک تحول اقتصادی بود. ایران می‌توانست بسیاری از موانع تولید ملی را ازسر راه بردارد؛ و از دل تحریم‌ها اقتصاد کشور را از مسیر انحرافی به مسیر واقعی خودش بکشاند. البته رهبر انقلاب سیاست‌های این تحول را به مجلس و دولت ابلاغ کردند. اگر سیاست‌های کلان اقتصادی که ‌توسط رهبر معظم انقلاب به دولت و مجلس ابلاغ‌شده بود به درستی اجرا می‌شد ، وضعیت اقتصادی مردم و کشور حتی باوجود تحریم‌های اقتصادی چند برابر امروز بهتر شده بود. در فرصت مناسب برای درس گرفتن و نه محکوم کردن کسی باید به این مسئله رسیدگی شود.
    ۲- هرچند ما از یک نبرد واقعی سیاسی و اقتصادی و نظامی با سربلندی بیرون آمدیم ، ولی بلافاصله وارد نبردی جدید تحت عنوان نفوذ شده‌ایم. ماجرا این است که می‌خواهند از طرفی نفوذ معنوی ما را در منطقه یعنی در عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین و بحرین و جهان اسلام از بین ببرند و از سوی دیگر نفوذ خود را در داخل کشور افزایش دهند. لذا برجام هم نشان پیروزی وهم بستر یک نبرد جدید است. باید همان‌طور که در ذیل چتر رهبری و تکیه به ملت عزیزمان در مبارزه “هسته‌ای شدن “پیروز شدیم، در اجرای برجام و یا نبرد بانفوذ نیز موفق شویم.
    کتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با نگارش یادداشتی به بررسی ابعاد نامه تاریخی مقام معظم رهبری درباره نحوه اجرای برجام پرداخت. «پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی» در این یادداشت که با عنوان”برجام و رهبری” نامیده شده است پس از جمع بندی وضعیت کشور برای تصویب برجام پیشنهاداتی را برای پسابرجام مطرح نموده است . متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است: دوازده سال از بزرگ‌ترین میز مذاکرات دیپلماتیک تاریخ و تهدیدات جدی و تحریم‌های ظالمانه ناشی از آن گذشت و ملت ایران با سرافرازی کارنامه درخشانی از اقتدار و تدبیر را به نمایش گذاشت. در حقیقت طی این دوازده سال کشور با حوادث بسیار سنگینی مواجه شد. از تحریم بی‌سابقه گرفته تا تهدیدات بی‌رویه و رفتن کشور به آستانه سه جنگ و حتی تا بالا رفتن احتمال هرج‌ومرج و یا بازگشت استبداد به داخل کشور! ولی ملت ما با موفقیت بی‌نظیری توانست از تمامی آن‌ها عبور کند و اجازه وقوع بسیاری از آن رویدادهای احتمالی را ندهد؛ و آنچه هم که اتفاق افتاد (مثل تحریم‌ها) با ایستادگی و تدبیر پشت سر گذاشته شد. اکنون‌که از این حادثه مهم عبور کرده‌ایم باید دید که چگونه این برگ زرین و پرافتخار از پس سیصد سال در ایران شکل گرفت. بدون شک رهبری و ملت ایران بیشترین سهم را داشته‌اند ولی دولت و مذاکره‌کنندگان و حتی منتقدین نیز نقش‌های مؤثری را در این پیروزی بر عهده گرفتند. دلی آرام و قلبی مطمئن طرفداران و منتقدین مذاکرات هسته‌ای افرادی معتقد و دارای استدلال‌های قوی در رفتار و گفتار خود بودند. لذا چالش آن‌ها با یکدیگر می‌توانست به درگیری‌های داخلی کشیده شود. هردو طرف ابزار لازم را برای تخریب یکدیگر در اختیار داشتند. اگر این مذاکرات قبل از انقلاب اسلامی صورت می‌گرفت یا کشور به هرج‌ومرج کشیده می‌شد و دولت سقوط می‌کرد و یا منافع ملی در مذاکرات از بین می‌رفت و منتقدین توسط دولت سرکوب می‌شدند. انتشار گفتگوهای طرفین در رسانه‌ها و گفتگوهای مجلس شورای اسلامی بهترین سند بر این مدعاست. معتقدین به برجام و منتقدین به آن هرکدام روی اعتقادات خویش حرکت می‌کردند و ابزار لازم برای از پا درآوردن یکدیگر را داشتند؛ اما چرا این اتفاقات تا مرز وقوع پیش می‌رفت ولی عملی نمی‌شد؟ در تمامی مذاکرات دوازده‌ساله هسته‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند یک چشم بینا و مدافعی سرسخت، در چند میدان به‌صورت هم‌زمان حضور می‌یافتند و از منافع ملی و عزت ملت دفاع می‌نمودند. ازیک‌طرف مراقب مذاکره‌کنندگان بودند و برخی مواقع به مذاکرات ورود می‌کردند و هشدارهای لازم را می‌دادند. ازیک‌طرف مراقب منتقدین بودند و ضمن حمایت از انتقاد، از تیم مذاکره‌کننده پشتیبانی می‌کردند؛ و آن‌ها و دولت را متذکر می‌شدند که با منتقدین برخورد نامناسب نکنید. ازیک‌طرف در مقابل جنگ روانی کم‌نظیر دشمن ایستاده و به آن‌ها نهیب می‌زدند که جلوتر نیایند. از طرف دیگر نیروهای مسلح را آماده نگاه ‌داشته به پیشرفت آن‌ها می‌افزودند تا از حمله احتمالی دشمن جلوگیری نمایند. به‌گونه‌ای که طی دوازده‌ساله اخیر دو بار رژیم صهیونیستی و یک‌بار امریکا قصد حمله به کشور را داشتند که به دلیل آماده‌باش و هوشیاری نیروهای مسلح از حمله به ایران بازماندند. حقیقتاً اگر رهبری در ایران نبود و یا مثل دوران مشروطه و ملی شدن نفت رهبری ضعیفی کشور را اداره می‌کند، چه اتفاقی می‌افتاد؟ در طول مذاکرات چند بار به این جمله امام فکرمی کردم که فرمودند با “دلی آرام و قلبی مطمئن “به جایگاه ابدی سفر می‌کنم. طرفداران و منتقدین مؤدب البته نباید تأثیر باور و عقلانیت طرفداران و منتقدین برجام را کم‌اهمیت بدانیم. هم دولت و مذاکره‌کنندگان و هم منتقدین چه از روی باور و چه با درس گرفتن از فتنه‌های گذشته هرگاه با ورود رهبر انقلاب مواجه می‌شدند با ایشان همراهی می‌کردند. به همین دلیل هم هست که رهبر معظم انقلاب در نامه به ریس جمهور محترم از همه آن‌ها حمایت نموده است. البته در نامه رهبری فاصله بین خواسته‌های ایشان که خواسته‌های ملت ایران است با عملکرد دولت و مجلس کاملاً پیداست. ولی این فاصله دلیلی بر سرکوب طرفداران و منتقدین برجام نیست. بلکه بیانگر یک واقعیت تاریخی جدید و به ظهور رسیده است. از طرف دیگر درسی است برای کسانی که در پی تضعیف جایگاه رهبری هستند. هدایت‌های رهبری نشان داد که سخن حکیمانه امام که فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به کشور آسیبی وارد نشود» چه قدر دقیق و درست بوده است. در طی دوازده سال مذاکرات و تهدیدهای غرب و تحریم‌های ظالمانه وجود رهبری عامل اصلی وبی بدیل در پیروزی ملت ایران گردید. هوشیاری ملت ایران هوشیاری ملت ایران که پابه‌پای رهبری حرکت می‌کرد و جلوتر از منتقدین و دولت درصحنه‌ها حاضر می‌شد، یکی دیگر از عوامل عبور موفقیت‌آمیز ایران از مذاکرات و تهدیدات بود. تشییع جنازه باشکوه غواصان در شرایطی که مذاکرات قفل‌شده بود، یک نمونه برجسته نقش ملت ایران در پیروزی سیاسی ماست. مهم‌تر از آن صبر و تحمل در برابر چند سال تحریم‌های سخت و ظالمانه‌ای است که خود آنان نام فلج‌کننده به آن داده بودند. ملت ایران تمامی آن تحریم‌ها و تورم چهل‌درصدی را تحمل کرد و کمترین فشار را به دولت و حاکمیت وارد نکرد. دست غیبی البته در تمامی عوامل فوق نقش دست غیبی الهی هویدا است. چه در رفتار و گفتار رهبری و چه در حضور بی‌سابقه ملت ایران و چه در برآیند رفتار منتقدین و طرفداران. نتیجه‌گیری خیلی‌ها هم بودند که با موضع‌گیری‌های روشنفکر مآبانه سعی کردند که این زحمات طاقت‌فرسای ملت و دولت و رهبری را به نفع خود مصادره کنند. بدتر آنکه عده‌ای خودخواه و ناراحت بارها و بارها نظام جمهوری اسلامی را به تدبیر نداشتن وعدم درک واقعیت‌های بین‌المللی متهم کردند؛ اما ملت بزرگ ایران و نخبگان و روشنفکران متعهد از این دوازده سال ایستادگی همراه با تدبیر و اقتدار درس‌های بزرگی برای آینده گرفتند. آری ما دیگر اجازه نخواهیم داد دوران پهلوی و قاجار در ایران تکرار شود. این انقلاب حسینی بوده است: «هیهات من الذلّة»، ما همیشه در برابر دشمنان خود بر سر دوراهی شهادت و یا پیروزی قرارگرفته‌ایم که هرکدام برای ما اتفاق بیافتد پیروزی است. دو نکته را باید در نظر بگیریم: ۱- ما از ماجرای هسته‌ای با کارنامه بهتری (هم در زمان دولت قبلی و هم در زمان دولت فعلی) می‌توانستیم خارج شویم. تنها به یک مورد آن اشاره می‌کنم که تحریم‌های اقتصادی بهترین فرصت و تاریخی‌ترین موقعیت در ایجاد یک تحول اقتصادی بود. ایران می‌توانست بسیاری از موانع تولید ملی را ازسر راه بردارد؛ و از دل تحریم‌ها اقتصاد کشور را از مسیر انحرافی به مسیر واقعی خودش بکشاند. البته رهبر انقلاب سیاست‌های این تحول را به مجلس و دولت ابلاغ کردند. اگر سیاست‌های کلان اقتصادی که ‌توسط رهبر معظم انقلاب به دولت و مجلس ابلاغ‌شده بود به درستی اجرا می‌شد ، وضعیت اقتصادی مردم و کشور حتی باوجود تحریم‌های اقتصادی چند برابر امروز بهتر شده بود. در فرصت مناسب برای درس گرفتن و نه محکوم کردن کسی باید به این مسئله رسیدگی شود. ۲- هرچند ما از یک نبرد واقعی سیاسی و اقتصادی و نظامی با سربلندی بیرون آمدیم ، ولی بلافاصله وارد نبردی جدید تحت عنوان نفوذ شده‌ایم. ماجرا این است که می‌خواهند از طرفی نفوذ معنوی ما را در منطقه یعنی در عراق و سوریه و لبنان و یمن و فلسطین و بحرین و جهان اسلام از بین ببرند و از سوی دیگر نفوذ خود را در داخل کشور افزایش دهند. لذا برجام هم نشان پیروزی وهم بستر یک نبرد جدید است. باید همان‌طور که در ذیل چتر رهبری و تکیه به ملت عزیزمان در مبارزه “هسته‌ای شدن “پیروز شدیم، در اجرای برجام و یا نبرد بانفوذ نیز موفق شویم.

  6. ناهار نخردمی

  7. قابل توجه عزیزانیکه تحت عنوان ریش داربی ریشه
    وحسین آقای عزیز!!خدمت شماعزیزان عارضم که این چندسطرسیاهه روجناب بامتی ننوشت والسلام!
    حاضرم درهرمکانیکه آقای بامتی تعیین کنه باهم وباتفاق شمادوبزرگوارتمام امکانات ولوازم التحر یررودراختیارش قراربدین!اگرتونست۲سطرقلم بزنه من ازطریق همین رسانه ازش عذرمیخام!
    لذادلیلی ندارداینگونه خودتونوبخاطریک موضوعیکه
    تصمیم گیریش درحوزه اختیارات مان نبوده درگیرکنیم
    درپایان توفیق وسربلندی همه راازخداوندمتعال خو اهانم!

    • اتفاقا” ما هم دیروزپیش آقای صدرالدین بامتی رفتیم و باهاشون حضورا” صحبت کردیم و برای ما قابل باور نبود که این مطالب را شخص ایشان نوشته باشند و از ایشان پرسیدیم و ایشان گفتند من این مطالب راخود به تنهایی نوشتم و قرار گردیده است مرحله ی دوم این برجام را به طور واضح تر در حد توان فکری خود برایمان بنویسد و ایشان حتی چند گواه هم دارند که این مطالب ها نوشته ی خود شخص ایشان می باشد و آقای بامتی می گوید برای من فرقی نمی کند که مردم باور کنند که این مطالب نوشته ی من است یا نه.

  8. باسلام.توصیه من به کسی که این مطلب را گذاشته این است که اگر در google جستجو کند می بیند که اقای صدرالدین بامتی حداقل بالای ۵۰ مقاله نوشته ودر روزنامه های بشیر مازندران ومردم سالاری کشور و هدف واقتصاد کشور و روزنامه ی گل زمانی که در استقلال بودند بارها مصاحبه نموده است وبه عنوان یکی از مدیران که سه سال سابقه ی کارآفرین نمونه در شهرستان را ازآن خود نموده است در شبکه یک برنامه ی ویترین ترین ها از نامبرده دعوت به عمل آمده و به مدت ۲۰ دقیقه از عملکرد نامبرده در زمینه های سیاسی ٰ-فرهنگی ٰ -ورزشی و اقتصادی فیلمبرداری گردیده و در بهترین ساعت روز از شبکه یک صداو سیمای کشور پخش گردیده است.

  9. آقا صدرا فردي است كه نكا و نكايي قدرش را هنوز ندانست و نخواهد دانست . آقا صدرا بود كه در كنار كارخانه داري و درآمد توليدش در بخش ورزش نكا زحمات زياد كشيد و هزينه هاي زيادي كرد . او بود كه توانست براي نكا تيم ليگ دسته سوم كشور خريداري نمايد و تيم ليگ برتر (پرسپوليس) و تيم ملي جوانان كشور را به مازندران براي بازي با تيم صدراي نكا بياورد كه از شبكه طبرستان بطور مستقيم پخش شد اين در حاليستكه رييس يكي از بانكهاي نكا از آقا صدرا ۱۲۰ ميليون تومان پول وام را ميگيرد ولي به او وام نميدهد كه با تعطيلي كارخانه روبرو شد و ۲۰۰ نفر از همين كارگراي نكايي از كار بيكار شدند و در سرگرداني مهلك بسر ميبرند . ايشان اسطوره تلاش ، كوشش،پشتكار،دلسوزي و خيرات نكا بود كه مالش را براي پيشرفت جوانان خرج كرد كه نتوانستيم قدرش را بدانيم و حفظش كنيم و آنان را زمين زديم و در واقع خودزني كرديم .

  10. نیک فامت زرندینی مصطفی در گفت:

    ضمن عرض سلام وادب واحترام به همه دوستان .تازمانیکه قدرشناسی و قدردانی فرهنگ اجرایی نشه وتازمنیکه درسدد تخریب وخالی کردن زیرپای یکدیگر هستیم قدرتهای جهانی همچنان به مازور گفته واستانهای دیگه کشور حقوق استان ماوشهرستانهای دیگه حق وحقوق مانکائیارابنفع خودشان ضبط واستفاده خواهند کرد.بنده رفیق آقای بامتی نیستم چون درحد این بزرگوار نبوده ولی خونه محرم ودوست صمیمی ایشان هستم.ایشان وفرزندانشان باعث افتخار کشدرهستند. و……….!؟

  11. باسلام وعرض خسته نباشید به دوستان و بازدید کنندگان به خصوص دوست دارن اقای صدراالدین بامتی !من مدتی از شهمیرزاد امدم پیش عمو برای کار از مدت ها قبل از طریق رسانه های مازندران و اطرافیان شندیم که عمو خیلی کار برای شهرنکا و مردم انجام داده !تا الان خیلی با عمو و احساساتش بازی کردن و او را اذیت کردن ولی با یاری خدا و یاری کردن دوستان ایشان مشکلشون حل میشود ، خودتان می دانید که فوتبال نکا زنده شد خیلی ازمردم خونه دار شدن خیلی ها ازدواج و خیلی ها کمک نقدی خواستن این هارو ان بزرگوار انجام داد مملکت ما نیاز به چنین افرادی دارن عمو جانباز ۸ سال دفاع مقدس بوده که با تمام مشکلت که برایشان پیش اومده فقط دلشان برای کارگرای که پیشش بودن میسوزد وبا ایمان و توکل بر خدا با مشکلش میجنگد .بیایم باکمی مهربانی انسانیت به یکدیگر کمک کنیم به امید خبر های خوش برای همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *