آقای رئیس‌جمهور،عزل مدیران نه نشانی از امید دارد و نه تدبیر!

آقای رئیس‌جمهور، عزل مدیران استان به بهانه استقبال سرد مردم از رئیس‌جمهور نه نشانی از امید دارد و نه تدبیر! چاره این سردی استقبال را در جای دیگری باید جست!

احمدعلی مقیمی در نامه‌ای به دکتر روحانی، عزل مدیران شهری و استانی به بهانه استقبال سرد مردم از رئیس جمهور و هیئت دولت را زیبنده دولت تدبیر و امید ندانست و بیان داشت که باید دلیل این مورد را در معاونت اجرایی رئیس جمهور یافت.

نماینده مردم شهرستانهاي بهشهر نكا گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در این نامه آورده است: بی شک مردم مازندران در میهمان نوازی شهره خاص و عام هستند و آنچه که به عنوان بررسی علل و عوامل عدم استقبال شایسته از رئیس‌جمهور در استان در حال پیگیری است و منجر به عزل تعدادی از مدیران استان شده است زیبنده دولت تدبیر و امید نیست.

مقیمی ادامه داد: آنچه که اینجانب بنا به وظیفه این موضوع مهم را مورد بررسی قرار داده‌ام، علت را باید در معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و شخصی که مسوول هماهنگی این سفر بوده است، جستجو کنید.

نماینده مردم شهرستانهاي بهشهر نكا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق این شخص گفت: جناب اقای مهندس صالحی که مسوول هماهنگی این سفر بوده است با هدف تحقیر و بی‌کفایت نشان دادن مازندران با دخالت‌های خود، هرگونه ابتکار عمل و توان برنامه ریزی را از مدیران استانی برای این سفر سلب کرده و با کمال تاسف و تأثر با اغراض شخصی، این چنین سفر رئیس‌جمهور را مستمسک خویش قرار داده است.

دکتر مقیمی در پایان به دکتر روحانی پیشنهاد داد که سوابق و پیشینه نامبرده در تعاملات با مدیران استان مورد ارزیابی قرار گرفته و پاسخگویی این نابسامانی ها را ازشخص مسوول این سفر پیگیری گردد نه از مدیران خدوم استان.

متن نامه:
آقای رئیس‌جمهور، عزل مدیران استان به بهانه استقبال سرد مردم از رئیس‌جمهور نه نشانی از امید دارد و نه تدبیر! چاره این سردی استقبال را در جای دیگری باید جست!94.08.05-1 94.08.05-2

دیدگاه های این مطلب

17 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام
    همین که تا الان تونستن بمونن نشان از لیاقت نبود
    نشان از تدبیر بوده برادر مقیمی
    شما برو برای رای کار مثبت انجام بده
    کار اجرایی ربطی به تو نداره.

    راستی یکدفعه یادم اومد. دکتر روحانی گفته طرحی از بندر ندیدیم، درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. چاره ی بی نشاطی و بیرغبتی مردم در هر شهری به شیوه ی مدیریت(اجتمایی_سیاسی_اقتصادی_روانی_ امنیتی_ تفریحی_ اموزشی)ان شهر می باشد مخصوصا شما به عنوان نماینده شهرستانهای نکا بهشهر گلوگاه بیشترین سهم در این پدیده را دارید.

  3. اقا سید سلام ،ادب مرد به ز دولت اوست.

  4. اقای مقیمی:
    شما به عنوان نماینده مجلس…چقدر از فرصتی که اقای روحانی به شما در جلسه ی استانداری جهت ارایه طرح های صنعتی و عمرانی به شما داده بوداستفاده کرده بودی؟؟؟؟ایا در باره از دست رفتن پتروشیمی بهشهر سوال کردی؟؟؟

  5. نمیدونم چرا یداللهی از مقیمی اینقد سوخته که فقط کامنتای مخالفاشو میذاره.با اون سایت مسخره ات

  6. قاسم رضایی قلعه سری در گفت:

    شهرستان نکا شهر سه برادر نیست ظاهرا برادر ناتنی میباشد

  7. آقای مقیمی سلام
    خط شما زیباست وشکر آن به اینست مطالب زیبا و شایسته ای را بنگارید شما وکیل ما هستید این الزام اخلاقی و شرعی و حقوقی راهمواره رعایت کنید.
    آقای مقیمی شما بعنوان نماینده مردم، قانونا مسئولیت تعریف شده ای دارید، مسئولیت نخست و ذاتی هر نماینده ای قانون گزاریست، کدام الزام بایسته ای شما را به این نامه نگاری ملزم ساخته تا اینگونه شتابزده و بر اساس حدس و گمان و با تعبیراتی مانند « علی الظاهر و…» خطاب به شخص رییس جمهور اطلاع رسانی کنید؟
    شما در تصمیم گیریتان به مشاوران آگاه و امین وشجاع نیاز دارید ، برادر گرامی، بین شجاعت و تهور فرق است و نامه شما متهورانه بود نه شجاعانه، فریب احسنت و آفرین اطرافین نزدیک بین را نخوریم.
    نامه شما از قواعد اولیه نگارشی پیراسته نیست، انتظار اینست که نامه سرگشاده به ریسس جمهور که محتمل است بسیاری از مردم در جهان آن را قرائت کنند ، و نیز در پوشه اسناد دوره نمایندگیتان حفظ گردد، (در صورت نیاز به نگارش) با دقت لازم تحریر شود . آرزومند توفیق و شادکامی شما .
    الف – موکل شما از قم

  8. جانم فدای ساکنین بخش مرکزی در گفت:

    برادرمقیمی بنده دورکعت نمازشکرنذرکرده بودم که بخشداربخش مرکزی عوض بشه ونذرم رااداکردم ومطلب هم در سایت گذاشته بودم که جناب یداللهی تاییدنکرده بودندانشاالله اینبارتاییدمی کنند

  9. مقیمی دوست داریم.نماینده شجاع اصولگرا.دمت گرم.پیروز باشی در پناه امام حسین

  10. هرکی بفکر خویش / کوسه بفکر ریش
    بس کنید دیگه . نکا مگر شده موش آزمایشگاهی .
    یا مدیران صقر کیلومتر که بیان با آزمایش و خطا کار کنند و نکا ۴ سال عقب بیفته و بعد ۴ سال دیگه .!!!!!!
    یا مدیران سال آخری که بیان نکا و با افزایش حقوق دو سال آخر با حقوق مکفی بازنشسته بشند. !!!!!!
    یا سیاسی محض که به نفع اربابان خود کار کنه !!!!
    یا ….. یا …… یا……

  11. موکل از قم جناب مقیمی کاملا اگاهانه تصمیم گیری میکنند شما زورت نیاد

  12. ساکن بخش مرکزی در گفت:

    جنابعالی نیاز نیست جانتو واسه ساکنین بخش مرکزی فدا کنی.این نظر شخص شماست ولی تا اونجا که من میدونم خیلی از افراد همون منطقه که جانتو میخوای بدی براشون بخاطر تصمیم شتابزده و بدون فکر استاندار و فرماندار شاکی هستند جانم!!!!

    • بعنوان یک ایرانی که درخانواده چندجوان تحصیل کرده وایثارگربیکاردارم خواستم ازآقای مقیمی
      یک سوال دارم اینکه آقای جلالیان چگونه جذب و
      واردبدنه وزارت کشورشده؟فردای قیامت سرپل صرا
      ط نزدخداوهزاران جوانیکه علیرغم داشتن تحصیلات عا
      لیه همچنان بیکاردارن عملگی میکنن!چه جوابی دا
      ری؟بنظرمن وهزاران جوان بیکاراصل پذیرش آقای
      جلالیان خلاف بوده!!!حالاچه رسدباینکه اونویکشبه
      بذارینش بخشدار!!!!ایران مال همه ایرانیه نه قشر
      خاص!!مقیمی بترس ازخداوقضاوقدر!ازعزیزانیکه دار
      ن توسایتهاورسانه هاازاینگونه تخلفات آقایان حما یت می کنیدخواهش میکنم دین وایمانتان رابراحتی
      برای معاملات دیگران نفروشید!چونکه بانظرموافق
      شماآقایان فکرمیکنن کارشون درسته!خدابحق دودستان
      بریده آقاابوالفضل ع هرکس داره باین مملکت ومر دم خیانت میکنه راخواروذلیل کنه.ودرمقابل هرکس
      داره به مملکت خدمت میکنه روازجمیع بلیات محفوظ بداره!ازحوصله شماتشکرمیکنم

  13. اقای یداللهی یکم تو انتخاب کامنتهات دقت کن.متاسفانه کامنتهایی که با وقاحت و بی شرمی تمام به نماینده محترم مجلس توهین و تهمت میزنند رو میاری تو سایتت اونوقت خیلی از کامنتهایی که باید بذاری رو نمیذاری.من که میدونم شما وامدار یه حزب خاصی هستی ولی مطمئن باش داری راهتو اشتباه میری!!!

    • سلام جناب مهدي علي ناشناس كه نشستي يهريز از يك سيستم پيامهاي مختلف ميفرستي آپي شما را مشخص كردم اطلاعات خودتو بيشتر كن كور كئرانه مطالب نخون ؛ من وامدار كسي نيستم احمد علي مقميمي نماينده مردم هست فعلا احترامش برهمه ما واجب سرنوشت انتخابات هشت اسفند تعيين مي گردد.

  14. جناب ایثارگر اگر فرزندات بیکارند احتمالا مشکل جای دیگست.همه مسائل بی ربطو به مقیمی ارتباط ندین لطفا.چون بنده خودم ایثارگرمو مشغول به کارم.در ضمن مقیمی هم کاری برام نکرده.شما هم واسه کار به جای مربوطه مراجعه کن عزیزم.اینکه دیگران چه جوری میرن سرکار به شما مربوط نیست.سرت تو لاک خودت باشه

  15. بجای تذکر سیاسی و این حرفا
    باید نامه میزدی آقای رئیس جمهور ، آقای تدبیر و امید / جوانان مازندران تا کی باید بیکار باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *