فرمانده سپاه نوشهر: تفکر عاشورایی بسیج سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر گفت: دشمنان از همان لحظه پیروزی انقلاب توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را برای انقلابی که ریشه در آموزه‌های اسلامی و عاشورایی دارد آغاز کرده بودند، اما بدانند که تفکر عاشورایی بسیج روزی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

سرهنگ مرتضی رمضانی در نشست خبری رزمایش الی‌بیت‌المقدس ضمن تسلیت ایام محرم، اظهارکرد: حضرت امام(ره) با الگوگیری از تفکر عاشورایی نهضت خود را آغاز و بسیج مستضعفین را تشکیل داد.

وی با اشاره به اینکه تفکر عاشورایی بسیج به عنوان یک الگو در منطقه ایفای نقش می‌کند، تصریح کرد: تفکر عاشورایی بسیج، غزه را در مقابل اسرائیل کودک‌کش به پیروزی رساند و سوریه را از سقوط حتمی رهایی بخشید.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر ادامه داد: حرکت مجاهدانه بسیج، اعراب و داعش را که امروز تمام دنیای استعمار و استکبار پشت آن هستند را متوقف کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج معجزه امام خمینی(ره) بود، خاطرنشان کرد: به اعتراف تمامی دشمنان ما تا پرچم بسیج در اهتزار است حرکت فاتحانه و افتخارآمیز اسلام ناب در میان کشورهای اسلامی ادامه خواهد داشت.

سرهنگ رمضانی با اشاره به اینکه تفکر بسیج تمام توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان علیه جمهوری اسلامی را بی‌اثر کرد، افزود: انقلاب اسلامی ما امروز مدیون تفکر ناب بسیج است، فلذا باید این معجزه عصر حاضر حضرت امام(ره) را قدر بدانیم.

وی بیان کرد: تفکر بسیجی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، جنگ را با افتخار پیش برد و شهادت نیروهای بسیجی پرچم عزت را در این کشور برافراشت.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر داشتن ایرانی آزاد و مستقل را درگرو تحقق اهداف بسیجی دانست و گفت: امروز بسیج در خارج از مرزهای ایران اسلامی تاثیرات خوبی داشته است و دلیل آن الگوگیری کشورهای همسایه از بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج تفکر عاشورایی حضرت امام(ره) بوده است، عنوان کرد: دشمنان از همان لحظه پیروزی انقلاب توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود را برای انقلابی که ریشه در آموزه‌های اسلامی و عاشورایی دارد آغاز کرده بودند، اما بدانند که تفکر عاشورایی بسیج روزی سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

رمضانی با تاکید بر اینکه امروز باید برای حفظ انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: باید در راستای حفظ انقلاب برنامه‌ریزی داشته باشیم و با نیروهای انقلابی و روحیه جهادی انقلاب اسلامی را که هدفش زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است را به سرانجام برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: همانطور که بسیج برای شناسایی تهدیدات نرم دشمن تلاش می‌کند در بخش جنگ سخت هم غافل نیست و برای جلوگیری از تهدیدات و توطئه‌های احتمالی دشمن سپاه و بسیج رزمایشاتی را از قبیل رزمایش دفاع از کوی و برزن را برگزار می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نوشهر با اشاره به اینکه رزمایش دفاع از کوی و برزن در شهرستان نوشهر نیز در روزهای ۷ و ۸ آبان برگزار می‌شود، افزود: آغاز رزمایش از ساعت ۷ صبح فردا از مقابل سپاه ناحیه نوشهر است که نیروی بسیجی به صورت پیاده‌روی به سمت امام‌زاده محمد حرکت خواهند کرد.

وی در پایان با بیان اینکه این رزمایش با حضور ۷۰۰ نیرو از ۳ گردان بیت‌المقدس برگزار می‌شود، یادآورشد: کلاس‌های بصیرتی، آموزشی و فرهنگی، زیارت عاشورا، دعای کمیل، صبحگاه مشترک در طول مدت رزمایش برای بسیجیان برگزار می‌شود و با حضور نیروهای بسیجی در نمازجمعه این رزمایش پایان می‌یابد

نوشهرآنلاین

دیدگاه های این مطلب

8 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. سلام بر فرمانده دلاور و جهادی

  2. احسنت برفرمانده شجاع ودلاور خسته نباشیدموفق باشید افتخار نکایی

  3. باسلام و خسته نباشید.
    چه زمانی سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه ناحیه نوشهر شد؟
    فرمانده سپاه ناحیه نکا چه کسی شده؟
    تشکر از اطلاع رسانی شما

  4. پایگاه مقاومت شهید باقری قلعه سر در گفت:

    درود خدا بر فرمانده جناب سرهنگ رمضانی موفق و مویید و پیروز باشید.

  5. پایگاه مقاومت شهید قنبری نودهک در گفت:

    درود فرمانده ای کاش خدمتگزار شهرمان بودید و فرماندهی میکردید

  6. من هروقت کامنت مخالف فرمانده رو مینویسم یداللهی نمیذاری حالا بیا به مقیمی و دوروبریهاش توهین کنند سریع میذاری با اسم شخصیتهاشو…چرا؟؟؟؟چی بهت میدن اونوریا که داری واسشون خودکشی میکنی؟انصاف رو در همه حال رعایت کن داداش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *