شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان میاندورود +تصوير

شانزدهمین یادواره سرداران و ۲۲۵ شهید شهرستان میاندورود در مسجد جامع روستای زیدعلیا برگزار شد.

سردار نوراللهی سخنران شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰ هزار جانبار در کشور پرونده دارند، اظهار کرد: از این تعداد ۲۹ هزار و ۲۰۰ نفر جانباز در استان مازندران پرونده دارند.

وی دلیل برگزاری چنین مراسماتی را ابلاغ و اعلام مجدد پیام شهدا دانست.
فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه رهبر انقلاب شهدا را مظهر قدرت دانستند، خاطرنشان کرد: این یک استراتژی است که ما باید مبتنی بر آن حرکت کنیم و از این استراتژی فاصله نگیریم.
نوراللهی تصریح کرد: مظهر قدرت ما اگر شهدا هستند این یک رسالتی است که بر دوش تک تک ما در این دوره حساس قرار دارد و باید به آن توجه داشت و عمل کرد.
وی تاکید کرد: امروز و این ایام روزهای واقعا سرنوشت سازی است که ما به غیرت و ایمان و مقاومت مردان حماسه آفرین شهید و آزاده و جانباز خود نیاز داریم چون نیاز است که درست تحلیل کنیم.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به کمبود امکانات در اوایل جنگ، گفت: ما با گذشته بسیار متقاوت هستیم و امروز نیاز به عزم آگاهانه و به‌اندازه داریم.

سردار نوراللهی با بیان اینکه حضرت آقا بعد از فتنه ۸۸ فرمودند باید هر نوع اقدامی که در این نظام انجام می‌شود سه خصیصه داشته باشد، افزود: آگاهانه، به‌موقع و به‌اندازه سه خصیصه مورد تاکید حضرت آقا بوده است.
وی در ادامه بیان کرد: آمریکایی‌ها خودشان اعتراف کردند که ملت ایران را نمی‌توان با جنگ از بین برد به‌همین دلیل دست به اقدامات دیگر زدند که رهبری هم فرمودند که آنها قصد دارند در بین تصمیم گیرندگان نفوذ کنند تا در تصمیمات دچار اشتباه راهبردی شوند.IMG_6460 IMG_6431 IMG_6433 IMG_6441 IMG_6458 IMG_6426 IMG_6422 IMG_6421 IMG_6420 IMG_6412 IMG_6414 IMG_6416 IMG_6419 IMG_6397 IMG_6395 IMG_6390
این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا به برگزاری یادواره ما نیاز ندارند، اضافه کرد: امروز ما نیازمند به شهدا هستیم و ما به منطق و مرام شهید نیاز داریم تا منطق مقاومت و ایثار را به درستی بفهمیم.
نوراللهی با بیان اینکه عده‌ای می گویند ما تحریم هستیم، گفت: ما قبول داریم که تحریم هستیم ولی ببینید که ما در سال ۶۱ چه داشتیم که جنگ را پیش بردیم.
وی خاطرنشان کرد: ما زیر علم هیچ کشوری از هیچ کسی حمایت نمی‌کنیم بلکه زیر پرچم اسلام از نهضت‌های منطقه حمایت کردیم و می‌کنیم.
سردار نوراللهی افزود: وظیفه ما در این مسیر تبعیت بی‌چون و چرا از ولی فقیه است و اگر چنانچه از کلام رهبری و منش رهبری فاصله بگیریم آسیب‌پذیر هستیم.

ميان خبر

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *