رضایی ازنواخته شدن زنگ ایثار در ۷۲ مدرسه شاهد مازندران خبرداد

به گزارش نیوزنکا:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در سال تحصیلی جدید زنگ ایثار در ۷۲ مدرسه شاهد و ایثارگر استان نواخته می‌شود.
عباس‌علی رضایی در جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سرافراز جنگ تحمیلی، اظهار کرد: دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر باید در سنگر مدرسه با کسب علم و دانش و رسیدن به قله‌های افتخار علمی، به‌دنبال اهدافی باشند که پدران‌شان در حفظ و صیانت از آن فرهنگ، تمام هستی خود را در راستای اعتلای آن نثار کردند.
رضایی بیان داشت: ۲ هزار و ۵۲۷ فرزند شاهد و ایثارگر استان در راه فراگیری علم و دانش در مقاطع مختلف، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.
وی افزود: یک‌هزار و ۳۵۵ نفر از این افراد در مدارس شاهد و هزار و ۱۷۲ نفر در طرح پراکنده در سال ۹۴ و ۹۵ به تحصیل می‌پردازند.
مدیرکل بنیاد شهید مازندران افزود: به‌طور همزمان زنگ ایثار در ۷۲ مدارس شاهد و ایثارگر مازندران ( ۳۷ مدرسه دخترانه و ۳۵ مدرسه پسرانه) توسط خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان با یاد و نام شهدا و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته می‌شود.
تشکیل کلاس‌های پیش نیاز، توجه به فعالیت‌های پرورشی دانش‌‎آموزان طرح شاهد، بررسی وضعیت مدارس شاهد استان از موضوعات مورد بحث و بررسی در این جلسه بوده است.
با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقاء وضعیت تحصیلی و رفع مشکلات دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر راه‌کارهای مناسب از سوی اعضاء این ستاد بیان شد.

شمال نیوز

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *