پیام مشترک امام جمعه،فرمانداروفرمانده سپاه نكابه مناسبت هفته دفاع مقدس

بسمه تعالی

دفاع مقدس در فرهنگ انقلاب اسلامی ما نمادی بزرگ و ارزشمند از فضیلت الهی امت غیور و بصیر میهن اسلامی ماست ، که نگاه تاریخ را به خود معطوف کرده است و نقطه عطف تقویم در عصر حاضر به حساب   می آید.
۸ سال نبرد نابرابر ملت آزاده ما با تقریباً همه دنیا به سرومداری استکبار و شاخص ظلم یعنی آمریکا که صدام را در مجاورت مرزهای غربی میهن عزیزمان به عنوان دست نشانده و مزدور خود پیش انداحته تا ریشه نظام نوپای و اسلامی ما را برکند .
اما به مصداق (( یدا… فوق ایدیهم )) دست خدا از آستین منادیان اسلام ناب محمدی(ص) ، مردم قهرمان و مجاهدان ایران بیرون آمد با عصای غیرت و عزت تمام توطئه های سحرگون دشمنان را نقش بر آب کرد .
۲۸۸۷ روز مقاومت و پایداری در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح نه تنها موجب تضعیف انقلاب اسلامی نگشت بلکه ریشه های آن را قوام بخشید و برگ و بار ارزشمندی از پیروزی ها را به ما هدیه کرد .
تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده و پایمردی آحاد ملت و این رویداد بزرگ ، عظمت و اقتدار آنان را به گونه ای تضمین کرد که همان مدعیان حذف نظام اسلامی امروز ایران را در باورخود به عنوان قدرت منطقه ای و فرا منطقه ای در عرصه بین المللی پذیرفته اند و عصبانیت شان از نه تنها ثبات کامل بلکه توسعه و فراگیر شدن اندیشه انقلاب اسلامی در دنیا و نقش آفرینی بی بدیل در مدیریت معادلات جهانی و به ویژه در غرب آسیا قابل کتمان نیست .
هفته دفاع مقدس بهانه ای ارزشمند برای گرامیداشت سال های حماسه و پایدار و اندیشه کردن در خصوص عوامل مؤثر پیروزی ها و تجدید بسیجیان با آفرینندگان آن است.
بی تردید رهبری و هدایت های ولی فقیه زمان فرماندهی کل قوا حضرت امام خمینی (ره) وحدت و حضور غیرتمندانه مردم برای دفاع و حاکمیت ارزشهای اسلامی و انسانی در زندگی سیاسی ، اجتماعی فرهنگی و اقتصادی مردم سه عامل طلایی پیروزی ها بود .

PhotoGrid_1439312731899-340x340تداوم انقلاب اسلامی هم امروز به این سه عامل بستگی دارد :
شهرستان نکا در طول سال های دفاع مقدس با قریب به ۶۰۰۰ اعزام ، تقدیم ۴۳۰ شهید،۱۵۰۰ جانباز و۴۰ آزاده  دین خود را به اسلام ادا کرده و در ادامه هم با حضور مجاهدانه در همه صحنه های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزشهای اسلامی و بویژه در بستن راه های نفوذ دشمنان در عرصه سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و امنیتی سرافرازانه گام بر می دارد .
و همچون دفاع مقدس با پیروزی بر دسمنان امروز با رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین حضرت آیت ا…خامنه ای (مدظله) انقلاب جهانی اسلام را رقم بزنیم و زمینه ساز ظهور حضرت بقیه ا… (عج) باشیم .

جعفر   احمدی                            آیت ا… محمدی لائینی                    سرهنگ دوم پاسدار         مرتضی رمضانی
فرماندار شهرستان نکا                     امام جمعه شهرستان نکا                    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا

 

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. احسنت برهمدلی ووحدت رویه مسئولان ان شائ الله این همبستگی ادامه داشته باشد این پیام پل ارتباطی باشه برای مه مسئولان نظام و هفته دفاع مقدس یادآوررشادتها وایثارگریهای دلاورمردان بر همه رهروان شهداء خصوصا برفرمانده خستگی ناپذیر وسپاه جناب سرهنگ رمضانی و امام جمعه محترم وولایی و فرماندار مبارک باشه دست مریزاد

  2. شریفی سید قدرت الله. در گفت:

    از همه مسئولین محترم شهرستان به ویژه آیت الله محمدی وفرماندار بسیجی مهندس احمدی وفرماندهی محترم سپاه جناب سرهنگ پاسدار رمضانی بخاطر وحدت درشهرستان وایجاد فضای بسیار خوب برای خدمت به مردم شریف ونجیب وولایت مدار شهرستان نکا کمال تشکر راداریم.آنهای که جان خودشان را درراه انقلاب ونظام داده ا ند خواهان وحدت وخدمت به مملکت خواهند بود واز تفرقه وایجادتفرقه نفرت دارند شهداء دارای هدف بلندی بودند وانشاا لله همه دنباله روی اهداف شهداء باشیم تا به جامعه مان آسیبی نرسد انشااالله

  3. بهتره که مسولین با مردم یکدل باشند.

  4. زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ،بهتر است این عزیزان دریادواره شهدای عزیز و روستاهایی که ذی نفوذ ندارند شرکت نمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *